3,736 posts, 187 pages, 1,246,598 views
Anata, 2.7.2007 22:52:
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.
Vampyrella, 7.7.2007 15:54:
---
Anata, 2.7.2007 22:52:
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.
---
Varmasti, koska eihän persoonallisuushäiriöön ole sinänsä mitään hoitokeinoa. Ovat niin syvällä siellä persoonallisuuden rakenteissa ne häiriöt, kuten varmasti alan ammattilaisena tiedätkin. Ovat kyllä varsin vittumaisia myös sen perusteella, mitä itse olen elämässä heitä kohdannut. Ei empatiaa, ei vastuuta eikä syyllisyyttä yhtään mistään. Helvetin taitavia ovat kuitenkin paskan jauhamisessa ja ihmisten harhaanjohtamisessa.
People, be careful.
mku, 13.7.2007 00:14:
Suomen laki pitäisi muuttaa muotoon "Suomen säännöt". Esimerkiksi painovoiman laki on oikeasti laki, sitä on vaikea uhmata eikä sitä voi muuttaa. Nämä meidän "lait" ovat vain joidenkin ihmisien mielipiteitä siitä mikä on ok ja mikä ei ole. Miksi suhtaudumme suomen lainsäädäntöön niinkuin se olisi jumalan sana? Nuo ns. "lait" voi kuitenkin koska tahansa kirjoittaa uusiksi jos siltä tuntuu. Mutta jos niitä kutsuu säännöiksi, ihmiset eivät ehkä tottelisi niin sokeasti.. mutta ehkä ei pitäisikään.
mku, 13.7.2007 00:30:
---
sapeli, 13.7.2007 00:21:
Senkin anarkisti! Mut periaatteessa kyl samaa mieltä Jumalan laeistahan noi on lähtöisin, ainakin yhden lakiproffan mukaan...
---
Heti jos pyytää kohtuutta onkin anarkisti Joo.. sitten joku päivä kun kadut on täynnä vihaisia ihmisiä, niin muistakaa kaikki nää mun huonot läpät.
mku, 13.7.2007 00:40:
Aivan.. ja kyllähän murha on aina murha. Mutta silti, jos lait eivät olisi makuasioita vaan jotain absoluuttista, niin silloinhan kaikissa maissa olisi samat lait eikö? Ja miksi valtio saa sitten itse murhauttaa ja se on ihan ok.. syviä juttuja
martina, 16.7.2007 12:04:
ajattelen, siis olen. jos sinä et ajattele minua, en siis ole sinulle olemassa.