mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 455,807 views

TanyaK

Posts: 745

#41 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Cee:

Panfobia:
Kyllä vanhemmat on katalia. Mulla oli pienenä myös kissa, mutta mä tulin sille allergiseks. Sitten yhtenä päivänä kun mä tulin koulusta, se olikin viety SALAA POIS!!! *nyyh*

Yhtenä päivänä ku tulin koulusta kotiin oli yks koirista tappanu mun kanin ja löysin sen irtonaisen silmän ja.. oli kauheeta. *mur* melkein tapoin sen piskin.
mun eka oma mussukkaiseni märkänä rättinä lattialla..
sen nimi oli vikkelä. sitten kuulin kerran iskän ja velin nauravan toisessa huoneessa 'ei tainnu olla niin vikkelä' sillon ei oikeestaan naurattanut, mut.. no. ei kyl vieläkään.*uuh*

toisaalta Donna oli kyllä ihana koira, ja elää kai vieläkin ^_^



Mulla oli kissa kun oli vielä pienempi kuin nyt..tai jotain..no kuitenkin..se söi mun faijan kalsareihin reijän varsinaisen reijän kohdalle ja meidän faija kun tuli kotiin niin kissa sai kyytiä. Se vietiin navetta kissaksi yhteen maataloon ja sitten seuraavana päivänä se jäi hullun lehmän jalkoihin ja kuoli..
*nyyh*

sen pituinen se..

Pölli kultaseni jos olet jossain siellä niin haluan sanoa sinulle että..mau! love ya, miss ya..
S-T

Posts: 1,195

#42 • • S-T Pieni
Mulla on kaksi käärmettä. Viljakäärmeitä - niiden nimet on Svensson ja Itseisarvo eli Itsari. *pahis*

Sitten kun mulla on tilaa, kun muutetaan isompaan kämppään niin aion ostaa ainakin nelivarvaskilpikonnan ja anolis-liskoja. Ja oikeestaan niin paljon liskoja ja käärmeitä kun on varaa ja tilaa pitää. /me on hulluna noihin ötököihin *sydän**sydän**sydän*

Olisin varsin kissaihminen, mutta allergia on allergia *uuh*

--
Pieni on kaunista.

TanyaK

Posts: 745

#43 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
villakoirat on kivoja..sängyn alla..ne ei tarvitse edes ruokaa ja on kovia lisääntymään. Haluisko joku ostaa?
Panfobia

Posts: 521

#44 • • Panfobia
Tanya:

villakoirat on kivoja..sängyn alla..ne ei tarvitse edes ruokaa ja on kovia lisääntymään. Haluisko joku ostaa?


Omastakin takaa ihan tarpeeks monta...kenties joku eläinsuojelija haluis tulla pelastaan ne imurin kynsistä [niin sitten mun ei tarvis edes tarttua imuriin...]? *nauru*

--
*sydän*

TanyaK

Posts: 745

#45 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Panfobia:

Tanya:villakoirat on kivoja..sängyn alla..ne ei tarvitse edes ruokaa ja on kovia lisääntymään. Haluisko joku ostaa?
Omastakin takaa ihan tarpeeks monta...kenties joku eläinsuojelija haluis tulla pelastaan ne imurin kynsistä [niin sitten mun ei tarvis edes tarttua imuriin...]? *nauru*



joo mä olen kanssa aika laiska kamppailemaan siivousvälineiden kanssa että nyt kaikki eläinaktivistit liikkeelle!!!
*nauru*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#46 • • Jussi Soro choon!
Mulla on sellanen sairaan siisti lisko.

Kissat pitäis ampua - kaikki.
TanyaK

Posts: 745

#47 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
JussiS:

Mulla on sellanen sairaan siisti lisko.

Kissat pitäis ampua - kaikki.



heiu, sua pitäis ampua ja jättää kitumaan!!*pahis*
|Cronos|

Posts: 1,118

#48 • • |Cronos| the Moose
Taitaa olla pari pölupunkkia sängun alla... niitä mä kasvatan ja ruokin...*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

trance moon

Posts: 1,905

#49 • • trance moon ZamZa...
Mulla on ollu siilenTaranella.... Se oli hauskan iso.... muutaman kerran tli pidettyy sitä kädessä ja silloin se tietenkin päätti mennä paidan sisään, siinä meinas tulla pieni paniikki...... *voiei*

Kun se oli poissa tuli koura, mut siitä jouduttiin luopumaan allergan takia mikä ei ollut yhtään mukavaa... *uuh*

No mut elämä jatkuuuu...... *nauru*
Pan

Posts: 140

#50 • • Pan
Mä haluasin dalmaatialaisen, mutta en tiedä onko mulla tarpeeks aikaa hoitaa ja huomioida sitä, ja sen lisäks asun vielä kerrostalo kommuunissa *mur*

*purr*

--
Positiivinen pakana

Caro_79

Posts: 237

#51 • • Caro_79
Tällä hetkellä mulla ei ole mitään kotieläintä. Mitä nyt
tietysti kymmenen villakoiraa*hymy*

Rankalainen luppakorva *pupu* mulla on ollu. Mut se kuoli kun se oli liian lihava*uuh* Kenessäköhän vika mahto olla?

Ettei vaan omistajassa....*eiei*
Katrina

Posts: 605

#52 • • Katrina
Meille tulee pian kalavauvoja!
Myfinesthour

Posts: 420

#53 • • Myfinesthour
*iloinen*En varsinaisesti omista, mutta vanhempieni luona asustaa kaksi sekarotuista koiraa, joidenka elämään olen pahasti sotkeutunut. Susi on toffenvärinen pystykorva ja Hermann Dunkelmann on musta Dobermanvärityksinen ihmiskoira. Ihmiskoira siksi, että se yrittää jutella (ei hauku vaan mongertaa pitkiä pätkiä,kun toiset yrittää jutelle). *igor*

--
"..."

Pheox

Posts: 79

#54 • • Pheox
meil on villakoira joka on yliseko ja meil on ollu jotai muitaki eläimii.. villein juttu oli kaks kanaa jotka ostettiin jostai tipuina ku ne oli niin söpöjä mut sit ku ne kasvo ni ei enää sopinu kerrostaloon, ni vietiin ne isovanhemmille maalle *hih* mut meiän serkuilla oli kahen kesän ajan sellane pikku-sika..
eemeli

Posts: 910

#55 • • eemeli
Kaksi pientä karvaista ja hassua koiraa.
*possu**possu*

--
celebration generation

Avatar
#56 • • tuntematon Guest
pari pölykoiraa makaa mörön vieres sängyn alla
meow

Posts: 1,170

#57 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.mulla on tommossii monnej jotka teki just poikasia ja sit tollasia pienempiä kaloja ja sit miekkapyrstöjä jotka teki just poikasia..ja sit on yks pienempi lisko ja yks isompi lisko ja sit valkonen kani ja musta kani ja vielä toi *hellokitty*

*ökkö* eläimet on *plur* *pihkassa*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

hallucinogen

Posts: 8,190

#58 • • hallucinogen Edain
Muutama hyvin ruokittu villakoira tuolla nurkassa *hmph*

--
pikku-*possu*

Avatar
#59 • • miqmiq Guest
Sitten joskus kun minulla on rahaa ja valtaa ja iso talo, niin rakennutan sinne omat linnakkeet elukoille. Joku siisti puska-allas tsydeemi jossa on kaloja ja kilpparei. Sitten jotain symppis lemmikkei joilla on hyvä olla mun siipieni suojassa*enkeli* Luontoo, tekkii ja disainii symbioosis*pihkassa* Tilaa riittää kaikille!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#60 • • Lost-Soul los pallos
joo.. mäkin oon noitten villakoirien kannalla... ne tykkää asuu meijän talojen nurkissa aina siivoukseen asti.. sit ne karkaa...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis