mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 476,422 views

innae

#161 • • innae PaskaJätkä
1,5 vuotias koira nimeltään Toivo ja 21 vuotias ukko nimeltään Jani...*hih* Molemmat ovat sisäsiistejä*nauru*.

--
PaskaJätkä

Fresia

#162 • • Fresia vähän outo

Darianna^:
mä oon niin eläinrakas että ihan itkettää.. minne tahansa meen missä on joku karvakorva/karvaton ni hirvee lässytys ja söpöily. tosi raivostuttavan kuulosta muttei vaan mahda mitään *blush*

[muokattu 30.12.2003 19:04]

Jee, joku muukin on tällanen *nauru*... monet mun kaverit tuntuu välillä häpeävän mua, kun juttelen koirille ja vaikka oraville. Rakastan koiria aivan mahdottomasti...oma koira on porukoilla ja viime vuonna äiti vaihto sen nimiinsä *hmph*. No, parempi sen on olla porukoilla, ei mulla olis aikaa tai rahaa koiralle *uuh*. Mutta kai mä marssin jossain vaiheessa löytöeläinkotiin tai vastaavaan ja raahan jonkun sulosen tuholaisen kotiini *nauru*...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Elmiira

#163 • • Elmiira
Kaksi koiraa, kääpiösnautsereita, isä ja poika, mut ne on porukoiden luona ”maalla”. Kävivät juuri tänään kyläilemässä *plur* Se vanhus niistä (10v.) on oikeestan mun ja kyllä haluaisin sen kesäksi ottaa tänne kaupunkiin, ei vaan mahtais viihtyä, eikä niitä oikein voi erottaa toisistaan *eiei*

Mut se on kaikkein paras lohduttaja ja niin ihanan suloinen kun kaivautuu peiton alle viereen nukkumaan *sydän*

Täällä mulla sit on kaksi gerbiiliä, joista ei juuri seuraa ole... ärsyttää vaan kun ne kaivaa ton terraarionsa nurkkia ja rapiseevat, kun tahtoisin nukkua!!! Tyhmiä eläimiä...
Mut silti niille pitää hyvät huomenet toivottaa jne. *iloinen*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

#164 • • Injektio Guest
Yks kissa täl hetkel, kun koira kuoli 3.3.
Tosin uus koira tulos n. 4 viikon päästä (käytiin katsomassa eilen)
Stresspill

#165 • • Stresspill rendermonkeywrench
villakoiria ja muita syöpäläisiä

--
Aeria Gloris

Toykio

#166 • • Toykio

Stresspill:

Villakoiria ja! mutta mukavuus syistä kutsuu niitä pölypupuiksi! *pupu*
ToniO

#167 • • ToniO Toimittaja
Meitsillä on vuoden vanha Rottweiler uros ja on ihan sika magee koiruus paitsi silloin kun se tekee jotain tuhmaa...Viimeisin tuho minkä se teki oli kuoppa muovilattiaan ja kaiken huipuks olen tämänkuun lopputtua muuttamassa. Erittäin masentavaa...

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

PsyFox

#168 • • PsyFox team red army
1*slurps**hellokitty*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*

#169 • • *Pepper* Guest
omistan suomenlapinkoiran, hermeliini kanin ja akvaarion... mutta lisäystä on tulossa tulevaisuudessa. dobermann olis ainakin tulossa... *aplodit*
typ0

#170 • • typ0 syntax error
heti kun rahaa saan minulle tulee fretti <3<3<3<3

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

anthocyan

#171 • • anthocyan Kohti valoa...
1. hevonen
2. rhodesiankoira
3. 2 chinchillaa
4. akvaario
(huomaa kyl et perhe diggaa eläimistä *hih*)

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

#172 • • ~dream~peip. Guest
Pikkusiskolla on kaks gerbiiliä, et en mä niitä kyl ihan kokonaan omista mut yhessä niitä kyl hoivataan, ne on kyl uskomattoman söpöi ja sit välillä ne saa todella kummallisia hepulikohtauksia mitä on hauska seurata ja välil ne hyppii paikasta toiseen silmänräpäyksessä kun mitkäkin vesikirput *nauru*
#173 • • Enkeli Guest

Stresspill:

vähä samalta kuulostaa ku mun eläintarhassa, kokoelma vaan kasvaa...
iam

#174 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Jack Russel riiviöterrieri. Nimi on Noppa.

