Stiflat! (kuvia kans)

263 posts, 14 pages, 54,902 views

#61 • • mark hamilton Guest
New Rock kengissa on massiviset 3 cm pohjalla.

Niillä ei pysty kävelleen kuin yhden pariillan niin ettei tule rakkoja jalkaan.
#62 • • Hugo Guest

New Rock kengissa on massiviset 3 cm pohjalla.

Niillä ei pysty kävelleen kuin yhden pariillan niin ettei tule rakkoja jalkaan.

New Rock :hearts: Yhdet parit vaan löytyy tällä hetkellä. Ovat kyllä yhdet mukavimmista kengistä ikinä vaikka pohjaa on se 7-10cm. Kunnon nahkaa ja kestää ryminassa mukana.
#63 • • Teemu T Guest
Tällaset menokkaat tuli hankittua.

163.jpg
#64 • • serotonot Guest
Pakko kitistä vähä mut ei voi mitää. Itse luottanu jotenki platinumin asiapitoisuuteen freestylen ulkopuolella ja pyrkinyt sitä omallakin kirjoittamisella kunnioittamaan. Mun silmissä tota kunnioitusta järkevästä keskustelusta rapistaa aika tavalla, se jos moderaattori nimeää topicin tämän topicin kaltaisella otsikolla.

Mut aihe itessään hyvä. Täl hetkel käytös yhdet puman vapaa-ajan kengät, adidaksen race walkit ja jotku diadoran kevyet vapaa-ajan popot.

Alkais olee taas se aika vuodest et pitäis etsiä uudet käyttökengät ku Pumat o alkanu tulee elinkaarensa päähän.
pistän kuvia jos/kun löytyy uudet
#65 • • Quu Guest

Pakko kitistä vähä mut ei voi mitää. Itse luottanu jotenki platinumin asiapitoisuuteen freestylen ulkopuolella ja pyrkinyt sitä omallakin kirjoittamisella kunnioittamaan. Mun silmissä tota kunnioitusta järkevästä keskustelusta rapistaa aika tavalla, se jos moderaattori nimeää topicin tämän topicin kaltaisella otsikolla.

Löysätään sitä pipoa vaan vähän... Mutta muutan otsikon, koska on se nyt vähän typerä.
#66 • • serotonot Guest

Löysätään sitä pipoa vaan vähän... Mutta muutan otsikon, koska on se nyt vähän typerä.

Ei se pipo oo kireel, mut tykkään platinumist sen takii et tääl otsikot on selkeitä ja keskustelu niiden alla myös sen mukaista enkä henk koht sois et se muuttuu. Toi Stiflat-sana vaan on mun mielestä sellasta tylsää espoolaisen ihmisen stadin slangin käyttöä. Eihän täällä muutenkaan oo hirveesti mitään murresanoilla nimettyjä topiceja ni miks sit pk-seudun murre ois yhtää sen parempi (lukuunottamatta siis freestylee).

Mut siis aihees muuten ei oo mitää vikaa. Kengät o kivoi :)
#67 • • hexasonik Guest

Kengät o kivoi :)

nii o. mee tääl turus tykätä kans. :cool:
#68 • • mekaanikko Guest

Toi Stiflat-sana vaan on mun mielestä sellasta tylsää espoolaisen ihmisen stadin slangin käyttöä.

OT: Ite oon kyl budjannu Stadis skidistä asti ja kyl toi stiflat on IMO ihan normaalia slangia eikä mitään erikoisuuden tavoittelua.

Ja sitäpaitten, vanha slangi on parhautta! Sitä pitäis viljellä enemmän. Et nyt sit fabut skriivaamaan et sklodditki oppii eikä tartte pillaa koko aja et ku ei bonjaa mitä telkus bamlataan!
#69 • • drS Guest

OT: Ite oon kyl budjannu Stadis skidistä asti ja kyl toi stiflat on IMO ihan normaalia slangia eikä mitään erikoisuuden tavoittelua.

Ja sitäpaitten, vanha slangi on parhautta! Sitä pitäis viljellä enemmän. Et nyt sit fabut skriivaamaan et sklodditki oppii eikä tartte pillaa koko aja et ku ei bonjaa mitä telkus bamlataan!

ja taas on kehä kolmosen ulkopuolella asuvilla tervetulleempi olo foorumille.
#70 • • hexasonik Guest
juuso, olen kanssasi ihan samaa mieltä siinä, että vanha stadin slangi on helvetin asiallista. jopa lähes yhtä asiallista kuin 50-lukulainen turun murre! :D mutta mitäköhän siitä tulisi, jos kaikki alkaisvat postitella omilla murteillaan? sekasotkua, jossa kukaan ei ymmärrä ketään vai mielenkiintoinen sekametelisoppa?

eli sama turuksi (50-lukulaista pappa-autenttisuutta en takaa:)

kyl mää juuso meina et sää puhu iha assia. ei tos vanhas hesam murttes mittä vika ol. sinäns. tiätty turusp puhuta viäl paremmi. see ny o vissi kaikil harvinaise selvä? mut kummottos see sit olis jos kaik puhusis mitä miäle pomppa? iha kummottol murttel vaa. emmä vaa tiärä. vois olla iha kauhia häslinki tai vois see olla iha hauskaki. emmä vaa mittä tiärä. juu ei.
#71 • • Keba Guest
->Teemu T

Missä kaupassa noita myydään? Pakko käydä hakemassa itelle samanlaiset, ihan pirun siistit..!
#72 • • Teemu T Guest

->Teemu T

Missä kaupassa noita myydään? Pakko käydä hakemassa itelle samanlaiset, ihan pirun siistit..!

