343 posts, 18 pages, 78,084 views
Luitko mun toista postausta heti ekan perään? Lueppa se minun ehdotukseni. Se toimii täällä Amsterdamissa loistavasi. Missään raflassa ei ole sankkaa savua. Ei edes coffeeshopeissa.Minkälaisia ovat sitten ne ihmiset, jotka eivät salli savuttomien ihmisten hengittää raitista ilmaa, koska haluavat itse tuprutella? Itse olet täysin samanlainen, mutta edustat vain toista ääripäätä. Kompromissiahan tässä tarvitaan.
Niin tekee, ei hyvä juttu, mutta olen tietoisesti valinnut polttamiseni.Ok, aiheuttaahan se keuhkosyöpää
Ei mun rööki. Mun röökissä ei ole näitä aineita. Jos kuolen keuhkosyöpään, haluan että se tulee tupakasta, eikä kaikesta skeidasta.sisältää paaaaaljon kaikkea skeidaa.
Luitko mun toista postausta heti ekan perään? Lueppa se minun ehdotukseni. Se toimii täällä Amsterdamissa loistavasi. Missään raflassa ei ole sankkaa savua. Ei edes coffeeshopeissa.Minkälaisia ovat sitten ne ihmiset, jotka eivät salli savuttomien ihmisten hengittää raitista ilmaa, koska haluavat itse tuprutella? Itse olet täysin samanlainen, mutta edustat vain toista ääripäätä. Kompromissiahan tässä tarvitaan.
tupakkikoppi eli dj-koppi... vai oletteko joskus nähneet savuttoman disko-jukan?
käsittääkseni ruotsissa kielto on parantanut ravintoiloiden myyntiä.
käsittääkseni ruotsissa kielto on parantanut ravintoiloiden myyntiä.
Kummallista, sillä irlannissa ja jenkeissä se on yksinkertaisesti romahduttanut ravintoloiden myynnin.
Hassuimmalta tuo rajoittaminen tuntuu paikoissa, joissa henkilökuntakin polttaa. Joko siinä tiskillä tai sitten vähän syrjemmässä, jos ehtii. Rajoittamisessa kysehän on käsittääkseni ensisijaisesti työsuojelusta. Tällaisissa tapauksissa terveysvaikutukset jää saamatta mutta tupakoivien työntekijöiden työolot sensijaan heikentyvät. Ja asiakkaat ihmettelevät, että saakos tässä tiskillä polttaa..
Ajatus siitä että valtio jotenkin pakolla suojelisi kansalaisia joltain pahalta jota nämä himoitsevat ei oikein kuulosta demokraattiselle valtiolle sopivalta toiminnalta.
Tupakka ei kuitenkaan ole ravintoloille mikään erityisemmin voittoa tuottava myyntiartikkeli
Tupakka ei kuitenkaan ole ravintoloille mikään erityisemmin voittoa tuottava myyntiartikkeli
Miten niin? Ihan hillittömiä hintoja ainakin pitävät, että katteet ovat kohdallaan.