Stiflat! (kuvia kans)

263 posts, 14 pages, 54,820 views

#101 • • Timce Guest
Valkoisiin (nahkaiset) skeittitossuihin tulee tummentumia, vaikka niitä kuinka suojaisi. Onko olemassa jotain puhdistusainetta, jolla nuo tummentumat lähtevät?
#102 • • Samuel Guest
52552-t.jpg

ja

col_supergreen.jpg
#103 • • Saint Guest
dvs082_BIG.jpg
#104 • • mranta Guest
mulla näkee jalassa yleensä

clarks jazzer
3102416050_exlg.jpg

la coste speedster
7a_1_b.JPG
#105 • • ville Guest
Kuluta aamusi ja etsi kenkiesi kuvia netistä:

Puma.jpg

Diesel.jpg

Dinsko.jpg

Swear.jpg

Yksistä biancon sinisistä en löytänyt kuvaa, oikein harmittaa kun ne on niin kivat. Siisteistä "pukukengistä" ja halpistossuista en edes yrittänyt kun ei niistä taatusti löydä. Ja lenkkarit ei varmasti ketään kiinnosta ...

Nyt on siitä hyvä tilanne, et en oikeestaan kaipaa yhtään lisää kenkiä tai ylipäätään vaatteita :)
#106 • • Edited pluralisti Guest
EDIT: tuplat
#107 • • pluralisti Guest
3750.jpg

Dr. Phibesin innoittamana hankin sit itselleni tälläset trekkistiflat. Suomessa tehdyt eikä edes mitenkään hintavat 83 euroa. Musta&punainen sopii muutenkin vaatetukseen. Lähinnä mustaa päällä jossa vähän punaista siellä täällä, shortseissa, repussa etc. Ja sit on tossa toisessa nilkassa vähän rautaa ja se tarttee vähän tukee. En ole muutamaan vuoteen käyttänytkään muita kuin varrellisia vaelluskenkiä joten nää on kaikin puolin ihan passelit. Mitä nyt kaveri antanut uuden lempinimen "terroristi" :D

Alumiininen turvakärki keventää ja tasapainottaa jalkineen.
Uusi vuori- ja välipohjamateriaali hengittää ja viilentää kuumat jalat. Materiaali on kehitetty aikanaan avaruuussukkulan lämmöntasaukseen!
Stabilizator-pohja antaa jalkineelle uutta kiertojäykkyyttä, minkä ansiosta jalkine tukee jalkaa entistä paremmin.
Uusittu Ergothan-pohjallinen sisältää entistä enemmän iskunvaimennusmateriaalia. Lisäksi sen rakenne muotoutuu käyttäjän jalan mukaan ja tukee jalkaholvia.
Antistaattinen
Öljyä kestävä ulkopohja

#108 • • A-E Guest
Tänään tuli ostettua taas uudet kengät eli siis tälläiset

827-167632-p.jpg
#109 • • master bator Guest
Eilen tuli shoppailtua...

Etnies Arto Saari :cool:

51SHETNIM4A.jpg
#110 • • SAMi Guest

3750.jpg

mulla on duunis tollaset. ;)
#111 • • Samuli Guest
converse_gold_blk.jpg

tän hetkiset suosikit, yleensä tylsästi vaan superstarit..
#112 • • jUSSi Guest
uudet pläägät: Lakai Penzat siis.

penza-sp-navy.jpg
#113 • • JussiS Guest
Puma Future Cat Low:

Img224380849.jpg
#114 • • Samuel Guest
5d_1_b.JPG
#115 • • Funkatronik Guest
Park-Avenue_display.gif

Tuommoiset olen ostamassa lähiaikoina, tosin mustina.
#116 • • hexasonik Guest

Tuommoiset olen ostamassa lähiaikoina, tosin mustina.

erittäin asialliset. kelpaisivat itsellenikin, mikäli taloudellinen tilanteeni olisi yhtään parempi. meinaatko tilata allen-edmondsilta suoraan, vai myydäänkö näitä myös suomessa?

itselleni kelpaisivat myös seuraavat, eri toten burgundinpunaisena:
MacNeil_display.gif
tämän hetkiset broque-kenkäni kun alkavat olla 'pikkuisen väsyneet'.

hyvä huomata, että jotkut täällä arvostavat ihan oikeita kenkiäkin :D
#117 • • Quu Guest
Argh! Enokenkien hyökkäys! :D
#118 • • JussiS Guest

Joo vähän samaa mieltä oon, olkoonkin kuin hyvälaatuisia ja mukavia jalassa, mut noi kyl menee mauttomuudeltaan jo vähän tuulipukujen ja vyölaukkujen kanssa samaan osastoon.
#119 • • hexasonik Guest

Joo vähän samaa mieltä oon, olkoonkin kuin hyvälaatuisia ja mukavia jalassa, mut noi kyl menee mauttomuudeltaan jo vähän tuulipukujen ja vyölaukkujen kanssa samaan osastoon.

eli jos pistät vaikkapa puvun päälle niin meinaat laittaa jotkut puman tennarit ja tunkea housunlahkeet sukkiin? olla silleen metroseksuaalisesti trendikäs niinku? vähän niinku 'suomen sillä silmällä' -ohjelmassa tai täällä:

http://www.hel-looks.com/

lisäksi, vertaamalla itäkeskus-junttien halpahalli'pukeutumista' ja käsin tehtyä huippulaatua kerrot paljon omasta tyylitajustasi. ei taida hirveästi olla varaa sauhuta mauttomuudesta?
#120 • • Hexe Guest
Ostin pari viikkoa sit tällaset:

accel_brown_gum.jpg

Paskat skeittaukseen mut muuten tosi hyvät jalassa.