mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 476,841 views

Anime

#141 • • Anime Retrostööpeli

oi ku hän on söpö!*joo**nauru*
mist noit saa/mitä joutuu maksamaan ja millanen on lemmikkinä?*täh*

Elikäs tämä lössykkä on kesyhilleri, aka fretti (hintaa n.135-220, saattaa olla enemmänkin). Meikäläisen hektiseen elämäntyyliin kerrassaan loistavia otuksia, nukkuvat n.20 tuntia vuorokaudessa ja sen ajan kun ovat hereillä, ovat kovinkin seurallisia, leikkisiä ja ennenkaikkea fiksuja, (Hjördis osaa kerjätä *nauru* ja tekee tarpeensa joko keittiöön sanomalehden päälle tai kylppäriin suihkukoppiin). Syövät kuivamuonaa ja juovat vettä, herkkupaloina oon antanut kurkkua, rusinoita jne..

Frettiä ei kannata hankkia eläinkaupasta (niillä saattaa olla käytöshäiröjä kun ei tiedä kuinka monessa perheessä on elänyt ja mistä on tullut), vaan suoraan kasvattajilta. Hjördis on kerran pentuna purrut mua, mutta on tässä elämänsä varrella tajunnut että elämä on niin suloista kun tekee niin kuin mä käsken *vink* (Eli kovin ovat koiramaisia tässä suhteessa). Nykyään se kerjää syliin ja vaatii huomiota sekä rapsutusta korvan takaa *plur* Tiedän kyllä fretin joka ei ole missään vaiheessa esim. tottunut vieraisiin vaan käy suoraan kiinni sormeen (tämänkin olisi voinut välttää jos sitä pidettäisiin vapaana kämpässä vaatehuoneen sijasta).. Nää kaikki on vain ja ainoastaan koulutuksesta ja olosuhteista kiinni.

Tiedän tapauksia, jotka ovat hankkineet fretin tietämättä niistä hölkäsen pöläystä ja on käynyt ikävästi. Käykää ihmeessä tutustumassa http://fretti.letku.net/ mutta älkää tehkö mitään hätiköityä. Näistä karvamakkaroista pitää tietää hieman..

Kerron mielelläni lisääkin, tähän en jaksa nyt kirjoittaa kaikkea (juttuu riittää *hih*).. Mutta saa kysyä jos edellä mainituilta sivuilta ei löydy infoa.

[muokattu 17.12.2003 01:20]

--
-K

pinkki

#142 • • pinkki säätö et co.
kissaaa, kitukitukituuuu ^____^ *lässytel*
kisu_leikkii_edited.jpg
rouvan nimi on Sini (hoh;) ja ikää 15v, rouva on löytökissa ja ollut talossa 1-vuotiaasta asti, sosiaalisin ja ihmisrakkain olento ikinä :)

[muokattu 17.12.2003 05:53]
#143 • • ALIEN Guest
mulla on tommoinen sika nimeltä juice, joka pyörittää levyjä kalsareissaan ja samalla katselee ikkunasta tyhmän näköisiä ihmisiä ja naureskelee niille *nauru*
kuu

#144 • • kuu tyttttö

Kat:
eurasier eli sellainen pörröinen jolla on sininen kieli *pihkassa*

Sellaisen olen aina tahtonut. Ihana! *sydän*

--
köh köh

#145 • • BTB Guest
Tuossa vieressä lattialla nukkuu vanha 13v Beagle-koira joka on vieläkin pirteä ja rämäpäinen *hymy*
Taidan olla ilman lemmikkiä sen jälkeen koska tuo on ainoa joka on ikinä ollut.
kuu

#146 • • kuu tyttttö
Minkäköhän takia niitten kieli on sininen?? *ding*

--
köh köh

-P

#147 • • -P

pinkki:
kissaaa, kitukitukituuuu ^____^ *lässytel*
kisu_leikkii_edited.jpg
rouvan nimi on Sini (hoh;) ja ikää 15v, rouva on löytökissa ja ollut talossa 1-vuotiaasta asti, sosiaalisin ja ihmisrakkain olento ikinä :)

[muokattu 17.12.2003 05:53]

voikääk! ihana kisuli *pihkassa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

lostgone

#148 • • lostgone
Ikean maton, josta lähtee tolkuttoman paljon karvaa..*iloinen*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Dave