Ostin noi Tampereen Mekasta (Sokosta vastapäätä Hämeenkadulla), mutta eiköhän noita kuitenkin löydy muistakin Mekka-liikkeistä.

http://www.mekka.fi/
#73 • • HGE Guest
Tällä hetkellä ykköskenkinä tommoset Vagabondit:

1893_047_74.jpg
#74 • • Newhouse Guest

eli sama turuksi (50-lukulaista pappa-autenttisuutta en takaa:)

Heikki, äijä on kuningas näissä jutuissa! [bow down]

Topicikkin liittyen: Perus-Superstarien hienoisten inflaatiovuosien jälkeen on taas pitkästä aikaa tullut otettua käyttöön ihan basic valkoiset superstarat (koska ne uudet juhlavuosimallit eivät liiemmin iskeneet... ihan jees, mutta ei mitään ajattomia designklassikkoja todellakaan).
#75 • • hexasonik Guest

Topicikkin liittyen: Perus-Superstarien hienoisten inflaatiovuosien jälkeen on taas pitkästä aikaa tullut otettua käyttöön ihan basic valkoiset superstarat (koska ne uudet juhlavuosimallit eivät liiemmin iskeneet... ihan jees, mutta ei mitään ajattomia designklassikkoja todellakaan).

ihan totta. mitä superstareihin tulee, mielestäni originaali valkoinen mustin raidoin on ehdottomasti paras. en toki ole niin puristi, etten hyväksyisi muita väriversioita, mutta olen samaa mieltä: juhlamalleista yksikään ei ihmeemmin iskenyt. niinkuin on tullut jo eräällä toisellakin foorumilla näiden juhla-superstarien yhteydessä maristua: minua todella ihmetyttää tiettyjen merkkituotevalmistajien vimma muokata ja sotkea klassisia designeja päälleliimatun oloisella graafisella hörhelöinnillä (kuten tapauksessa juhla-superstar). toisaalta, juhalamallejahan ne ovat. itse en löisi paria sataa taalaa tiskiin moisista. mutta mä olenkin niuho vanha turkulainen runkku!
#76 • • Quu Guest

[ihan totta. mitä superstareihin tulee, mielestäni originaali valkoinen mustin raidoin on ehdottomasti paras. en toki ole niin puristi, etten hyväksyisi muita väriversioita, mutta olen samaa mieltä: juhlamalleista yksikään ei ihmeemmin iskenyt.

Imho mun suosikit ovat superstars ykköset, valkoiset punaisilla raidoilla jossa punaiset phattinauhat. Kuluneet sellaiset. New York City Breakers -style. :heart:
#77 • • hexasonik Guest

Imho mun suosikit ovat superstars ykköset, valkoiset punaisilla raidoilla jossa punaiset phattinauhat. Kuluneet sellaiset. New York City Breakers -style. :heart:

totta, itse asiassa puna- ja siniraitaiset valkoiset eivät ole hullumpia ollenkaan. nimen omaan tuo punaraitainen on klassinen old skool b-boy -kenkä.

oma adidas-suosikkini on on rumankaunis adidas samba, tuo brittiläisten jalkapallokatsomoiden klassikko jo 70-luvulta asti. campukset ja adidas italiat eivät ole myöskään huonot.
#78 • • Funkatronik Guest
Tietääkö muuten kukaan valmistetaanko kivan näköisiä lenkkareita ollenkaan?

Siis kenkiä jotka on oikeasti tarkoitettu juoksemiseen. Kaupan juoksukengät ovat aina ihan kauhean näköisiä, hirveästi kaikkia kirkkaita raitoja ja muovikoristeita ja muuta rumaa sälää.
#79 • • Mikko Guest

Tietääkö muuten kukaan valmistetaanko kivan näköisiä lenkkareita ollenkaan?

Siis kenkiä jotka on oikeasti tarkoitettu juoksemiseen. Kaupan juoksukengät ovat aina ihan kauhean näköisiä, hirveästi kaikkia kirkkaita raitoja ja muovikoristeita ja muuta rumaa sälää.

9.jpg
#80 • • George Shield Guest
Kevään kunniaksi tuli ostettua parit kengät.

- Andiamosta Knox-merkkiset kaksiraitaiset "retrot". Ovat itse asiassa melko samannäköiset noiden Teemu T:n kenkien kanssa.

- Citymarketista löytyi poistokorista Adidaksen Superstarit hintaan 5 euroa! Väri on harmaa ja kärjessä on sellainen muoviosa. Lisäksi kaikki raidat ja kantapään logo-osa ovat täynnä pieniä Adidaksen hologrammilogoja!

Näyttäisi olevan valmistettu 12/02.
Kuvaa en tosin löydä mistään (liekö moisia ollut olemassakaan).

IMO ihan kiva löytö tuohon hintaan...