mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 455,793 views

HzO

Posts: 266

#21 • • HzO 9mm burana auttaa
Koira oli mutta se kuoli vanhuuteen eli piikkiin.*uuh*

koirat on kyl aivan loisto tyyppejä. ainaku näkee kadulla koiran niin tekis mieli mennä rapsuttaa*purr*


Sit ku on opiskelut ohi ja oma kämppä pitää ottaa koira tai pari.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#22 • • Cera Guest
Panfobia:


Kyllä vanhemmat on katalia. Mulla oli pienenä myös kissa, mutta mä tulin sille allergiseks. Sitten yhtenä päivänä kun mä tulin koulusta, se olikin viety SALAA POIS!!! *nyyh*



Yhtenä päivänä ku tulin koulusta kotiin oli yks koirista tappanu mun kanin ja löysin sen irtonaisen silmän ja.. oli kauheeta. *mur* melkein tapoin sen piskin.
mun eka oma mussukkaiseni märkänä rättinä lattialla..
sen nimi oli vikkelä. sitten kuulin kerran iskän ja velin nauravan toisessa huoneessa 'ei tainnu olla niin vikkelä' sillon ei oikeestaan naurattanut, mut.. no. ei kyl vieläkään.*uuh*

toisaalta Donna oli kyllä ihana koira, ja elää kai vieläkin ^_^
patis

Posts: 1,158

#23 • • patis 10
Mä diggaan kissoist ... niit on mukava rapsutella ja paijata. Mutta olen niille ja kaikelle muullekki karvaselle allerginen.

Jos käyn jossain kylässäki missä on kissoja ni en tietenkään malta olla silittelemättä niitä ja sitte ollaaki silmät turvoksissa nuhassa...
MonkeyMan

Posts: 140

#24 • • MonkeyMan tHe ApiNa
Kissa,landekolli 7v
Koira,kultainen nuotaja 7v

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

freba

Posts: 151

#25 • • freba
Mulla on 19(!)v. kotikissa. Kovasti se vaan jaksaa *nauru*
SuttiS

Posts: 3,111

#26 • • SuttiS Drama Queen
Meillä on pupu...*pupu**sydän**pupu*
Ihan hauska kaveri, nimeltään Pupu, Jussi, Pupujussi tai Jussipupu -varsin kekseliästä... *vink*
Se varmaan tarvis puputyttökaverin, kun sillä on paha tapa nylkyttää kämppiksen jalkaa... *hih*

--
Suoritus tekee mestarin.

Avatar
#27 • • yana Guest
Cee:


sen nimi oli vikkelä. sitten kuulin kerran iskän ja velin nauravan toisessa huoneessa 'ei tainnu olla niin vikkelä' sillon ei oikeestaan naurattanut, mut.. no. ei kyl vieläkään.*uuh*



apua. huulet verillä kun joudun puremaan ettei repeis nauruun
vaikka ikävä juttuhan tuo :((((

[muokattu 22.10.2002 15:40]
Roger Roger

Posts: 3,372

#29 • • Roger Roger Kentti
Itsellä on vain satiaisia, mutta tyttöystävällä on HIRVITTÄVÄ määrä eläimiä (kissoja, koiria + muita). En ole kauheasti tykännyt eläimistä sen jälkeen, kun oma koira raateli mut (olin about 8 v.).

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#30 • • Roger Roger Kentti
Eipä niin. Ei kannata kokeilla, mutta pitää aina muistaa: Se mikä ei tapa, niin vahvistaa (pitäisi kait päteä myös tässä) *iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

tuitui

Posts: 1,258

#31 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mun kimppuun on kanssa koira hyökännyt...
Olin veljen jalkapallo matsissa ja kerättiin pulloja (kun niistä sai yhestä pullosta aina 10 nallekarkkia). Sit yhen penkin alta hyökkäsi sellainen oisko ollut saksanpaimenkoira...ja puri jalkaan aika kivasti *uuh*

Onneksi isukki oli lähistöllä (olin 9v.) ja heitti mut karkkilan terveyskeskukseen....

- hulivili hupakko -

*voiei*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

TonySt

Posts: 4,166

#32 • • TonySt mediamoguli
Meillon 2 rottaa *nauraa*.

En tykkää rotista, mutta ottaisin kernaasti mINNyn ja Lainan Kanin, joka on niiiiiin mukava ja ehana *joo*

[muokattu 22.10.2002 16:58]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Roger Roger

Posts: 3,372

#33 • • Roger Roger Kentti
tonppa:

Meillon (valitettavasti) 2 rottaa ja yks Zwek *nauraa*.

En tykkää rotista, mutta ottaisin kernaasti mINNyn ja Lainan Kanin, joka on niiiiiin mukava ja ehana *joo*




Mikä ihme on Zwek?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

TonySt

Posts: 4,166

#34 • • TonySt mediamoguli
Roger Roger:

tonppa:


Mikä ihme on Zwek?



DJ Zwek
*plur*
Meilä asuu siis töölön penthousessamme kaks rottaa sekä kämppikseni hc-jürgen ja "trancejyrä" DJ Zwek *ökkö**ökkö**ökkö* yks, kaks, hyppy, yks, kaks, hyppy, ympäri ympäri ympäri...*ökkö**ökkö*

[muokattu 22.10.2002 17:10]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Zwek

Posts: 1,701

#35 • • Zwek
mINNy:

Meillä on pupu...*pupu**sydän**pupu*
Ihan hauska kaveri, nimeltään Pupu, Jussi, Pupujussi tai Jussipupu -varsin kekseliästä... *vink*
Se varmaan tarvis puputyttökaverin, kun sillä on paha tapa nylkyttää kämppiksen jalkaa... *hih*



Loisto ötökkä! Varsinki kun se makoilee lattialla *nauru*. Piiiitkänä pötkönä tassut sillei edessä ja takana. Paha tapa myös jatkoilla p*skoa sänkyyn...

Kanit on silti kivoja...

*joo*

[muokattu 22.10.2002 19:36]

[muokattu 22.10.2002 19:37]
Avatar
#36 • • mikkola Guest
mie omistan koiran*ökkö*
Avatar
#37 • • antique Guest
meillä on ollu koira,mut se oli hullu,ni se annettiin pois...
mut just tällä hetkellä ei oo muita...*poks*
ja mähän *sydän* koirii!
KaveriTavara

Posts: 440

#38 • • KaveriTavara pyryharakka
hähää!!!mulla on koira joka on ihan umpihullu!!!se siitä sitten...kiäh kiäh...
mut mä haluisin kyl rottia itelleni....täytyy katella... *ankka*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Kolera

Posts: 4,256

#40 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Banaanikärpäsiä. Siitä saa kiittää innokasta biojätteiden kompostiin ronttaamista.*hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä