Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,201,074 views

Goala

Posts: 332

#2421 • • Goala It is your own imagination!
Ihana aamukahvi, ihana aurinko ja aivan ihana päänsärky *eiei**sydän*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

turquoise

Posts: 732

#2422 • • turquoise e-ra2co
En tiedä, miten suhtautua yhteen kaveriin. Ei olla tunnettu ku vasta about kolme vuotta. Sillä on todettu rajatila-persoonallisuushäiriö joskus aikoja sitten. En oo saanut oikein mitään kuvaa kyseisestä sairaudesta, vaikka oonkin siitä yrittänyt lukea. Oon vaan huomannut, että musta tuntuu että tää kaveri on ainoastaan sillon itse hyvällä tuulella, kun mulla menee huonosti. Sillä on aika kovia itsetunto-ongelmia itsellään.. Muutaman kerran oon oikein huomannut, kuinka se on ku perseeseen ammuttu karhu jos mä oon vaikka ostanut uuden tosi hyvin istuvan takin / värjännyt hiukset tosi hyviksi jne. toisin sanoen tunnen itse oloni hyväksi (enkä käyttäydy silloin mitenkään erilaisemmin kuin yleensä). Sit se on hiljaa ja rupee piikitteleen mulle jostain muusta seikasta, tyyliin "onks nois housuis tarkotuksella toi reikä" vaikka näkysi ihan selvästi, että oon jääny vaan perseestäni johonkin kiinni jne. Pitäis lähtee juuri ko. tyypin kanssa laivalle lauantaina ja pelottaa, jos se muuttuu taas tosi aggressiiviseksi. Pitäisköhän vaan puhua sen kanssa suoraan tästä jutusta, vaikka se kyllä varmaan esittää tyhmää ja kieltää kaiken. Mut oon mäkin kyllästyny esittään tyhmää, vaikka tiedän tasan tarkkaan noiden kysymysten idean. Oon meinannu katkasta sen kanssa välit jo vuosi sitten saman jutun takia. Sit se oli pois hetken aikaa ja nyt taas... Tulee vaan itsellekin paha olo. Ja mun onnistumiset ei herätä hänessä mitään ilon tunteita vaan lähinnä vitutusta, mikä on mun mielestä aika kummallista ystävyyssuhteissa. Vai pitäskö antaa kaikki vaan anteeksi, koska sillä on "persoonallisuushäiriö" *justjoo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

mariiiit

Posts: 408

#2423 • • mariiiit marketti

sativa, 13.5.2009 15:53:
clip



Noeihä sairaus oikeuta käyttäytymään paskasti. Kenkää vaan. Jos sitä kaveruus sit edelleen kiinnostaa, kai se sit palaa häntä koipien välissä ja miettii jatkossa hieman tarkemmin miten kannattaa frendejään kohdella.
anniharha

Posts: 1,937

#2424 • • Edited anniharha

sativa, 13.5.2009 15:53:
...Vai pitäskö antaa kaikki vaan anteeksi, koska sillä on "persoonallisuushäiriö" *justjoo*


Ei pidä. Ei tarvitse.

En henkkoht pysty olemaan ystävyyssuhteessa, jos siinä ei ole molemminpuoleista vapautta sanoa mielipidettään asioista, mukaanlukien toisen käytöksestä. Enkä nyt meinaa et (joka kerta, lol) pitäis huutaa päin naamaa että miten toinen on idiootti, vaan lähinnä sitä, etten mä vaan yksinkertaisesti jaksa sitä, että mun pitäis vaieta asioista, jotka vaikuttaa ystävyyteen. En myöskään pidä sellaista ihmistä ystävänäni, joka ei koskaan sanois mulle suoraan asioista, joissa mä teen tyhmästi/toista loukkaavasti. Ja jos se suoraan puhuminen loukkaa, niin antaa loukata. Jos siitä ei pääse yli niin heippahei.


mariiiit, 13.5.2009 15:58:
Noeihä sairaus oikeuta käyttäytymään paskasti. Kenkää vaan. Jos sitä kaveruus sit edelleen kiinnostaa, kai se sit palaa häntä koipien välissä ja miettii jatkossa hieman tarkemmin miten kannattaa frendejään kohdella.


Jep, diagnoosimerkinnän turvin typerehtiminen on jokseenkin naurettavaa. Nimenomaan siis se, ettei ota vastuuta jostain/mistään, vaan käyttää "sairauttaan" tekosyynä johonkin/kaikkeen. Yhyy hei, mul on sormi poikki, en voi just ny esim kävellä. *justjoo*

Omaan kyllä kokemusta mielenterveysongelmista vähän kantilta sun toiseltakin katsottuna, eli en siis todellakaan kyseenalaista tai vähättele niiden olemassaoloa tai vakavuutta. Pointtini yrittää olla se, että pitää elää diagnoosinsa kanssa, ei sen varjossa.



ei vattu mitä soomee. anni nukkumaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2425 • • Aurinkoneiti
Ihme vimma päästä Helsingissä käymään. Aamulla olin jo menossa sinne työpaikan sijasta.*ding*
mariiiit

Posts: 408

#2426 • • mariiiit marketti

anniharha, 13.5.2009 20:12:
---
sativa, 13.5.2009 15:53:
...Vai pitäskö antaa kaikki vaan anteeksi, koska sillä on "persoonallisuushäiriö" *justjoo*

---

Ei pidä. Ei tarvitse.


