Stiflat! (kuvia kans)

263 posts, 14 pages, 54,933 views

#21 • • mekaanikko Guest
Yksi sana: Camper. Itsellä on tollaset peruskenkinä, tosin mulla on mustat nauhat ja valkoiset tikkaukset:

985-100945-d.jpg

Sit on tommoset kanssa (harvinaisen huono kuva):

cd45391-006t.jpg
#22 • • ipe Guest
Tämmösiä oli joskus teininä:

n-305607k-1.jpg

Converse%20Weapon.jpg
#23 • • Zapa Guest
7318455_p.jpg

Nike Cortez, the 1 and only :)

Noita tuli ostettua enkuissa asuessani parit kerrat, toiset on vielä ok-kunnossa
#24 • • hexasonik Guest
tennarit:

41291-d.jpg

campus0.jpg
mulla on tosin tummansiniset keltaisilla raidoilla

puma-s2.jpg

nämä olis haussa:
pOLDSKU01-120978reg.jpg

nykyään tosin käytän tennareita todella harvoin, semminkin kun kaikki tossuni ovat aika loppuun ajetuja noita pumia lukuun ottamatta. kaapista löytyy muutama pari puhkikäveltyjä superstareja sekä adidas gazellet, joita säilytän lähinnä nostalgiasyistä.

kengät:

dm146011004.jpg

clkdesertboot_sandsd2big.jpg

56859-d.jpg
tosin omat wingtip broguet eivät ole ralph lauren -tuotantoa..

bass--weejun-penny-1204o.jpg

kuten näistä voi päätellä allekirjoittaneen (kenkä)maku on äärikonservatiivinen tätä nykyä.. kaapista löytyy muitakin jalkineita, mutta yllä mainitun tyyppisiä on eniten käytössä. ja lisäksi saatanan paskaiset vaelluskengät koirien ulkoilutusta varten. [/i]
#25 • • Remotion Guest

:

bass--weejun-penny-1204o.jpg

Luulin et mun faija on viimenen ihminen maanpäällä joka pitää jalassaan "kusiluikkareita". noissa on se vika että jos pidät noita puvun kanssa niin puku leimautuu samantien perus "Turoksi" vaikka ois hienokin puku... ja noion samalla ääri rumat. itelläkin kokemusta tollasista kyl nuoremmilta vuosilta,varmaan 4. omistanu...
#26 • • hexasonik Guest
remotion, voi hyvä lapsi sun kanssas. :crybaby:

yllä olevat loaferit eivät ole jotkut prismasta hankitut kymmenen euron pehmiskumipohjapohja-halpis-kusiluistimet vaan käsin tehdyt bass weejunit. klassinen nk. pennyloafer, jonka surkeasti tehdyt halpiskopiot, nk. kusiluikkarit ovat pilanneet originaalin maineen tietämättömien silmissä. kyseinen jalkine on yksi kenkämuotoilun klassikoita, joka on viihtynyt monenkinmoisen hepun jalassa 50-luvun cool jazz -muusikoista 60-luvun modeihin and beyond. tjeu. vaikkapa 'blue note album cover art' -kirja, jossa kokonainen aukeama on omistettu ko. kenkämallille. pennyloafer-tyyppiset kengät toimivat helvetin hyvin puvun tai suorien housjen kanssa, olettaen että puku ei ole mikään kahden pennin paska vaan hyvin tehty, mielellään mittatilauskamaa. itse käytän loaferita myös farkkujen (vain ja ainoastaan tummaa denimiä ilman kammoittavia pesuefektejä) tai sta prest -tyyppisten housujen kanssa. omassa pukeutumistyylissäni on tosin pyrkimys 60-luvun mod/ivy league -tyyliä kohtaan, en edes yritä näyttää nykytrendeihin sopivalta. lukuun ottamatta jotain fred perryn pikeepaitoja (jotka jossain mod-kulttuurissa olivat käytössä jo 60-luvulla palkjon ennen kuin jotkut fab5 'stylistit' olivat edes syntyneet). ja onnittelen ihan vilpittömästi, jos sulla on on lapsosena ollut kulutettavana 4 paria käsintehtyjä jalkineita! olisipa mullakin olleet sikarikkaat vanhemmat! :D
#27 • • J-P Guest

