1,188 posts, 60 pages, 541,660 views
Darianna^:
mä oon niin eläinrakas että ihan itkettää.. minne tahansa meen missä on joku karvakorva/karvaton ni hirvee lässytys ja söpöily. tosi raivostuttavan kuulosta muttei vaan mahda mitään
[muokattu 30.12.2003 19:04]
... monet mun kaverit tuntuu välillä häpeävän mua, kun juttelen koirille ja vaikka oraville. Rakastan koiria aivan mahdottomasti...oma koira on porukoilla ja viime vuonna äiti vaihto sen nimiinsä
. No, parempi sen on olla porukoilla, ei mulla olis aikaa tai rahaa koiralle
. Mutta kai mä marssin jossain vaiheessa löytöeläinkotiin tai vastaavaan ja raahan jonkun sulosen tuholaisen kotiini
...
Se vanhus niistä (10v.) on oikeestan mun ja kyllä haluaisin sen kesäksi ottaa tänne kaupunkiin, ei vaan mahtais viihtyä, eikä niitä oikein voi erottaa toisistaan 

Stresspill:
villakoiria ja muita syöpäläisiä
ja heitettiin se akvaario paperinkeräykseen niinkun muukin lasijäte.
sitä ei edes tartte pitää häkissä, se on aika kesy ja kiltti. 

Mun luona siis asustelee kaksi sukkanauhakärmestyttöä ja kaksi viljakäärmettä, poika ja tyttö.
Jälkimmäisellä olisi tarkoitus jossain vaiheessa teettää poikasia, mutta se ei ole vielä ihan ajankohtaista, neiti kun ei vielä ole sukukypsä. Nimetkin löytyy, mutten taida niitä mainita.
Astmahan se mullakin, mutta yllätyksekseni olen huomannut pohjakarvattomien koirarotujen, kuten Kerryn sininen terrieri ja Pumi, sopivan minulle. Tosin mukavuudenhaluisena en ikuna jaksaisi moisia ulkoiluttaa, joten parempi vain ihailla sivusta. 
Hansu:
Chinchilla =
TJEU: linkki