Jep, diagnoosimerkinnän turvin typerehtiminen on jokseenkin naurettavaa. Nimenomaan siis se, ettei ota vastuuta jostain/mistään.

Omaan kyllä kokemusta mielenterveysongelmista vähän kantilta sun toiseltakin katsottuna, eli en siis todellakaan kyseenalaista tai vähättele niiden olemassaoloa tai vakavuutta. Pointtini yrittää olla se, että pitää elää diagnoosinsa kanssa, ei sen varjossa.



Nimenomaan, tätä hain. Rajatilapersoonaltakin sen verran normaalia järkeä löytyy, että ottaa lääkkeensä ja hoitaa vastuunsa siltä osin. Jos ei, on varmaankin turha itkeä, jos lähipiiri kaikkoaa.
mariq

Posts: 2,154

#2427 • • mariq

mariq, 7.5.2009 17:45:
Kauhee hinku shoppailla *ding* --- *pepsodent*


No nyt kun multa on viikon sisään hajonnu kahdet housut, ni pieni shoppailu vois olla jopa ihan paikallaan *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2428 • • Aurinkoneiti
Yhdessä koivussa oli mielettömän kauniin vihreät lehdet.
larzizi

Posts: 1,661

#2429 • • larzizi
Liian monta rautaa tulessa yhtä aikaa. Mutta pakko takoa, kun rauta on kuuma.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RiD

Posts: 2,817

#2430 • • RiD Nukemi
Ehkä chigago?
FUUUUU--

--
*super* *possu*

lostgone

Posts: 2,493

#2431 • • lostgone
Jos tietäisin sen planeetan, palaisin sinne.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

noena

Posts: 3,138

#2432 • • noena first breath after coma
VOI JUMALAUTA.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2434 • • Aurinkoneiti
*nuotti* Jos suru tulee, anna surun mennä. Jos ilo tulee, anna ilon olla. *nuotti*
onni3mk

Posts: 3,973

#2435 • • onni3mk Onni on.
Onko tää vaan musta outoo, vai kuuluisko torilla kasviksia myyvien myyjien tietää tuotteidensa alkuperä ja onko kasvatuksessa käytetty jotain myrkkyjä?

Kävin ihan innoissani äsken Hakaniemen torilla hakemassa porkkanan naatteja pupulle ja myyjä kyllä tiesi, että porkkanat on Ruotsista, mutta tiuskaisi vain "en tiedä" ennen kun sain edes kysymyksen loppuun, kun kysyin, onko näihin laitettu jotain myrkkyjä tai käytetty jotain muita aineita.

--
Onni on.

kinderi

Posts: 1,783

#2436 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

onni3mk, 25.5.2009 13:00:
Onko tää vaan musta outoo, vai kuuluisko torilla kasviksia myyvien myyjien tietää tuotteidensa alkuperä ja onko kasvatuksessa käytetty jotain myrkkyjä?

Kävin ihan innoissani äsken Hakaniemen torilla hakemassa porkkanan naatteja pupulle ja myyjä kyllä tiesi, että porkkanat on Ruotsista, mutta tiuskaisi vain "en tiedä" ennen kun sain edes kysymyksen loppuun, kun kysyin, onko näihin laitettu jotain myrkkyjä tai käytetty jotain muita aineita.



..mun mielestä pitäis, laista en sitten tiedä..
Ite jättäisin kyllä ostamatta jos en alkuperää tietäis taikka käytettyjä myrkkyjä, suosin muutenkin kotimaista kun noi ulkomaiset(ja tietyt aineet..) aiheuttaa erinäisiä allergisia oireita..

Ja onhan toi muutenkin aika kummallista käytöstä, palveluammatissa sekin myyjä on.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#2437 • • Freja Sihteeri
Huomenna lähtö kohti Suomea. Jännää! Mielenkiinnolla odotan, mitkä fiilikset on kun laskeudun Helsinki-Vantaalle.

Outo fiilis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#2438 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mahtasinkohan mä pysyä pystyssä noilla uuden sukupolven kilpakajakeilla.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2439 • • Aurinkoneiti
Taisin tehdä karhunpalveluksen työkavereilleni käyttäessäni kekseliäisyyttä ongelmatilanteissa erään lapsen kanssa. Toivottavasti pärjäävät heinäkuun jälkeen, ihhihhii.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2440 • • Edited Aurinkoneiti
Joku tuntematon kirjoitti kauniisti minulle toisaalla netissä. Hämmentävää, koska olin itse aikaisemmin ajatellut samoja juttuja.
Tulipahan koettua karmaiseva suonenveto vasemmassa pohkeessa.