#149 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
2 vuodenikästä kissaa *plur**plur*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

ANONYM

#151 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
juodun ikäväkseni kertomaan tänään 21.12.03 teuvo-oinaan rakkaan kulta-kalani menehtyneen lyhyen sairauden jälkeen*nyyh*siunaus toimitettu samana päivänä läheisten läsnäollessa helsingin ruoholahdessa....heittäkää stidiaskin päälle multaa,siellä on teuvo,siellä on kultaa...syvästi teuvoa kaivaten,akvaarion muut asukkaat ritva,jorma ja sulevi*sydän*

[muokattu 21.12.2003 18:19]
Hyzenthlay

#152 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kuu

#153 • • kuu tyttttö

Kat:
Siinä on Kiinanpystykorvaa, joka on se vielä karvapallomaisempi, sinikielinen hauva. *hymy*

Niin niin. Mutta MIKSI? Miksi se on sininen eikä punainen??

Ja diffaksen koira on aika söpö. *hymy*

--
köh köh

B/W Tiger

#154 • • B/W Tiger
Mul on semmonen kissa ku Manu. Nimi juontuu sen otsassa olevasta M kuviosta. Sitä M kuviota voi kyllä luulla sarvikski vai mitä Pipa.
Susu

#155 • • Susu The Nasu
En mitään...joku lisko vois olla kiva....muille oonkin allerginen*hmph*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Yoni

#156 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Lehmänvärinen lyhytkarvainen collie... Nimi on Huuko!
anri

#157 • • anri team parempi pitäjä
mullon kaksi kissaa.
maatiaisia molemmat.
Neo on 4-vuotias hyvin syönyt
(oranssiraitainen,valkoset merkit) leikattu poika Sulvalta
(äidinkieli ruotsi, mutta sitä meillä ei sille puhuta muutaku silloon ku se tekee kiusaa *iihhih*)
(nimetty erään leffan mukaan, kuka arvaa..? -no kaikki tietää*joo*)
ja sitte on meidän Urpo treen Hakamettästä.
1,5-vuotias valkoinen, oranssiraitaiset merkit..
joo, Urpo on laiheliini ja todellakin nimensä mukaisesti tosi urpo kissaksi.
se on kanssa leikattu ja ne tulee Neon eli Nepan kanssa kivasti toimeen,
vaikka onki molemmat poikia *iloinen*

kivoja persoonallisia möllyköitä molemmat*pihkassa**plur**pihkassa**plur*

--
don't go halfway - go all the way

Dacey

#159 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mä oon niin eläinrakas että ihan itkettää.. minne tahansa meen missä on joku karvakorva/karvaton ni hirvee lässytys ja söpöily. tosi raivostuttavan kuulosta muttei vaan mahda mitään *blush*
tänään olin koko päivän siirtämässä kaverin hevosta tallilta toiselle, ja siellä tuli nähtyä kopukoiden lisäks kissaa ja koiraa, ja jopa minisika *hih*
ja ku kaveri tossa kesällä saa omat tilukset pystyyn ni mä muutan sinne.. heinänkorsi suussa koko kesän ja peuhaan koirien kissojen ja hevosten kanssa *plur* (toki kaupungissa käydään sit heittämässä vapaalle *pahis*)
---
ongelma on vaan se että oon joillekin ihkutuksille allerginen ni ei viitti pieneen kerrostalo mökkeröön niitä ottaa*nyyh*

[muokattu 30.12.2003 19:04]
Karoliina

#160 • • Karoliina red mistress
Minulla on kohta yksi vuotias hamsteri uros Tirppa. Hän asustaa vapaana makuuhuoneessani, josta hän on ottanut yhden nurkan tukikohteekseen. Tirppa on suloinen pikku pallero; hän käy vierailulla aina häkissään sillointällöin omatoimisesti halutessaan. Hän on kiltti jyrsijäksi; hän on tehnyt todella vähän tihutöitä hampaillaan ei sallittuihin kohteisiin. Öiseen aikaan saatan unen läpi kuulla kuinka hän juokee juoksupyörässään kovaa vauhtia tai muuta puuhastelua, mutta harvemmin se on häiritsevää. Joskus kun äänet häiritsevät pyydän häntä olemaan hiljempaa, ja nykyisin minua hämmentääkin, koska hän on hiljempaa hetken aikaa (onneksi nukahdan yleensä nopeasti =)