Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,190,328 views

JaUHomAto

Posts: 395

#2441 • • JaUHomAto väärä nimi
on se niin hienoo, et just sinä viikonloppuna ku ite oot menos festareille, ni tulee kylmin sää 60- vuoteen, perkele! ei voinu olla ees loppuunasti, ku paikat jääty.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2442 • • Aurinkoneiti
Parempi tutkia ennenkuin hutkii...sopi eilisiltaan hyvin, ihhihhiiiii.
Minnalilla

Posts: 418

#2443 • • Minnalilla
Siis että onkin taas niin mun säkää, lauantaina hiton kylmä.. kaks seuraavaa päivää taas tosi lämpimii. Ois mielummin ollu toisinpäin...

Oli vähä vilu festareil. *grr*

--
tilulileii!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2444 • • Aurinkoneiti
Uusi asuinpaikka ja työ olisi kai viisainta etsiä. Mutta pitäisi miettiä myös, mitä on todella haluan.
sapeli

Posts: 11,768

#2445 • • sapeli jokukukamikä?
Tulin ajatelleeksi että vanhana kun elämäänsä muistelee, niin parhaiten varmaan muistuvat ajat ja hetket jotka olivat kaikkein kauimpana arkirutiineista. Toisin sanoen, ne ovat ehkä ainoat ajat ja hetket jotka jäävät "käteen" - muut katoavat ajan tuuliin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#2446 • • Freja Sihteeri
öhhh ahistais.
Fail.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#2447 • • Edited Heli vai kuka se oli
Meneepähän hyvin. Onkohan tää ny paha enne tai jotain ..
Eiliset pääsykokeet meni todella hyvin, mut se taas on aina ennenki meinannu sitä, etten ainakaan pääse sisään :/
No ei se ny auta.

--
ei se väärin ole.

sapeli

Posts: 11,768

#2448 • • sapeli jokukukamikä?
Huomasin että eräs tuttu on julkaissut kirjan, ja tuli ihan uudella tavalla pinnalle hinku aloittaa sitä omaa projektia. Mitenkähän saisin sen aikaiseksi?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#2449 • • pirpeli
Nyt on just sellanen fiilis, ettei millään jaksas lähteä illaksi töihin :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2450 • • Aurinkoneiti
Kesällä pitää ehdottomasti olla aikaa ihmettelyyn, vaikkapa korkeassa heinikossa istuskellen ja katsellen poutapilviä.
wiwi

Posts: 1,575

#2451 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Patti Smith on mahtava nainen.

Ja sitten. Tuli tuossa eilen jännä elämys. Kävin tililläni toteamassa että mulla on todella surkea rahatilanne. Tuli sellainen niheä fiilis kun tiedossa ei ole paljon mitään tuloja, mutta maksamattomia menoja (laskuja, keikkalippuja) kylläkin. Mietin, että mistä sitä keksisi rahaa ja tajusin etten ole ikinä lainannut ystäviltäni. Ei siinä muuten olisi mitään ihmeellistä, mutta mä olen ystäväpiirissäni aina ollut se, jolla on rahaa ja joka myös lainaa sitä muille tai tarjoaa.

Olen hyvästä perheestä, jossa meille lapsille annettiin rahaa suht avokätisesti minkä lisäksi menin kesätöihin 15-vuotiaana ja vakituisiin töihin 17-vuotiaana. Siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän jatkuvasti duunissa, myös nyt kun opiskelen. Ja nyt kun itsellä on tosi paska taloudellinen tilanne, tuntuu niin nöyryyttävältä pyytää muilta ihmisiltä rahaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

turquoise

Posts: 732

#2452 • • turquoise e-ra2co

wiwi, 12.6.2009 22:53:
Nyt kun itsellä on tosi paska taloudellinen tilanne, tuntuu niin nöyryyttävältä pyytää muilta ihmisiltä rahaa.



Ottaako ihmisiä rahan antaminen lainaan aivoon?

Mä lainaan aina kun on rahaa tosi mielläni luotettaville ihmisille, ja sitten se on huvittavaa kun porukka on silleen "Kiitos ihan sanoinkuvaamattoman paljon, pelastit elämäni ja oon muutes todella pahoillani tästä ja saat ihan varmasti heti takasin kun saan palkan perjantaina kello 08:16:42..." *nauru* Joo joo, kyllä mä tiedän...!
Koska mua ei itseä haittaa lainata niin en osaa ajatella, että muitakaan haittais. Mutta jos se tyyppi keltä itse lainaan on tosi nihkeenä sen rahan lainaamisen suhteen, niin sitten se tuntuu kyllä munkin mielestä nöyryyttävältä. Harvemmin kyllä kukaan on, paitsi eräs todella, noh, _taloudellinen_ kaverini (jolta en oikeastaan viitsi lainata). Sitten tulee myös mieleen, että epäileeköhän se, että mä en oikeasti muka maksaisi takaisin *justjoo* Mutta en mä kyllä lainaa keltään, joka epäröi että onkohan hänellä siihen oikeasti varaa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Takyon

Posts: 2,945

#2453 • • Takyon Möwkö
Miks elämän pitää olla niin tun vaikeeta? Miks kaikki ei koskaan mene niinku olis hyvä? Miks tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi niidenkin seurassa jotka kaikkein rakkaimpia ovat? Miks mulla pitää olla tunteet? Miks niitä ei voi vaan kääntää pois päältä häiritsemästä? Miks elämä on ihan perseestä just sillon kun pitäis olla hauskaa? Miks? Mitä vittua?

Tää olis pitäny kirjottaa sunnuntaiaamuyönä ja ehkä noin kahtenasatana muuna vastaavana ajankohtana mut kirjotinpa sen kuitenki nyt..Tahtoo halin

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2454 • • Aurinkoneiti
Vauvalta tuli äkkilähtö masusta ulkomaailmaan. Olisi mukavaa tietää, missä jamassa siskoni ja vauva on. Jotenkin tuntuu epätodelliselta.
turquoise

Posts: 732

#2455 • • turquoise e-ra2co
Reality check *hikoil*

Oon rekannu itteni Pallontallaajiin varmaan joskus vuosi sitten. En oo mielestäni ollut siellä kuitenkaan kuin erittäin satunnaisesti. Siinä on kuitenkin mittari, että vierailemani aika forumilla on 1 päivää ja 1 tunti *ding* Pistää pikkasen miettimään, kuinka paljon turhaa aikaa menee koneella. Se kai sen mittarin tarkotus matkailuaiheisilla sivuilla onkin. Onneks missään Facebookissa (tai täällä) ei ole, olis niin karua nähdä silmien edessä että oon ollut elämästäni jonku puoli vuotta koneella tappamassa aikaa! *uuh* Helkutti..

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Takyon

Posts: 2,945

#2456 • • Takyon Möwkö

sativa, 23.6.2009 22:03:
Onneks missään Facebookissa (tai täällä) ei ole, olis niin karua nähdä silmien edessä että oon ollut elämästäni jonku puoli vuotta koneella tappamassa aikaa! *uuh* Helkutti..



Näkyy sun profiilista ainaki se että oot vieraillu sivustolla 1868 kertaa :D

(itsellä yli 5000 o_O)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#2457 • • turquoise e-ra2co

Takyon, 23.6.2009 22:37:
---
sativa, 23.6.2009 22:03:
Onneks missään Facebookissa (tai täällä) ei ole, olis niin karua nähdä silmien edessä että oon ollut elämästäni jonku puoli vuotta koneella tappamassa aikaa! *uuh* Helkutti..

---


Näkyy sun profiilista ainaki se että oot vieraillu sivustolla 1868 kertaa :D

(itsellä yli 5000 o_O)



Kiitos tästä tiedosta.

*eikä**tirsk*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2458 • • Aurinkoneiti
Pitäisköhän lisätä hierontatekniikkakokoelmaan aromaterapeuttinen hieronta, vaikkapa ihan vain huvin vuoksi. Myöhemmin hawaijilainen hieronta.
turquoise

Posts: 732

#2459 • • turquoise e-ra2co
Rupes naurattaan paikka paikoin lukiessa Wikitravelin "Finland" -osiota. Vitsi me suomalaiset ollaan niin.... Noh, en löydä sopivaa adjektiivia *nauru*

"Finns are a famously taciturn people who have little time for small talk or social niceties, so don't expect to hear phrases like "thank you" or "you're welcome" too often. The Finnish language lacks a specific word for "please", so Finns sometimes forget to use it when speaking English, even when they don't mean to be rude. Also lacking in Finnish is the distinction between "he" and "she", which may lead to confusing errors."

http://wikitravel.org/en/Finland

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#2460 • • peikkolapsi miisa the maskotti
hajoan !

purrr

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla