mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 476,259 views

#121 • • ALIEN Guest

äm:
---
alien:
eikä ämmä muuten vielä edes tiedä, mitä _kaikkea_ Wagner on nähnyt.. ;)
---

MITÄÄH?!
Et kai sä jumankaude ole antanut sen katsella kiellettyä materiaalia! *hmph*

Edit: Tästä olen tietoinen: hyihyi, mutta onko jotain muutakin? *iloinen*

Kyllähän sialle piti vähän ”kulttuuria” opettaa... *vink* On paljon muutakin, mitä wagner näki ja koki kesällä 2003 ja Kreikassa *possu*
#122 • • pipa Guest
mulla on kissa... ette ikinä arvaa minkä värinen..*justjoo*
samuli

#123 • • samuli setä samuli
mula on käärme ja skorpioni...

-ja lisää skorpioneja on tulossa *blush*

--
Hmm... Nice! *

ChocoCat*

#124 • • ChocoCat* Prinsessa
iHanan KissAN *hellokitty**sydän**sydän*
JA Pienen papukaijan
ja akvaarion.
(Vähensin eläintarhaa Degulla ja kilPikonnalla ja toisella akvaariolla..)
Toinen kissa olis vielä kiva, kun koiraa ei voi/kannata ottaa kaksioon ku ei ois sille aikaa.

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

NextAce

#125 • • Edited NextAce Alienated
Meillä on semmonen mustavalkoinen 1 vuoden ikäinen maatiaiskisu*hymy* ja harmaa leevi kisu.

--
-Alienation-

-----

Cofu

#126 • • Cofu
Onhan noita muutama. Kaks pitkäkarvaista ”maatiaiskissaa” *sydän*, pienemmällä taitaa olla rotukissaa veressä ainakin turkin perusteella. Ja 550L allas kalaerikoisuuksineen, erilaiset monnit ja plekot suurena intohimona *pihkassa*+makkarin 60L millisakvaario ja 40L poikasakvaario.

Ja sOuphy, niitä monneja tulee, kaikki ei saa monnejaan kutemaan mutta ne ”onnelliset” *justjoo*, jotka siinä onnistuvat saavatkin sitten niitä poikasia oikeen urakalla. Partamonneista on ilmeisesti kyse...*täh* Kysele akvaarioliikkeestä ottaisko ne niitä vastaan. Meillä on ainakin kaloista ja kasveista on saatu muita kaloja tai ruokaa vastineeksi. Tosin monnien kasvatus on aikaa vievää puuhaa, koska poikasten pitää olla väh. 5cm ennen kuin ne otetaan liikkeissä vastaan.

Semmottista *plur*
Anime

#127 • • Anime Retrostööpeli
838322.jpg

Dynsky jönssi nimeltä Hjördis *nauru*

--
-K

Kolera

#128 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ei tommosii kuvii saa laittaa nyt tulee kauhee hinku hankkii joku elukka *hih* ei ne mulle sovi ku oon niin flegmaattinen vastuuton paska. haiseeko nuo fretit nyt sit muka niin kamalasti ku sitä jotku sanonu. Itte ainaki tykästyny noitten hyperaktiivisee käytöksee.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Anime

#130 • • Anime Retrostööpeli

Kolera:
ei tommosii kuvii saa laittaa nyt tulee kauhee hinku hankkii joku elukka *hih* ei ne mulle sovi ku oon niin flegmaattinen vastuuton paska. haiseeko nuo fretit nyt sit muka niin kamalasti ku sitä jotku sanonu. Itte ainaki tykästyny noitten hyperaktiivisee käytöksee.

Jonkun mielestä noi saattaa hieman tuoksahtaa mut mul on ollu frettei vuodest -96, joten voisin ehkä sanoa tottuneeni *nauru* Jos hommaat tälläsen ihanan karvamakkaran ni käy kattoo frettinetistä tms, kaupasta ei kannata ostaa (mieluummin suoraan kasvattajalta).

--
-K

helluli

#131 • • helluli pupunen / hababambi
miehen mukana tuli myös dobermanni*nauru**pihkassa*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

skasi

#132 • • skasi
Santeri Ähtäri -nallen sekä Jossu-*possu*n.. Ne on mun vähäruokaiset lemmikit. Eikä kovin paljoa tarvitse hoivatakaan..*hali*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Dacey

#133 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
karvakorvia ja korvattomia on ollu joka lähtöön.. mm.papukaijaa, undulaattia,marsua,kania,hevonenkin löyty,koiraa,kisua,gerbiiliä,rottaa,kaloja,rapuja jne
tällähetkellä haaveilen jälleen isosta akvaariosta (vähän ketuttaa että menin meijän 640litrasen myymään) ja sitte pienestä kisusta.. *sydän*
koira toki olis myös kiva,mutta semmoselle tuskin riittäis aikaa *uuh*
ois vaan niin mukava että olis joku jota halipusii ku ei oo sitä miestä *iihhih*

[muokattu 16.12.2003 10:53]
Susu

#134 • • Susu The Nasu

Anime:

Voi, nämä elukat on niin suloisia, ystävällänikin oli ennen tuollainen nimeltä hajuherne *plur*

[muokattu 16.12.2003 11:14]

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

#135 • • kelasin Guest
mul on koiruli (rotweiler), mut se on mun porukoilla, ku ei mun yksiöön oikein kunnol mahdu *vink*
Progress

#136 • • Progress

Darianna^:
ois vaan niin mukava että olis joku jota halipusii ku ei oo sitä miestä *iihhih*

Vai miestä ei ole...luulis tollasen naaraan löytävän... *vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Dacey

#137 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Progress:
---
Darianna^:

---

Vai miestä ei ole...luulis tollasen naaraan löytävän... *vink*

paljonkohan ne maksaa eläinkaupassa? vois käydä kattomassa *nauru*
#138 • • pizzacat Guest
Neljä kissaa. Kolme tyttöä ja yksi onnellinen poika. Tekee hyvää tällaiselle himosiivoojalle - koko ajan on jotain mitä pitää korjata lattialta tai imuroida. Joulun odotuskin on tavallista kivempaa, kun saa koristella kuusen joka päivä!
*joo*
#139 • • kelasin Guest

Anime:
838322.jpg

mist näitä saa ja paljo maksaa ja ja ??
marre

#140 • • marre pieni punapää

Anime:
838322.jpg

oi ku hän on söpö!*joo**nauru*