mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 455,869 views

Jago

Posts: 4,039

#621 • • Jago un-trained monkee
ruskeenaamio pyhäbirma uros ja akvaario

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

twistedsushi

Posts: 211

#622 • • twistedsushi Nihil declaro
2 täplämonnia ja 3 neontetraa...

toivottavast tänään ei tule ylläreitä kun saavun kotiin...
Kai kalat kestää muutaman päivän ilman ruokaa??? (tyhmä kysymys) *ding*

Hitto ku oon niin hölömö etten muistanu laittaa niitä ruokatabletteja ennen kuin lähdin
viettämään vloppua toiseen kaupunkiin ja jos ne nyt kelluu siellä pinnalla kuihtuneina hajamielisyyteni takia ni mä rupeen *nyyh* *lohduttel*

--
Itse valitset puolesi.

Jago

Posts: 4,039

#623 • • Jago un-trained monkee

twistedsushi, 5.3.2006 18:50:
2 täplämonnia ja 3 neontetraa...

toivottavast tänään ei tule ylläreitä kun saavun kotiin...
Kai kalat kestää muutaman päivän ilman ruokaa??? (tyhmä kysymys) *ding*

Hitto ku oon niin hölömö etten muistanu laittaa niitä ruokatabletteja ennen kuin lähdin
viettämään vloppua toiseen kaupunkiin ja jos ne nyt kelluu siellä pinnalla kuihtuneina hajamielisyyteni takia ni mä rupeen *nyyh* *lohduttel*


oon joskus tehnt samoin. ei ne oo siihen kuollut. kyllä siellä senverran kökköjä löytyy pakosti syötäväksi

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

twistedsushi

Posts: 211

#624 • • twistedsushi Nihil declaro
Toi kyl rauhotti, ainakin vähäsen... kiitos *hali*

--
Itse valitset puolesi.

Piglet

Posts: 92

#625 • • Piglet WaS?
Mulla on omassa kodissa ihanat kisut eli mun vaavit Manu ja Mimmi :). Ne on puoltoista vuotiaat muruset! Ja vanhempien luona on kaksi kisua ja kolme koiraa... Kaksi vanhus dogelia ja yks pikkupentu. Niin ja heppa. Mä rakastan kanssa eläimiä kamalasti! <3

--
Lelina

Cloud

Posts: 2,162

#626 • • Cloud Game Freak
Madagaskarin värinen, Kääpiö luppakorva, Bruno Anton. Tosin kavereille Bruuno ja Isännälleen Pikku Kingi tai Pikku Gangsta.

Treppiksesta sen löytää roosa helikopteril lentelemäs ja pringles pileitä pitämäs =P

No ei vaan se on semmonen ihqu söpis tuholainen joka on perso alkoholille ja kaikelle epäterveelliselle :)

Kuvia ehkä joskus.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

peepe

Posts: 904

#627 • • peepe
Taloon tuli poika:

p10403217ea.jpg
Citty

Posts: 113

#628 • • Citty
Metrin mittainen vihrea iguaani nimelta Paavo.
KittyCleo

Posts: 205

#630 • • KittyCleo PiweHiwe
Kaksi turkkilais-tonkineesi kilppari tyttökisua ja kaksi sekorotuista iäkkäämpää tyttökattipalleroa. ..Se on tää uusioperheen ihanuus*iloinen*
Ja sit kaameenkokonen akvaavio jonka asukit on nyt vanhemmilla hoidossa kun ei ole vielä tankki mahtunut nykyiseen kämppään.
Ensimmäinen näyttelykattini sinisilmäinen turkkilainen van on kestolainassa yhden pentunsa kanssa hoitopaikassa.
Hassunhauskoja kuvia löytyy tuolt ircistä ja citystä enempi..

--
Rouva Korpela*hymy*

aivastus

Posts: 499

#631 • • aivastus Ärsyttävä
Vois päivitellä oman eläintarhan kokoonpanoa. Nykyinen on seuraavanlainen:
5 kissaa, 3 koiraa, 6 rottaa ja lisäksi pihalla käyskentelee 3 hevosta ja 3 ponia (+yksi poni asustaa muualla).
Kissat iältään ~9kk - 5v, maatiaisia kaikki. Kaksi paria sisaruksia ja yksi piikkiä pakoon tullut.
Koirat: 5v komondor-keskiaasianpaimenkoira, 4v belgianpaimenkoira-saksanpaimenkoira, 1,5v länsigöötanmaanpystykorva.

Välillä on ollut sellainen olo, että vähempikin riittäis. Mutta toisaalta, mitä sitä tekis kaiket päivät ilman noita *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#632 • • Rujo Mutantti Guest
So you hate animals, right?
kakku111

Posts: 146

#633 • • kakku111 pikku pioneeri
2 rottaa löytyy.. 1 musta ja yksi ruskea valkoinen. mustan nimi on karhu ja toinen on rutto raato ryökäle *pepsodent* ihania ovat*sydän*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Jago

Posts: 4,039

#634 • • Jago un-trained monkee
katti ja akva

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloudberry

Posts: 493

#635 • • Cloudberry
En tiiä onko tämä nyt sitten se oikea topic, mutta en hätäisen etsinnän jälkeen oikein muitakaan löytänyt.. Eli. Olen jo pitemmän aikaa haaveillut kilpikonnasta, liskosta tai sammakoista (allergia ei anna myöten pörröisiä kavereita), ja nyt tuntuu että voisi olla pitempiaikainen asunto laittaa akvaario tai terraario pystyyn ja "ylimääräistä" valuuttaa sijoittaa asiaan, mutta apua..
Mistä löydän tietoa? Kuvaukset eri otuksista hoito-ohjeineen, hintoja, kokemuksia..? Tietäiskö joku neuvoa hyviä linkkejä?

Sen verran olen joskus ruokkinut tuttavaperheen maakilpikonnaa, punakorvakilpikonnia, kynsisammakoita ja vesiliskoa, että tiiän että nuo on kaikki omalla tavallaan vaativia eläimiä, vaikkei omistajan tarvikaan raahautua päivittäin lenkille tms..
Avatar
#636 • • jesus Guest
Oon varmaan vastannu jo, mut kertaus on opintojen äiti.

Eli: Milla-kissa ~6v. Rodultansa burma ja väri lila kilpikonna.

Pepe-kissa ~2v. Maatiaiskissa, tosin suklaan värinen turkki pitkillä, pehmoisilla karvoilla.
(voi sitä karvan määrää, mitä siitä lähtee!!)
Avatar
#637 • • jesus Guest
Ja tos on vielä toi mun silmäterä *iloinen*
Amethyst

Posts: 174

#638 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Viime viikonloppuna saapui kämppäkaverikseni valloittava pupupoika. Saanko esitellä kääpiöluppa Amazing Sunstorm eli Ramses. *hihu*

--
-Amethyst-

sapeli

Posts: 11,768

#639 • • sapeli jokukukamikä?
Kissan- ja koiranomistajille tiedoksi: vielä tämän viikon ajan on tekeillä tutkimus jossa yli 160 palkinnon arvonta - laita yksäriä jos olet kiinnostunut!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Inferno@Tre

Posts: 678

#640 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kerrostalo on musta harvinaisen epäkäytännöllinen paikka minkään valtakunnan eläimille *igor*
Jos joskus päätän muuttaa väljemmille vesille nii jokin taskukokoinen koira vois olla ihan jees. *nauru*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.