Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,202,777 views

Avatar
#1001 • • Fuzzy Guest
*nyyh* on vaan niin ikävä...*uuh*
Avatar
#1002 • • Muussika Guest

Anata, 2.7.2007 22:52:
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.



Varmasti, koska eihän persoonallisuushäiriöön ole sinänsä mitään hoitokeinoa. Ovat niin syvällä siellä persoonallisuuden rakenteissa ne häiriöt, kuten varmasti alan ammattilaisena tiedätkin. Ovat kyllä varsin vittumaisia myös sen perusteella, mitä itse olen elämässä heitä kohdannut. Ei empatiaa, ei vastuuta eikä syyllisyyttä yhtään mistään. Helvetin taitavia ovat kuitenkin paskan jauhamisessa ja ihmisten harhaanjohtamisessa.

People, be careful.
Kit^

Posts: 798

#1003 • • Kit^ ihme höpöttäjä
huoh.. olin äsken hengailemassa kaverin luona leffaillassa.. sai mielen hetkeks tosi huolettomaks ja rennoks, iloseksikin. Nyt taas yksin kotona, kohta pitäs mennä nukkuu. Ahistaa, ku tietää jo valmiiks et tulee prosessoitua tiettyjä asioita ihan liian syvällisesti. Just niitä, joiden takia kaverit halus etten ois yksin.

Tietää jo valmiiks et tulee itkee ittensä uneen, koska sisälle vaa sattuu.. on tyhjä olo.. huoh.. *uuh* voisko joku ottaa tän tunteen pois..?

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#1004 • • Freja Sihteeri
...Ja sit mä kastuin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#1005 • • anniharha
Viikko sitten olin vielä kovasti ihmeissäni, että pää on pysynyt yllättävän hyvin kasassa kaikki kevään ja kesän ajan sotkut ja säätämiset. No nyt se sit viikon aikana lähti paisumaan ja lopulta levisi.

--
and though my words could save the world they never come out right

KeijoK

Posts: 1,495

#1006 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Vaikka maksaisitte kympin jätän sanomatta.............

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Freja

Posts: 8,775

#1007 • • Freja Sihteeri
Auts, auts ja auts.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Poppana

Posts: 207

#1008 • • Poppana Tehotyttö

Vampyrella, 7.7.2007 15:54:
---
Anata, 2.7.2007 22:52:
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.

---


Varmasti, koska eihän persoonallisuushäiriöön ole sinänsä mitään hoitokeinoa. Ovat niin syvällä siellä persoonallisuuden rakenteissa ne häiriöt, kuten varmasti alan ammattilaisena tiedätkin. Ovat kyllä varsin vittumaisia myös sen perusteella, mitä itse olen elämässä heitä kohdannut. Ei empatiaa, ei vastuuta eikä syyllisyyttä yhtään mistään. Helvetin taitavia ovat kuitenkin paskan jauhamisessa ja ihmisten harhaanjohtamisessa.

People, be careful.



WORD!

--
*hellokitty*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1009 • • Aurinkoneiti
Mä en halua herätä huomenaamulla klo 6.00.*poks*
sapeli

Posts: 11,768

#1010 • • sapeli jokukukamikä?

mku, 13.7.2007 00:14:
Suomen laki pitäisi muuttaa muotoon "Suomen säännöt". Esimerkiksi painovoiman laki on oikeasti laki, sitä on vaikea uhmata eikä sitä voi muuttaa. Nämä meidän "lait" ovat vain joidenkin ihmisien mielipiteitä siitä mikä on ok ja mikä ei ole. Miksi suhtaudumme suomen lainsäädäntöön niinkuin se olisi jumalan sana? Nuo ns. "lait" voi kuitenkin koska tahansa kirjoittaa uusiksi jos siltä tuntuu. Mutta jos niitä kutsuu säännöiksi, ihmiset eivät ehkä tottelisi niin sokeasti.. mutta ehkä ei pitäisikään.



