Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,199,392 views

Avatar
#2481 • • opmdevil Guest
Omasta mielestäni olen maailman paras DJ! AVB ja Tiesto ja PVD voi mun mielestä painua vaikka suohon!
peikkolapsi

Posts: 1,180

#2484 • • peikkolapsi miisa the maskotti
voi reijo et oon tunari

eilen illal tuikkais amppari ottaan ku hain vesiä kaivolt mökillä
no sit aamul tuikkas paarma toiselle puolelle
pääsin kotiin ja koitin ihmistäytyy ees vähä ni löin otsani peilikaapin kulmaan. verta *lmao*
nyt on semikolhitun näköin naamataulu. osaan *pepsodent*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Avatar
#2485 • • astaroth Guest
taidanpa ottaa huomenna loparit
Avatar
#2487 • • astaroth Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

Zeratul, 12.7.2009 20:24:
No mitä pilluu, justhan sä vasta sait sen homman?


muutama päivän aikana olen kuitenkin erittäin vahvasti kallistunut siihen fiilikseen, ettei tuo kyseinen duuni ole minua varten. etsintä jatkukoon
Freja

Posts: 8,775

#2488 • • Freja Sihteeri
Ahistaa. Joutuu tänää tekeen jotain mitä en mielelläni tekisi, mutta pakko se on vain tehdä. Argh. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mai

Posts: 374

#2489 • • Mai Villikisu
Mietin juuri rakasta miestäni ja sen kauniita silmiä. Se on niiin söpö ja ihana ja kaikkee.*plur*
turquoise

Posts: 732

#2490 • • Edited turquoise e-ra2co
Kauhea, miten asioita on lapsena pitänyt itsestäänselvyyksinä. Nyt kun itse olen viimeisen reilun tunnin keitellyt ensimmäistä kertaa elämässäni kaalta eikä ole vieläkään valmista, ihan hävettää etten ole nassikkana syönyt mumman varta vasten tekemiä kaalikääryleitä. Sillä on kyllä 90% ajasta päiväysvanhat ruoka-aineet, mutta seuraavan kerran kyllä mielummin kärvistelen riplassa (tai minkä ikinä koleran niistä voiskaan saada) kuin kieltäydyn *uuh* Mumma rocks! *sydän*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Vertina

Posts: 65

#2491 • • Vertina
Mua niin ottaa päähän eurokankaan ylihinnoitellut kankaat joiden laatu on tosi surkeeta. Tikkurilassa oli joskus sellainen kiva kangaskauppa, mutta tänään kun meinas siellä käydä niin eipäs sitä enää ollutkaan joten taas piti mennä "tukemaan" eurokangasta. Katotaan kun saan aikaiseksi tehtyä sen vaatteen niin varmaan pvc rupee taas halkeemaan ekalla käyttökerralla kuten viime tekeleen kanssa kävi. En tosiaan muista koska viimeks olisin ollut eurokankaan kankaiden laatuun tyytyväinen *toktok* Jos joku tietäis jotain hyviä kangaskauppoja suomesta/euroopasta niin ois kiva saada linkkiä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2492 • • Aurinkoneiti
Mikähän osa niistä jutuista oli totta? Entäs jos se kuvasikin siellä? Miten voisin saada sen selville? Ällöttävä päivä.
turquoise

Posts: 732

#2494 • • turquoise e-ra2co
Oon tässä viimeisimpien kuukausien aikana katsonut kelloa tooosi usein, kun se on näyttänyt 23:07. Onkohan tuo joku enne, vähän pelottaa että mitä huominen (23.7) tuo tullessaan vai tuoko mitään. *hikoil*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

noena

Posts: 3,138

#2495 • • noena first breath after coma
Olin jostain ihmeen syystä saanut päähäni menneen kevään ja tämän alkukesän aikana, että tempperamenttisuuteni olisi pikku hiljaa tasaantumassa.
Tänään huomasin että eipä ole, edelleen kovat piipussa *blush* *igor* *täh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

wiwi

Posts: 1,575

#2496 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Quentin Tarantino on yliarvostettu ohjaaja. Jokaisessa sen elokuvassa pääosassa tuntuu olevan väkivalta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Arsk4_

Posts: 833

#2497 • • Arsk4_ Lihis
...

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Kolera

Posts: 4,256

#2498 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Penni ajatuksistasi:

wiwi, 24.7.2009 00:59:
Quentin Tarantino on yliarvostettu ohjaaja. Jokaisessa sen elokuvassa pääosassa tuntuu olevan väkivalta.


siks ne onki hyvii!!1

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2499 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

sativa, 13.7.2009 21:19:
Kauhea, miten asioita on lapsena pitänyt itsestäänselvyyksinä. Nyt kun itse olen viimeisen reilun tunnin keitellyt ensimmäistä kertaa elämässäni kaalta eikä ole vieläkään valmista, ihan hävettää etten ole nassikkana syönyt mumman varta vasten tekemiä kaalikääryleitä.



Tää on kyllä niin totta. Duunissa kun väännetään nassikoille ite safkat, ja välillä tullut itsekin kaaliruokia väsättyä, niin kyllä sitä saa mielummin aloitella safkan valmistamista jo useamman tunnin etukäteen, varsinkin kun ruokittavana on yleensä n.10 ihmistä. Samoin kun aamupalaksi välillä väsäilen duunissa riisipuuroa, saa sitä haudutella sellaset pari tuntia.

Noh, ei ihan pienten nassikoiden tarvikaan osata vielä arvostaa sillä tavalla ruokaa, kun sen pitäisi olla niille sellanen ns. turvallisuutta tuova itsestäänselvyys. Näin ei tietenkään ole kaikkialla, valitettavasti.
Janisa

Posts: 2,226

#2500 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Biologinen kello on ihan perseestä.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...