yllä olevat loaferit eivät ole jotkut prismasta hankitut kymmenen euron pehmiskumipohjapohja-halpis-kusiluistimet vaan käsin tehdyt bass weejunit. klassinen nk. pennyloafer, jonka surkeasti tehdyt halpiskopiot, nk. kusiluikkarit ovat pilanneet originaalin maineen tietämättömien silmissä. kyseinen jalkine on yksi kenkämuotoilun klassikoita

oli mitä oli, rumat jokatapauksessa :)

etnies + vans on ne mun valinnat, harmiksi nykymuoti näyttää olevan semmoista maihari-kokoa:
T3B.JPG
#28 • • hexasonik Guest
ja noi avaruusalukset on sitte hyvän näkösiä? :D te kakarat ette vaan ymmärrä mistään mitään.

edit:jotkut vansin mallit oli hyvän näkösiä kymmenisen vuotta sitten (tai siis vand old skool on edelleen), mutta en tykkää yhtään noista nykyisistä toppausmonstereista. tosin ne on varmaan hyvät jalassa ja skeitatessa ja bölö bölö, mut kun en skeittaa niin en käytä.

makuasioista on muuten vitun asiallista kiiistellä, koska siinä pääsee aina lasiallisiin lopputuloksiin!
#29 • • JussiS Guest

Stiflat on muuten todella vanhaa stadinslangia, esim. faija käytti tota jo lapsuudessaan.

Jopa mäkin ymmärsin et mistä tässä puhutaan, tosin juurikin ton Nurmion biisin kautta :o

Mut takaisin topicciin, itsellä on tällä hetkellä FuBun kengät, jotka on kyl todella hyvät. Kuvankin löysin, mut kiitos flashin en saa sitä näkymään täällä :)
#30 • • hexasonik Guest

Stiflat on muuten todella vanhaa stadinslangia, esim. faija käytti tota jo lapsuudessaan.

Jopa mäkin ymmärsin et mistä tässä puhutaan, tosin juurikin ton Nurmion biisin kautta :o

mun pomomies on viettänyt lapsuutensa 50-/60-lukujen taitteen helsingissä, ja olen kuullut herran käyttävän ko. ilmausta. heppu taitaa muuten olla tuomari nurmion kanssa aika lailla samaa ikäpolvea.
#31 • • JussiS Guest

heppu taitaa muuten olla tuomari nurmion kanssa aika lailla samaa ikäpolvea.

eli nuorempi kun sinä? :D
#32 • • hexasonik Guest

heppu taitaa muuten olla tuomari nurmion kanssa aika lailla samaa ikäpolvea.

eli nuorempi kun sinä? :D

joo noin vartin verran :D

'nimim' vihaan nuorisoa!
#33 • • Remotion Guest

yllä olevat loaferit eivät ole jotkut prismasta hankitut kymmenen euron pehmiskumipohjapohja-halpis-kusiluistimet vaan käsin tehdyt bass weejunit. klassinen nk. pennyloafer, jonka surkeasti tehdyt halpiskopiot, nk. kusiluikkarit ovat pilanneet originaalin maineen tietämättömien silmissä. kyseinen jalkine on yksi kenkämuotoilun klassikoita, joka on viihtynyt monenkinmoisen hepun jalassa 50-luvun cool jazz -muusikoista 60-luvun modeihin and beyond.

Itse en oo ikinä kenkiä prismasta ostanut, enkä kyllä 100% käsin tehtyjäkään mutta anyway heitellään lisää bensaa liekkeihin.

vain ihmisistä säälittävimmät ja erikoisimmat ostaa merkkipaskaa kymmenkertaisella hinnalla saadakseen vastineeksi paskan jossa on merkki. siis noiden konstruktiivinen laatu voi olla super, mutta mitä oon jotain suomalaisia nahkakenkiä ostanu tollasia just aiemmin niin hyvinhän nekin kestää. kuitenkaan näin ruman tuotteen hankintaa ei voida perustella laadulla koska sisäinen laatu ei poista rumuuden leimaa joka estää vakavan käytön edustustilaisuuksissa jota varten koko kenkä on tehty.

ja huumorimielellä sitten joohan! :)
#34 • • hexasonik Guest
äh, sä olet (todennäköisesti) liian nuori ymmärtääksesi mistään mitään. :D

mitä tulee puku/edustustilaisuusetikettiin, loaferit ovat aina nk. smart casual -kengät, eivätkä missään tapauksessa ole muodollisten edustustilaisuuksien jalkineet. näissä käytetään nk. oxford- tai derby-tyyppisiä nauhakenkiä. siis jos nyt jotain etukenoja haluaa noudattaa.

mitä tulee allekirjoittaneen mahdolliseen säälittävyyteen / erikoisuuteen, olen sellainen ihan mielelläni. mitä vähemmän minulla on yhteistä g-sus-homopestyt farkut-avaruustennarit-piikkitukat-kaikki muu aikaan sidottu antiajattomuus - überkorni -nykyihmisten kanssa sen tyytyväisempi olen! :angry:

yhdessä suhteessa olen kanssasi täysin samaa mieltä: bensaa kannattaa aina kaataa väittelyliekkehin! :D
#36 • • Remotion Guest

äh, sä olet (todennäköisesti) liian nuori ymmärtääksesi mistään mitään. :D

mitä tulee puku/edustustilaisuusetikettiin, loaferit ovat aina nk. smart casual -kengät, eivätkä missään tapauksessa ole muodollisten edustustilaisuuksien jalkineet. näissä käytetään nk. oxford- tai derby-tyyppisiä nauhakenkiä. siis jos nyt jotain etukenoja haluaa noudattaa.

mitä tulee allekirjoittaneen mahdolliseen säälittävyyteen / erikoisuuteen, olen sellainen ihan mielelläni. mitä vähemmän minulla on yhteistä g-sus-homopestyt farkut-avaruustennarit-piikkitukat-kaikki muu aikaan sidottu antiajattomuus - überkorni -nykyihmisten kanssa sen tyytyväisempi olen! :angry:

yhdessä suhteessa olen kanssasi täysin samaa mieltä: bensaa kannattaa aina kaataa väittelyliekkehin! :D

No tällähetkellä tulee pidettyä pukua n. 2-3 kertaa viikossa ja sittenrennompaa puolivirallista kauluspaitaylinnappiauki/suorahousumeininkiä 1-2krt viikossa... että kyllä toi puoli on ihan hallussa. itseasiassa pukua olen pitänyt n. kymmenen vanhasta asti...älkää kysykö miks, en kuitenkaan kerro ;)

voisinkin pistää mun kengät jonoon, ja ottaa kuvan ja laittaa sen tänne...
#37 • • hexasonik Guest

No tällähetkellä tulee pidettyä pukua n. 2-3 kertaa viikossa ja sittenrennompaa puolivirallista kauluspaitaylinnappiauki/suorahousumeininkiä 1-2krt viikossa... että kyllä toi puoli on ihan hallussa. itseasiassa pukua olen pitänyt n. kymmenen vanhasta asti...älkää kysykö miks, en kuitenkaan kerro ;)

oot ollut mod-henkinen lapsena? :D

voisinkin pistää mun kengät jonoon, ja ottaa kuvan ja laittaa sen tänne...

pistähän ihmeessä!
#38 • • Remotion Guest

pistähän ihmeessä!

jep täytyy yrittää. jätän kyl hokkarit ja laskettelumonot pois...
#39 • • miikkaL Guest
al bundy -topikki
#40 • • hexasonik Guest
mitä ne on? :D mä en omista mitään urheilemiseen liittyvää jollei adidaksen trainereita ja fred perryn + lacosten pikeepaitoja lasketa!