Senkin anarkisti! *nauru* Mut periaatteessa kyl samaa mieltä *joo* Jumalan laeistahan noi on lähtöisin, ainakin yhden lakiproffan mukaan...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#1011 • • sapeli jokukukamikä?

mku, 13.7.2007 00:30:
---
sapeli, 13.7.2007 00:21:
Senkin anarkisti! *nauru* Mut periaatteessa kyl samaa mieltä *joo* Jumalan laeistahan noi on lähtöisin, ainakin yhden lakiproffan mukaan...
---
Heti jos pyytää kohtuutta onkin anarkisti *nauru* Joo.. sitten joku päivä kun kadut on täynnä vihaisia ihmisiä, niin muistakaa kaikki nää mun huonot läpät.



Ei mut meinaan vaan sitä, että pelkkä rangaistuksen uhka ei monessa tapauksessa (luullakseni) riittäisi, jollei lakia paukutettaisi ianikuisena ja muuttumattomana ja ehdottomana kehdosta hautaan. Esimerkiksi näpistely isoista kaupoista on varmasti monesta vaikea nähdä moraalisesti kovin vääränä, koska se ei sinänsä lähde yksityishenkilöltä pois. Suuri osa lain voimasta tulee siitä pelottelusta, mun mielestäni. Ja omalla tavallaan kans ihan hyvä niin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#1012 • • sapeli jokukukamikä?

mku, 13.7.2007 00:40:
Aivan.. ja kyllähän murha on aina murha. Mutta silti, jos lait eivät olisi makuasioita vaan jotain absoluuttista, niin silloinhan kaikissa maissa olisi samat lait eikö? Ja miksi valtio saa sitten itse murhauttaa ja se on ihan ok.. syviä juttuja *hymy*



Ovathan ne toki makuasioita, mutta SHHH - ei saa kertoa muille! *vink* Eikä mun mielestä mikään sivistynyt valtio voi samaan aikaan pitää ihmisen tappamista vääränä ja sitten itse tehdä niin jollei ole pirun painavaa syytä (esim. sota).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#1013 • • Freja Sihteeri
Tän päivän horoskooppi.

VESIMIES 21.1. - 19.2.
Läheisesi haluaisi heittää pyyhkeen kehään eräässä asiassa. Kannusta häntä jatkamaan muistuttamalla, että lopussa kiitos seisoo.

jaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1015 • • Aurinkoneiti
En ole syönyt pitkään aikaan perunaa.
Freja

Posts: 8,775

#1016 • • Freja Sihteeri
Olo on hirveä. Mulla on kerran aikasemmin ollu samanlainen olo, ja mä muistan vieläkin elävästi milloin se oli ja mitä sillon oli tapahtunu.

Oksettaa. En pysty syömään. Äitille ja iskälle pitää hymyillä. Ihanaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1017 • • Aurinkoneiti
On kauheaa huomata, kuinka voi menettää kyvyn nimetä tunnettaa ja pahaaoloaan.
martina

Posts: 1,875

#1018 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ajattelen, siis olen. jos sinä et ajattele minua, en siis ole sinulle olemassa.
sapeli

Posts: 11,768

#1019 • • sapeli jokukukamikä?

martina, 16.7.2007 12:04:
ajattelen, siis olen. jos sinä et ajattele minua, en siis ole sinulle olemassa.



hyvin sanottu, ja aikalailla totta... uskon subjektiiviseen todellisuuteen, ja ihmiset jotka eivät enää koskaan käy mielessäni voisivat melkeinpä yhtä hyvin olla maan päältä kadonneita...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1020 • • Fuzzy Guest
Juu, on se ohi. Ihan vapauttavaa sinäänsä kun edes tietää sen. Tuli vaan yhtäkkiä sellanen olo, että ohi on. Ei tarvi enää miettiä koko asiaa.