al bundy -topikki
al bundy rules ja serkkupoika ted tulee hyvänä kakkosena!
263 posts, 14 pages, 54,818 views
al bundy -topikki
Mä olin just sanomassa et yks
hyvä syy siihen miks kirjotan
yhä harvemmin mitään on se,
et ymmärrän yhä vähemmän
mistä nää kakarat puhuu.
Kiisberi?
voisinkin pistää mun kengät jonoon, ja ottaa kuvan ja laittaa sen tänne...
"Kiisberi" kyl hämmentää, olis nyt sit vaik "kiisteri" :-I Vai onkohan täs ny jotenkin koitettu kombinoida "berberi" samaan syssyyn..?
vain ihmisistä säälittävimmät ja erikoisimmat ostaa merkkipaskaa kymmenkertaisella hinnalla saadakseen vastineeksi paskan jossa on merkki. siis noiden konstruktiivinen laatu voi olla super, mutta mitä oon jotain suomalaisia nahkakenkiä ostanu tollasia just aiemmin niin hyvinhän nekin kestää. kuitenkaan näin ruman tuotteen hankintaa ei voida perustella laadulla koska sisäinen laatu ei poista rumuuden leimaa joka estää vakavan käytön edustustilaisuuksissa jota varten koko kenkä on tehty.
Klabbeissa on mulla tonnin stiflat.
Ei ne tonnii paina, mut ne bungaa sen.
Joskus mä stygen niille tsungaan,
silloin kun mä muille tsungaa en.
(Tuomari Nurmio - Tonnin stiflat)
meni offtopiciks mut tuli heti ensimmäisenä tosta stifla sanasta mieleen.
originaalit superstaarit (valkonen pohja, musta raidat - except no substitutes) tuli ekaa kertaa hommattua yläasteen graffitibuumin aikoihin ja tähän mennessä niitä on kaapissa jo muutama pari kun ovat penteleet niin nopeita kulumaan :mad:
Minun on oikeasti hyvin vaikea uskoa että Superstareja on joskus oikeasti käytetty koripallon peluuseen. Nehän kulahtavat normaalissa käytössä parissa kuukaudessa.
Ite en kyl ihan täysin toki pidä ihannoitavana sellaista kapeakatseista historismiäkin että otetaan jonkun aikakauden tyyli ja kopioidaan se mahdollisimman 1:1 ottamatta yhtään huomioon nykypäivän mahdollisuuksia ja vaatimuksia (enkä sano Heikki että sinä moiseen syyllistyisitkään =) kunhan yleisellä tasolla kitisen). Itse mielestäni parasta jälkeä syntyy kun luovasti poimitaan parhaita paloja hyväksi havaituista menneistä jutuista ja updeitataan ne sopivasti nykyaikaan..
mutta olivatko ne oikeasti muka samat kengät kuin mitä nykyään saa kaupasta? Jos olivat, niin sääliksi käy koripallonpelaajia, varmaan erätauoilla heittivät kengät aina roskiin ja vaihtoivat uusiin.
Tiedän, mutta olivatko ne oikeasti muka samat kengät kuin mitä nykyään saa kaupasta? Jos olivat, niin sääliksi käy koripallonpelaajia, varmaan erätauoilla heittivät kengät aina roskiin ja vaihtoivat uusiin.
Tiedän, mutta olivatko ne oikeasti muka samat kengät kuin mitä nykyään saa kaupasta? Jos olivat, niin sääliksi käy koripallonpelaajia, varmaan erätauoilla heittivät kengät aina roskiin ja vaihtoivat uusiin.
Btw, ei ne supertarsit edes kulu normaalia nopeammin. Itselläni on yhdet parit joita ole käyttänyt melko aktiivisesti jo kohta kuusi vuotta. En tiedä jos muilla on huonoja kokemuksia, mutta en itse ole pitänyt superstarseja mitenkään heikkoina kenkinä.
ja noi avaruusalukset on sitte hyvän näkösiä? :D te kakarat ette vaan ymmärrä mistään mitään.
makuasioista on muuten vitun asiallista kiiistellä, koska siinä pääsee aina lasiallisiin lopputuloksiin!
Kai munki pitäs hankkii superstarit ku kaikil muillakin on :(
Siis WTF hanki tyylitaju mies! Weejuns = teh ässä, vaik itse en toki ensimmäistäkään paria omista. Ylipäänsä 50-60 -luvuilla on osattu about kaikki visuaaliseen kulttuuriin liittyvä, ml. pukeutuminen, hiton paljon paremmin kuin nykyään.
Tosin, en oo ehkä oikea ihminen puhumaan tyylikkäästä pukeutumisesta, oon niin saatanan saamaton hankkimaan kledjuja että omistan hyvin vähän vaatteita joihin olen todella tyytyväinen.
paremman näköset pukukengät saa kun kävelee vaikka biancon liikkeeseen sisään. that's it. tai sit ostaa ne perus clarksit tai camelit. Nih