mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 456,673 views

sasu

Posts: 192

#82 • • sasu
Mulla on saksanpaimenkoira uros ja kaks kesyä, mutta hyvin temperamenttista neitokakadua (alias Nymfi) *hymy*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Roger Roger

Posts: 3,372

#83 • • Roger Roger Kentti
En yhtään mitään. Ja miksi kirjoitin tän tänne? No siksi, et joitakin vituttaa lukea turhia viestejä, kuten tätä! hahahaaaa

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#84 • • Roger Roger Kentti
Timo timo. Eipäs aleta kettuilemaan mulle. Lainasinhan sulle aikoinaan hallmarkissa mun überhienoja tikkarilaseja, joten vähän arvostusta kiitos (muahahahahahaaaa, niin mitä?). Niin kerta!*nauraa*

[muokattu 28.3.2003 19:38]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

UnityF

Posts: 15,721

#85 • • UnityF joo just se
RR hmm... mikäs sit kaaleppi on?*täh*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#86 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Ihanan pienen Jack Russell koiran jonka nimi on Pilvi*purr*
nomic

Posts: 4,120

#87 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mä omistan mun broidin (unity kyl tietää tämän kyseisen elukan )*possu*
Avatar
#88 • • RinTinTin Guest
Meidän talon zoo ei ikävä kyllä pääse viel mun yhen kamun mittoihin, mut tossa jaloissa pyörii pari raidallista kissaa.. Sitten isommassa akvaariossa parveilee 37 ruutanaa.. ((Ne kaapattiin yhestä lammesta viime kesänä..)) Pikku-akvaariossa on 2 tuliliskoo ja ja ja .. Mun huoneen nurkista löytyy varmasti muutamakin täysin villiintynyt yhdyskunta verenhimoisia villakoiria.. (Sängyn alle en oo kattonu sitten viimekesän.)*ankka*
Mut sitten, kun pääsen veks tästä talosta omaan huusholliin niin tarkotus olis hankkia rotta.. ehkä kolmas akvaario.. EHKÄ viljakäärme ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa joku pieni terhakka koira.. Vähän samannäkönen kuin Jeppe-koira.. *TV:stä tuttu..**ökkö*
Texx

Posts: 650

#89 • • Texx ^_^
Omistan kaks rottaa, pikin ja nikitan *sydän*

--
*piis*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#90 • • Lost-Soul los pallos
RinTinTin:

Vähän samannäkönen kuin Jeppe-koira.. *TV:stä tuttu..**ökkö*


Jeppe-koira on kuollu *suru*... enään ei olvia löydy ja Hjalmarkin katoaa...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tyeicha

Posts: 5,807

#91 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
Tyeicha:

kisu.. *hellokitty* ..ja enää 1 kala. oli niitä kaloja joskus enemmänkin..



*uuh*..ja enää ei ole yhtään kalaa.

--
-Tyeicha-

Akrobaatti

Posts: 330

#92 • • Akrobaatti
Mä omistan tietokoneen... Se niin silmät kiiluen tuijotti mua siel mustan pörssin hyllyllä ni enhämmä voinu tätä ostamatta jättää.

(SAATANA TÄÄ MERKKI KONE SUX!)*dissaa*

ps. oli mulla polven korkusena pari kulta kalaa mutta mutsi veti ne vessan pöntöstä*hmph*

--
Hip Hop For Life

cubido

Posts: 66

#93 • • cubido -ta-
Minulla on erinäinen määrä erinäkösiä ja kokosia pölykoiria. Mukavia ja helppohoitosia. Niitä ei tarvi ruokkia, eikä ulkoiluttaa ja ne lisääntyy itsekseen. Ovat myös sen verran ujoja, että pysyttelevät nurkissa ja kalusteiden alla jemmassa suurimman osan ajasta.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#94 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en vielä mitään, mutta haluan tuollaisen samanlaisen jäniksen, joka on mun avatarkuvassa *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

POSER

Posts: 800

#95 • • POSER Wimp and Poser
Kaksi peintä ja ihanaa valkoista kissanpentua. Niminä toimivat Eminen ja Boris.*hymy*

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#96 • • pinjuzska Guest
mä omistan kaks pörröstä bilemarsua,ne on punasia,ja ne toimii batterylla!!*iloinen*

*piis*
dizzyli

Posts: 361

#97 • • dizzyli kotiseksieläin
Minulla on aina ollut eläimiä ja tällä hetkellä kanssani asustaa Romeo-kissa ja 2 gerbiilipoikaa *joo* Ja sitten kun oon iso, niin saan oman hepan!!! *sydän* Ja ennen sitä elämääni tulee ilahduttamaan vielä kaksi chincillaa :)

--
Kauneus on kauhua.

ANONYM

Posts: 731

#98 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
3 kpl niin mukavia ja seurallisia kultakaloja*sydän* jorma,ritva ja teuvo-oinas+ 1joku levä nuolija nimeltään sulevi.ikäväkseni joudun ilmoittamaan tänään 21.12.03 teuvo-oinaan menehtyneen lyhyen sairauden jälkeen...joten pieni runo tähän.heittäkää stidi askin päälle multaa,siellä on teuvo,siellä on kultaa.siunaus toimitettu läheisten läsnäollessa tänään meren rannassa helsingissä.

[muokattu 13.12.2003 12:47]

[muokattu 21.12.2003 18:09]
pupuankka

Posts: 869

#99 • • pupuankka poly-wtf?!

Lost-Soul:
RinTinTin:
---
Vähän samannäkönen kuin Jeppe-koira.. *TV:stä tuttu..**ökkö*
---

Jeppe-koira on kuollu *suru*... enään ei olvia löydy ja Hjalmarkin katoaa...



juup. mutta meilläpä asustaa jepen lapsenlapsenlapsi! *joo* olvin etsintää harjoitellaan kovasti, mutta juniorilla on ikää vasta 8kk. ja toki tätä jepen manttelinperijää vuokrataan myös esiintymään mainoksissa, jos hinnasta sovitaan! *vink*
Saarus

Posts: 95

#100 • • Saarus
Kaks Cockerspanielia löytyypi täältä *sydän*

--
-life is life and show must go on-