Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,185,879 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2201 • • Aurinkoneiti
Mitä pakanallisempaa menoa, sen parempi.
Optik

Posts: 1,691

#2202 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mietin äsken, että miksi ihmiset tekevät uudenvuodenlupauksia ja mikä niiden funktio on siinä vaiheessa kun ne on unohdettu pääsiäiseen mennessä kuitenkin..?

Itse en ole tehnyt ns. "lupauksia" uudelle vuodelle enää vuosikausiin.. Ehkä korkeintaan luvan unohtaa/olla lupaamatta mitään..

Tällä hetkellä mielessäni onkin ajatus siitä että voisi oikeastaan esittää toiveita uudelle vuodelle lupauksien sijasta.. *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

sapeli

Posts: 11,768

#2203 • • sapeli jokukukamikä?

Optik, 2.1.2009 09:06:
Mietin äsken, että miksi ihmiset tekevät uudenvuodenlupauksia ja mikä niiden funktio on siinä vaiheessa kun ne on unohdettu pääsiäiseen mennessä kuitenkin..?



Luulen että uudenvuodenlupausten perimmäinen idea olisi saada ihmiset miettimään millä tavalla he voisivat kehittää itseään tai elämäänsä parempaan suuntaan, mutta aika usealla uudenvuodenlupaukset liittyvät asioihin mitä he eivät haluaisi tehdä, mutta kokevat jonkinlaista painetta yrittää tehdä kuitenkin. Usein uudenvuodenlupaukset liittyvät erinäisiin paheisiin (mässäily, laiskottelu, tuhlailu, jne), mitkä kuitenkaan eivät ole välttämättä muutettavissa jollei ihminen itse niin todella ole päättänyt tehdä - ja silloinhan tuon päätöksen voi tehdä minä päivänä hyvänsä. *hih*

Itse tein "uudenvuodenlupauksen" siitä että pyrin johonkin kuoroon, harrastelijateatteriin tai larppiryhmään, koska haluaisin kehittää esiintymiskykyäni sekä ulospäinsuuntautuneisuuttani. *joo* Tosin tämä taitaakin kuulua enemmän tuohon "minkätahansapäivänlupaus"-kategoriaan. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#2204 • • pirpeli
Käsittämättömän hyvä olo. Ehkä vähän nälkä, mutta eipä se haittaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#2205 • • Freja Sihteeri
On olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita, ettei niistä puhumalla selviä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2207 • • Aurinkoneiti
Milloinkahan se saatanan pedofiili saadaan pois temmeltämästä ympäri pitäjää!!??? Ei ollut ihan turha Helsingin reissu, kun epäillykseni tulivat todeksi juttutuokion aikana bussissa.
Kolera

Posts: 4,256

#2208 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kylmän kämpän ihanuudet on lavuaari täynnä polttavan kuumaa vettä ja käsien survominen sinne sekä kannullinen kuumaa teetä ja sen piteleminen käsissä.
tietty ikävä puoli tässä on et on vähän nuhasuutta havaittavissa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#2209 • • Freja Sihteeri

Kolera, 4.1.2009 10:31:
tietty ikävä puoli tässä on et on vähän nuhasuutta havaittavissa =P



Jep. Mä herään joka aamu "flunssasena". Ilmankostutinkaan ei näytä enää sillee auttavan.
Paljon kynttilöitä palaan on kyl kans yks kikka, tullu huomattua. Se ei kyl poista kylmästä kipristeleviä varpaita, mut siihen on villisukit.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2210 • • Aurinkoneiti
..." Luota vain Jumalaan". Enkä, luotan itseeni.
sapeli

Posts: 11,768

#2211 • • sapeli jokukukamikä?

Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
..." Luota vain Jumalaan". Enkä, luotan itseeni.



Ehkä sä olet Jumala. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#2213 • • sapeli jokukukamikä?

Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:01:
---
sapeli, 5.1.2009 23:58:
---
Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
..." Luota vain Jumalaan". Enkä, luotan itseeni.
---
Ehkä sä olet Jumala. *hymy*
---
Niin, mistäs sen tietää!!!!*nauru* En taida kuitenkaan olla; enkä usko minkään Jumalan olemassaoloon.



No jos Jumalaa ei ole olemassa, niin silloinhan sä olet oman elämäs herra - eli Jumala. Eikös? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2214 • • Aurinkoneiti

sapeli, 6.1.2009 00:07:
---
Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:01:
---
sapeli, 5.1.2009 23:58:
---
Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
..." Luota vain Jumalaan". Enkä, luotan itseeni.
---
Ehkä sä olet Jumala. *hymy*
---
Niin, mistäs sen tietää!!!!*nauru* En taida kuitenkaan olla; enkä usko minkään Jumalan olemassaoloon.

---


No jos Jumalaa ei ole olemassa, niin silloinhan sä olet oman elämäs herra - eli Jumala. Eikös? *vink*


Itse en käytä Jumala-sanaa.Eikä se kuulu maailmankuvaani. Mutta olen itse vastuussa elämästäni ja onnellisuudesta. Ilmeisesti sinulle Jumalalle on jokin muukin tarkoitus kuin kristinuskon Jumala?*hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#2215 • • sapeli jokukukamikä?

Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:13:
Ilmeisesti sinulle Jumalalle on jokin muukin tarkoitus kuin kristinuskon Jumala?*hymy*



Mä käytän tuota sanaa aika löyhästi, mutta jos vähän analysoin niin useimmiten käytän Jumala-sanaa viittaamaan voimaan jolla on valta(a) tämän maailman menojen suhteen, ja periaatteessa sama voima on myös ollut luomassa tätä nykyhetkeä. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2216 • • Aurinkoneiti

sapeli, 6.1.2009 00:18:
---
Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:13:
Ilmeisesti sinulle Jumalalle on jokin muukin tarkoitus kuin kristinuskon Jumala?*hymy*

---


Mä käytän tuota sanaa aika löyhästi, mutta jos vähän analysoin niin useimmiten käytän Jumala-sanaa viittaamaan voimaan jolla on valta(a) tämän maailman menojen suhteen, ja periaatteessa sama voima on myös ollut luomassa tätä nykyhetkeä. *yingyang*


Ny mää ymmärsin.*hymy*
ravec

Posts: 1,102

#2217 • • ravec
Kumpa vois lopettaa tän PC meininkin ja siirtyä pelkästään Macciin...
J-J-Blo

Posts: 83

#2218 • • J-J-Blo
Kunpa kaikilla olis yhtä kivaa kun mulla :)

--
-trippi vai grandi?-

sadettaja

Posts: 11

#2219 • • sadettaja
Vajaa kaksi vuotta sitten törmäsin internetin ihmeellisessä maailmassa syntyneeseen varsaan, joka oli vaan maailman suloisin. Oon seuraillut sen kehitystä vähän sillä silmällä, ja viikko sitten sattuman kautta varsan kasvattaja tarjosi sitä mulle.. Kuumottaa lievästi! Jos suloisen varsan nimi on Wonder Wiljonka, voiko sitä enään vastustaa? *sydän* Ja kun se olisi vielä mahdollista kaikin puolin niin on todella vaikeaa olla menettämättä yöunia sen ostamattomuuden kanssa.
Kolera

Posts: 4,256

#2220 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mitä olen, en haluaisi olla.
Mitä haluaisin olla, en koskaan tule olemaan.
Mitä tulen olemaan, sitä pelkään.
Mitä pidempään pelkään mitä tulen olemaan, sitä enemmän tulen siksi mitä pelkään.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä