mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 457,361 views

styrOx

Posts: 485

#221 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
---
Saara

Aijaa? Mitä se söi? Kaviaaria? *nauru*
[/quote]

---

*hymy* ei nyt ihan sentää, mut tietyn merkin naudan/porsaan lihaa ja sit jos oikein muistan niin just jotain tietyn merkin kallista kissan ruokaa ja jos se ei sitä saanut se yökkäili pitkin kämppää ja osotti mieltä.

[muokattu 20.4.2004 19:47]

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#222 • • Gilgamint.com Making questions
Yhyyy kääpiö hamstereit ja chinsui... yhyyy täs on kuvii menee kyl viimesetki rippeet katu-uskottavuudesta

1917634.jpg

1917638.jpg

mmm pienet possuut...
micqo

Posts: 1,094

#223 • • micqo
2 Shelttiä 9v. & 6v. tunnetaan myös nimellä kääpiölassie
stimbeh

Posts: 400

#224 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Purkillisen maitoa.

Se vaan on niin vanhaa että se on jo alkanut jutella mulle...

Sen nimi on Joe.

*hih*

--
Flow with the go.

Avatar
#225 • • emantae Guest
Kolme kisua ja rotikan. ^^
kiiki

Posts: 491

#226 • • kiiki hankala
maailman paras, viisain ja komein hovawartpoika *plur* ja puolikas heppa *nauru*
Avatar
#227 • • RINY Guest
Mulla on 1 norjalainen metsäkissa ja 1 shetlanninlammaskoira tällä hetkellä. Oon omistanu joskus kääpiöhamsterin ja tavallisen hamsterin ja kaks tavallista maatiaiskissaa. :P Kanikin meijän perheessä on joskus asustellut kun olen ollut pieni. *hih*
Avatar
#228 • • pia^^ Guest
Oon nii allerginen etten mitää ötököitä voi ottaa vaikka koiraa mielisin *poks* . Taistelukalan kai jossain vaihees otan kuha saisin siskon korjaa ton mun akvan. Ees villakoirii ei voi nurkis antaa pyörii.
Fyrisch

Posts: 4,525

#229 • • Fyrisch
Mul oli yks nazu niminen ihq koira mut me muutettii pienempää kämppää nii annettii se maalle missä se saa olla ulkona nii paljon ku sitä huvittaa! Nyt tääl bunkkaa yks kissa *igor* ja sit mul on 2 pikku broidii.
Fyrisch

Posts: 4,525

#230 • • Fyrisch

Sade*:
Mulla on 1 norjalainen metsäkissa


Just tollanen kissa tääl meillä kans!
mniittymaki

Posts: 1,641

#231 • • mniittymaki
Liian monta villakoiraa :) Haluisko joku pari ?

.m
Pätkis

Posts: 1,038

#232 • • Pätkis Pikkis

kiiki:
maailman paras, viisain ja komein hovawartpoika *plur* ja puolikas heppa *nauru*


...ja se hoffi onkin maailman älykkäin agilitykoira *hih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kuini

Posts: 165

#233 • • Kuini Vajakki
Mulla on vaan sellainen yli paksu marsu... Miten salaatilla voi tulla ylilihavaksi?
Sitten mun miehekkeen voi varmaan laskea jonkin sortin eiläimeksi, nukkuu ja syö...
Koira on ehdoton pakko saada joskus... Kun oon niitten parissa kasvanutkin...

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Kuini

Posts: 165

#234 • • Kuini Vajakki

Pygmi:
---
kiiki:
maailman paras, viisain ja komein hovawartpoika *plur* ja puolikas heppa *nauru*

---

...ja se hoffi onkin maailman älykkäin agilitykoira *hih*




Meillä on ollut kaksi hovawarttia... Iso vaalea ja sit vähän pienempi musta... Vieläkin tulee tippa linssiin niitä muistellessa....Maailman parhain koirarotu

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

silencio

Posts: 401

#235 • • silencio el
Omistan yli-kokoisen, yli-energisen, yli-itsepäisen belgianpaimenkoira (tervueren) uroksen, joka ei ollenkaan ymmärrä että kohta 13-vuotiaana pitäisi alkaa jo hieman hidastaa tahtia ja rauhoittua. *nauru*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

kiiki

Posts: 491

#236 • • kiiki hankala

Pygmi:
...ja se hoffi onkin maailman älykkäin agilitykoira *hih*



toi meni nyt kyllä v*ttuilun puolelle *iihhih*
kiiki

Posts: 491

#237 • • kiiki hankala

qini:
Maailman parhain koirarotu



*joo* ehdottomasti samaa mieltä! *plur*
Avatar
#238 • • HRDance Guest
En kyl osaa sanoo mihin kategoriaan itteni laittaisin *nauru*
-Santtu-

Posts: 1,965

#239 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

pipa:
kissa 13vee... minttu..



hih..mullaki oli Minttu-kissa. *sydän* Tai on se vieläki olemassa,11v ja hyvässä hoidossa. Se ei ikinä sopeutunut kerrostaloelämään.. *nyyh*


Nyt ei oo mitään, vaikka tahtosin kovasti jonkun elukan. Isona aion hankkia Bostoninterrierin ja siamilaisen kissan *pihkassa*..sit ”kun” mulla on isoiso talo ja suurensuuri piha missä ne voi temmeltää.

Tykkään syöttää oravia ja sorsia ja tirpuja. *ankka* *nauru*
Cloudberry

Posts: 493

#240 • • Cloudberry
Ystävien, sukulaisten ja naapureiden lemmikeitä olen ikäni pällistellyt; hyvän ystäväni PuPuKaRkin *pupu*:n haltijakummiksikin olen päässyt, vein Nuutille synttärilahjaksi porkkanoita.. *hymy*
Tarttisin yhen rotikan, dobermannin tms., mutta allergiat ei oikein anna myöten. *uuh*
Onko kellään kokemusta kynsisammakoiden hoidosta?? Muitaki ehdotuksia ois kiva kuulla, mutta hämähäkit ja käärmeet ei nappaa, eikä välttis liskotkaan.. Kilppari vois olla kiva kaveri, mutta ei tähän asuntoon/elämäntilanteeseen.