Niillä ei pysty kävelleen kuin yhden pariillan niin ettei tule rakkoja jalkaan.
263 posts, 14 pages, 54,814 views
New Rock kengissa on massiviset 3 cm pohjalla.
Niillä ei pysty kävelleen kuin yhden pariillan niin ettei tule rakkoja jalkaan.
Pakko kitistä vähä mut ei voi mitää. Itse luottanu jotenki platinumin asiapitoisuuteen freestylen ulkopuolella ja pyrkinyt sitä omallakin kirjoittamisella kunnioittamaan. Mun silmissä tota kunnioitusta järkevästä keskustelusta rapistaa aika tavalla, se jos moderaattori nimeää topicin tämän topicin kaltaisella otsikolla.
Pakko kitistä vähä mut ei voi mitää. Itse luottanu jotenki platinumin asiapitoisuuteen freestylen ulkopuolella ja pyrkinyt sitä omallakin kirjoittamisella kunnioittamaan. Mun silmissä tota kunnioitusta järkevästä keskustelusta rapistaa aika tavalla, se jos moderaattori nimeää topicin tämän topicin kaltaisella otsikolla.
Löysätään sitä pipoa vaan vähän... Mutta muutan otsikon, koska on se nyt vähän typerä.
Kengät o kivoi :)
Toi Stiflat-sana vaan on mun mielestä sellasta tylsää espoolaisen ihmisen stadin slangin käyttöä.
OT: Ite oon kyl budjannu Stadis skidistä asti ja kyl toi stiflat on IMO ihan normaalia slangia eikä mitään erikoisuuden tavoittelua.
Ja sitäpaitten, vanha slangi on parhautta! Sitä pitäis viljellä enemmän. Et nyt sit fabut skriivaamaan et sklodditki oppii eikä tartte pillaa koko aja et ku ei bonjaa mitä telkus bamlataan!
->Teemu T
Missä kaupassa noita myydään? Pakko käydä hakemassa itelle samanlaiset, ihan pirun siistit..!
eli sama turuksi (50-lukulaista pappa-autenttisuutta en takaa:)
Topicikkin liittyen: Perus-Superstarien hienoisten inflaatiovuosien jälkeen on taas pitkästä aikaa tullut otettua käyttöön ihan basic valkoiset superstarat (koska ne uudet juhlavuosimallit eivät liiemmin iskeneet... ihan jees, mutta ei mitään ajattomia designklassikkoja todellakaan).
[ihan totta. mitä superstareihin tulee, mielestäni originaali valkoinen mustin raidoin on ehdottomasti paras. en toki ole niin puristi, etten hyväksyisi muita väriversioita, mutta olen samaa mieltä: juhlamalleista yksikään ei ihmeemmin iskenyt.
Imho mun suosikit ovat superstars ykköset, valkoiset punaisilla raidoilla jossa punaiset phattinauhat. Kuluneet sellaiset. New York City Breakers -style. :heart:
Tietääkö muuten kukaan valmistetaanko kivan näköisiä lenkkareita ollenkaan?
Siis kenkiä jotka on oikeasti tarkoitettu juoksemiseen. Kaupan juoksukengät ovat aina ihan kauhean näköisiä, hirveästi kaikkia kirkkaita raitoja ja muovikoristeita ja muuta rumaa sälää.