mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 476,417 views

-MambO-

#181 • • -MambO- kekkeruusi
Meitsin luona asustelee semmoinen söpö, ei niin pieni Indy. Se rotta on ominut kämpäkseen mun sohvan alustan, ja sen häkki on 5 7 m2 iso, tosin yöksi se joutuu hiukan pienempään häkkiin lepäilee, jossa sillä on riippumatto ja oma kiva vaaleanpunainen mökki.

nykyään sillä on jo kasvain kun se on niin vanha ja se ei suostu menee kiltisti aina nukkuun jos sitä ei kutittele ensiksi..... *hymy*

Oon aina ihmetellyt miksi niin pienestä ja kivasta karvapallukasta on voinut tulla niin tärkeä*ding*

--
..::MambO::..

-Kerttu-

#182 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mulla on kaksi iki-ihanaa kissaa.. Toinen on Wilma, kirjava 3v. maatiaiskissa. Toinen on sitten Oksu (tiedän, naurakaa vaan nimelle)! Oksu on pian vuoden vanha valkoinen Ragdoll, jolla on kauniit siniset silmät. Väri virheen takia tosin Oksu ei ole näyttelytasoa.. Mutta luonteeltaan se on maailman kultaisin kissa.. Kaikki Oksun tavanneet ovat siihen rakastuneet.. Luonne on mitä ihmisrakkain ja sylissä Oksu viihtyisi tunti kausia. Wilma on luonteeltaan taas tutkija ja yllättävän älykäs nuori neiti! *plur*

Wilma ja Oksu on parhaat kaverit.. Ne pesee toisiaan, leikkii ja juoksee yhdessä, nukkuu vierekkäin!! Ne on mun rakkaat!!! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#183 • • ALIEN Guest
yhden ihanan possun, jonka takia mul on hirveet univelat tälläkin hetkellä *sydän*
dear pepin

#184 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Minulla on hyvä kotipanda. Ei vaan kamalan pörröinen, mutta lämmin silti *hymy*

--
This is where the magic happens *

ANONYM

#185 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
2 päivää sit tuli hankittua chihuahuan pentu!siinä on sit jätti kokoinen otus..korkeutta nyt jopa 11cm!!mahtuu hyvin taskuun.ostin vahdiksi vorojen varalta..
ParodY

#186 • • ParodY käsittämättömyyden huippu
mulla on sellanen aaaivan ihastuttava, tosin hieman ylipainonen*justjoo*, collie nimeltään *sydän*Emppu*sydän*, tosin nyt ku muutin pois kotoa, sitä näkee harvemmin*uuh**nyyh*

[muokattu 7.4.2004 15:59]
Claquesous

#187 • • Claquesous viidettä kolonnaa
satiaisia, täitä, kirppuja sekä yksi punkki.

--
32. of December

Zwek

#188 • • Zwek
Tänne hetkellä meillä on Saaran porukoiden kissa viiru hoidossa. En haluis luopuu tosta enään.

*piru*
Saara

#189 • • Saara #2970

Zwek:
Tänne hetkellä meillä on Saaran porukoiden kissa viiru hoidossa. En haluis luopuu tosta enään.

*piru*

Mun suunnitelmissa oli pitää sitä hieman pidempää kuin viikonlopun yli... Ei palauteta, sopii mulle *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

JG

#190 • • JG Outo hymyMmiäs
Hitto kun nolottaa lukea kun kaikilla on eläimiä... Siis kun mä tykkään eläimistä, mut mä en ikimaailmassa jaksaisi hoitaa eläimiä... Siis kun en mä jaksais viedä koiraa ulos (oon ollu kennelin hoitajana eli tiedän mitä se on), en jaksais kissan hiekkoja siivoo ja mul on akvaariokin joskus ollut, joka oli ihan vihree ja ruuan vähyys sai kultakalat syömään muut kalat... *iihhih* Mut muiden eläimet on kivoja. Saanko tulla niitä rapsuttelee? *hih*

--
® - Havi - ™

typ0

#191 • • typ0 syntax error
en viela mitaan... mutta on tulossa orava *sydän*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Saara

#192 • • Saara #2970
Onko ne ees laillisii *ding*

--

$

#193 • • $ Destination weekend!

Saara:
Onko ne ees laillisii *ding*

Faunattaresta saa maa-oravia.

Itselläni on Otto, nelivarvaskilpikonna hauskalla persoonallisuudella varustettuna since 1989.
typ0

#194 • • typ0 syntax error
tokihanu nyt oravat on laillisii =D miksei ois =D niitha on suome huru mykke... toinen asia on mita taalla maailmalla seikkaillessani olen todennut.. olisi tuo kummituselain ihan sairaan *sydän* tosin tulli ei oo sen tuomisesta lahettamaani kyselyyn vastannu viel...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

*jen*

#195 • • *jen*
mulla on maailman sulosin kisu, 4-vuotias Pyhä birma Doris. Vanhempien luona asustellessa talo oli täynnä lemmikkejä ja kun neljä vuotta sitten muutin omaan kotiin, oli aivan pakko saada mirri. Rotuna birma on aivan uskomaton; ihmisrakas ja hellyydenkipeä.. Doris onkin mulle kuin vauva.. Se nukkuu rinnan päällä tai kainalossa, nauttii sylissäolosta ja paijaamisesta. Ja on myös ilo katsella, sil on kaunis ruskeenaamiointi ja kirkkaansiniset silmät.. Toisen haluisin, mut lievä kissa-allergia estää.. :(
Saara

#196 • • Saara #2970
Mikä ihme tota kattia riivaa kun ei kelpaa halvempi kissanruoka? Latzit loppu, nälkää valittaa muttei katokaan sitä halpista päin.... Tajuukohan se et se on halvempaa ja sen takii nirsoilee? Fiksu otus...en mäkään söis....yök!

--

Orfeus

#197 • • Orfeus

mayah:
Mulla on samanlainen, tosin jo kohta kolme vuotias, painaa nyt täysikasvuisena huikeat 1,7 kg. Ja sillon vauvana oli alle puolikiloinen.. söpöjä otuksia, mutta odota vaan kun se tajuaa osaavansa haukkua *joo* mikään ei ole sen jälkeen ennallaan..

Tää oli kyllä aika veitikka*joo*
styrOx

#198 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

Saara:
Mikä ihme tota kattia riivaa kun ei kelpaa halvempi kissanruoka? Latzit loppu, nälkää valittaa muttei katokaan sitä halpista päin.... Tajuukohan se et se on halvempaa ja sen takii nirsoilee? Fiksu otus...en mäkään söis....yök!

öh pakko vastaa vaik mul ei täl hetken mitää otökkää oo

mut porkuil oli samanlainen kissa.......

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Foxmagon

#199 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Paavokäärmeen, rottatytöt : Savu, Plop & Baka, sekä mustan maukuvan karvapallon nimeltä Miuku *sydän* ihanempia otuksia saa etsiä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Saara

#200 • • Saara #2970

styrOX:
---
Saara:

---

öh pakko vastaa vaik mul ei täl hetken mitää otökkää oo

mut porkuil oli samanlainen kissa.......

Aijaa? Mitä se söi? Kaviaaria? *nauru*

--