Sit on tommoset kanssa (harvinaisen huono kuva):
263 posts, 14 pages, 54,824 views
:
remotion, voi hyvä lapsi sun kanssas. :crybaby:
yllä olevat loaferit eivät ole jotkut prismasta hankitut kymmenen euron pehmiskumipohjapohja-halpis-kusiluistimet vaan käsin tehdyt bass weejunit. klassinen nk. pennyloafer, jonka surkeasti tehdyt halpiskopiot, nk. kusiluikkarit ovat pilanneet originaalin maineen tietämättömien silmissä. kyseinen jalkine on yksi kenkämuotoilun klassikoita
Stiflat on muuten todella vanhaa stadinslangia, esim. faija käytti tota jo lapsuudessaan.
Stiflat on muuten todella vanhaa stadinslangia, esim. faija käytti tota jo lapsuudessaan.
Jopa mäkin ymmärsin et mistä tässä puhutaan, tosin juurikin ton Nurmion biisin kautta :o
heppu taitaa muuten olla tuomari nurmion kanssa aika lailla samaa ikäpolvea.
heppu taitaa muuten olla tuomari nurmion kanssa aika lailla samaa ikäpolvea.
eli nuorempi kun sinä? :D
remotion, voi hyvä lapsi sun kanssas. :crybaby:
yllä olevat loaferit eivät ole jotkut prismasta hankitut kymmenen euron pehmiskumipohjapohja-halpis-kusiluistimet vaan käsin tehdyt bass weejunit. klassinen nk. pennyloafer, jonka surkeasti tehdyt halpiskopiot, nk. kusiluikkarit ovat pilanneet originaalin maineen tietämättömien silmissä. kyseinen jalkine on yksi kenkämuotoilun klassikoita, joka on viihtynyt monenkinmoisen hepun jalassa 50-luvun cool jazz -muusikoista 60-luvun modeihin and beyond.
äh, sä olet (todennäköisesti) liian nuori ymmärtääksesi mistään mitään. :D
mitä tulee puku/edustustilaisuusetikettiin, loaferit ovat aina nk. smart casual -kengät, eivätkä missään tapauksessa ole muodollisten edustustilaisuuksien jalkineet. näissä käytetään nk. oxford- tai derby-tyyppisiä nauhakenkiä. siis jos nyt jotain etukenoja haluaa noudattaa.
mitä tulee allekirjoittaneen mahdolliseen säälittävyyteen / erikoisuuteen, olen sellainen ihan mielelläni. mitä vähemmän minulla on yhteistä g-sus-homopestyt farkut-avaruustennarit-piikkitukat-kaikki muu aikaan sidottu antiajattomuus - überkorni -nykyihmisten kanssa sen tyytyväisempi olen! :angry:
yhdessä suhteessa olen kanssasi täysin samaa mieltä: bensaa kannattaa aina kaataa väittelyliekkehin! :D
No tällähetkellä tulee pidettyä pukua n. 2-3 kertaa viikossa ja sittenrennompaa puolivirallista kauluspaitaylinnappiauki/suorahousumeininkiä 1-2krt viikossa... että kyllä toi puoli on ihan hallussa. itseasiassa pukua olen pitänyt n. kymmenen vanhasta asti...älkää kysykö miks, en kuitenkaan kerro ;)
voisinkin pistää mun kengät jonoon, ja ottaa kuvan ja laittaa sen tänne...
pistähän ihmeessä!