Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,245,325 views

Chatte

#2401 • • Chatte Team Teknolipat :)

gr, 26.4.2009 13:55:
Miksei ircci-kanavilla oo mainoskatkoi ? *ding*

Nyt on niin kuollutta kanavilla, että jopa mainoskatko piristäis ;)

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aurinkoneiti

#2402 • • Aurinkoneiti
Sodankylässä on kuulemma vielä hankijaiset,ihhiihhii!
Freja

#2403 • • Freja Sihteeri
Outo fiilis, oudot ajatukset, _outo uni_. Onkohan tänään joku outopäivä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

peikkolapsi

#2404 • • peikkolapsi miisa the maskotti
hyhhy kylläpä etoo vieläkin... joku jälkidarra. aamulla oli paha olo, sain just ja just syötyy. sitte ihan äsken uskalsin syyä ihan kunnon ruokaakin, ja nyt taas ällöttää. hyhyhyhy.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Horzi

#2405 • • Horzi FINRG Recordings
MIKSI!?!!!?!!

Joo. Ei mulla muuta.
pululu

#2406 • • pululu .jemmutti.
...nyt onkin oikein oiva hetki alkaa siivoamaan, kun ei se unikaan tule.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

euforia

#2408 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
VTTU VTUTTAA, nyt ku muutaman kuukauden lukenu pääsykokeisii ja kuukaus viel jäljel... alkaa hajottaa aika pahasti nää VTUN kirjat VTTUUUUU PRKL STNA, ei hyvää päivää, kiitos ja näkemiin.*dissaa**dissaa**dissaa**eikä**grr*

--
morjens

Vendela

#2409 • • Vendela e-ra2co

Sy & Unknown, 5.5.2009 17:12:
VTTU VTUTTAA, nyt ku muutaman kuukauden lukenu pääsykokeisii ja kuukaus viel jäljel... alkaa hajottaa aika pahasti nää VTUN kirjat VTTUUUUU PRKL STNA, ei hyvää päivää, kiitos ja näkemiin.*dissaa**dissaa**dissaa**eikä**grr*

Mulla ihan sama ja sitten kun kuulin, että yliopiston hakijamäärät ovat ennätyskorkeella (nousua 16 % viime vuodesta), lopahti viimeisetki alkuinnostuksen päreet vaik pitäis lukee kahta kauheemmin... *igor*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Madda

#2410 • • Madda ice-angel
Olenkohan tehnyt oikean päätöksen?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Coutsi

#2411 • • Coutsi

sativa, 5.5.2009 17:39:
---
Sy & Unknown, 5.5.2009 17:12:

---

Mulla ihan sama ja sitten kun kuulin, että yliopiston hakijamäärät ovat ennätyskorkeella (nousua 16 % viime vuodesta), lopahti viimeisetki alkuinnostuksen päreet vaik pitäis lukee kahta kauheemmin... *igor*

Itsellä taas motivaatio todella korkealla. Tosin siihen vaikuttaa se, että kirja kertoo 1700-luvusta*plur*, jota oon lukenut jo aika pirun paljon muutenkin.*piis* Okei, pari kirjaa vielä tältä aikakaudelta kesken ja ne jatketaan loppuun pääsykokeen jälkeen.

--
I dont want to live in Finland anymore, this is a land of Nazi pigs -Kari Peitsamo, Back in the DDR

mariq

#2412 • • mariq
Tänään ei oo yhtään niin huono päivä ku eilen *hihu* Vaik unohin avaimet ja lompakon kotiin..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

#2413 • • Aurinkoneiti
On ihanaa unohtaa aika. Exää ahdisti, kun seurassani hänen ajantajunsa katosi.*tirsk*
sapeli

#2414 • • sapeli jokukukamikä?

Aurinkoneiti, 6.5.2009 21:13:
On ihanaa unohtaa aika. Exää ahdisti, kun seurassani hänen ajantajunsa katosi.*tirsk*

Vau, olin just tulossa sanomaan samaa!

Tällä viikolla on ollut tosi kiireistä töissä, ja olen huomannut että ne pienet hetket kun pystyy uppoamaan ajatuksiinsa ja menettämään ajan tajun ovat upeita.

Ajattomat hetket. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

#2415 • • mariq
Kauhee hinku shoppailla *ding* Onneks voin shoppailla tänään äitille äitienpäivä-/synttärilahjaa *iloinen* Sillä luulis vähän hingun hellittävän *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

noena

#2416 • • noena first breath after coma
Aijon tänä viikonloppuna päästää sisäisen 4-vuotiaan valloilleen ja askarrella äipälle kortin sunnuntaita varten *sydän*
..... tosin pitää vaan sit muistaa lauantaina pistää pikku-ena nukkumaan ajoissa, ei sitä kuitenkaan metsään viiti ottaa mukaan *tirsk* ... tai miksi ei ?

--
TwistedLife™ Amusement Park

lostgone

#2417 • • lostgone
mursu vai norsu, jolla on liian pitkiä karvoja pään päällä.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Bio

#2418 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Miettisin vaan sellaista, kun vanhukset valittaa nykynuorison hiusväristä ja sitten jotkut niistä mummoista värjää itse hiuksensa LILAN väriseksi :D Kantsis kyl siin vaihees olla vaan hiljaa :D

edit: typo
Aurinkoneiti

#2419 • • Aurinkoneiti
Nyt olisi ihanaa olla takkatulen ääressä tai puulämmitteisen saunan löylyissä.