Kotona se ottaa relasti: Kuva 1

Mutta ulkona se pistää isot (etenkin mustat) koirat ojennukseen:
Kuva 2
liikkuva muna

#175 • • liikkuva muna an egg on the move
Mulla oli RAPU akvaariossa. Sen nimi oli Rahrah Rane, tuli kuunneltua raptoriakin sillon. Mutta sit kalat sai vesipöhön ja niitä kuoli ja sit myöhemmin rapukin kuoli *poks* ja heitettiin se akvaario paperinkeräykseen niinkun muukin lasijäte.

Nyt mullon semmone söpö Sokerilintu jonka nimi on Lisa *sydän* sitä ei edes tartte pitää häkissä, se on aika kesy ja kiltti. *sydän**sydän*

[muokattu 30.3.2004 15:09]
pinkki

#176 • • pinkki säätö et co.
keh, joutuu pistää pari fotoa sunnuntailta, katti oli jotenki niin ristiriitasen tuohtunu ja ”hylätyn surkea” kun kehtasin olla 25 tuntia reissussa X)

vauvva
vauwa2
SilverJo

#177 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Mukavata kuulla, että muillakin on kärmeksiä. *iloinen* Mun luona siis asustelee kaksi sukkanauhakärmestyttöä ja kaksi viljakäärmettä, poika ja tyttö. *plur* Jälkimmäisellä olisi tarkoitus jossain vaiheessa teettää poikasia, mutta se ei ole vielä ihan ajankohtaista, neiti kun ei vielä ole sukukypsä. Nimetkin löytyy, mutten taida niitä mainita. *nauru* Astmahan se mullakin, mutta yllätyksekseni olen huomannut ”pohjakarvattomien” koirarotujen, kuten Kerryn sininen terrieri ja Pumi, sopivan minulle. Tosin mukavuudenhaluisena en ikuna jaksaisi moisia ulkoiluttaa, joten parempi vain ihailla sivusta. *hymy*

[muokattu 30.3.2004 23:27]

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Hansu

#178 • • Hansu
Chinchilla = *pihkassa*
TJEU: linkki

Olen tosin allerginen, joten lemmikkiä ei ole eikä tule. Toisaalta, vaikken olisikaan niin tuskin ottaisin mitään. En yksinkertaisesti kestäisi, kun joskus tulisi aika luopua siitä omasta rakkaasta karvapallerosta...
miss anelile

#179 • • miss anelile neiti mikälie.
pikkusiskolla on koira, joka on vuoden ikänen ja se repii kaiken.
kuva tässä

haluan kissan. ja saan sen vaikka heti kun muutan pois kotoa *iloinen*

--
Näin siis on. Tai ei ole.

Saara

#180 • • Saara #2970

Hansu:
Chinchilla = *pihkassa*
TJEU: linkki

Herranjumala miten suloinen *sydän*

Mun kisu on äitillä. En usko että saan sitä koskaan meille pidemmäksi ajaksi kuin kaheksi viikoksi, koska meidän koira ei osaa olla ilman sitä kattia (ei syö tarpeeksi koska on ikävä). Ollaan myös kelattu ottaa marsu, mut nyt ku näin ton kuvan tosta chinchillasta ni rupesin haluumaan semmoistakin...... on niin hankalaa, täytyy tyytyä näihin villakoiriin viel ainakin hetkeksi.

*sydän*kisut roks*sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.