Stiflat! (kuvia kans)

263 posts, 14 pages, 54,844 views

#141 • • miikkaL Guest

133994m.jpg

Tuommoisia, 2 kappaletta.

Miks ostit saman jalan kenkiä 2kpl?
#142 • • jorkki Guest
k1.jpg
Tuli ostettuu syksyllä tollaset AD Shoesin kengät.
Ollu ylivoimasesti parhaat kengät mitä oon hetkeen omistanu. Pärjänny mukavasti kovemmillakin pakkasilla.
#143 • • Taedium Guest

Kaks vasenta klabia?

Jos ei oo fyrkkaa tonnin stifloihin. Siis ei sellasiin jotka painaa, vaan bungaa sen. Kato jos vaikka bunkkaa botskin alla ja densolle dunkkaa, ni ei sitä tarvi sliibaa - noi stiflat klabeihin, flinda handuu ja joraa.

(Sori, pakko quotata Tuomaria.)
#144 • • solesole Guest
thest31769_lg.jpg
Pro-Keds
#145 • • Funkatronik Guest

Koska olen idiootti?
#146 • • Juki54 Guest
LAC_9SAM01001082-1.jpg

Suunnilleen tommoset tarttui mukaan eilen.
Seuraavaks hankitalistalla ois ruskeet Supastarit ja/tai matalat ruskeet Conversen All Starit. Kunhan vaan löytäis jostain, ei viittis ulkomailta tilata :(
#147 • • Timce Guest
Kolmet Lacostet tuli hommattua, mutta mitähän feikkejä ne on, kun en löydä mokomista kuvia?? :mad:
#148 • • paXe Guest
205cracked.jpg
#149 • • Juki54 Guest
Eilen ostin tommoset:
superstar_brn_bone_gum_5.jpg

Nyt vois vähäsen hiljentää tahtia.
#150 • • mranta Guest
buutsien rinnalle sujahti pari kk sitten saksasta nämä
SMITHVEL-BLK.jpg
#151 • • Quu Guest

Eilen ostin tommoset:
superstar_brn_bone_gum_5.jpg

Nyt vois vähäsen hiljentää tahtia.

Whadap kenkäkaima?

Noiden lisäksi sitten viime postailujen on tullu poistettua viel I >3 Berlinit. Niihin tarkoitus taiteilla shakkiruutuleissit. Takas.
#152 • • Juki54 Guest

Whadap kenkäkaima?

Mitäs täs. Nauhat noihin piti kyl vaihtaa, en oikeen tykänny niistä leveistä alkuperäisistä :) Oli liian skedet!
#153 • • insertxox Guest
Nyt olis tarkoitus customoida omat leisit.
Innoittaja1
Innoittaja2
Tilaukseen lähti maalit ja niket.
#154 • • Timce Guest
Oma kenkä-fetissi sai just jatkoa.

Vans Rata sport

4975476B.jpg
Ante

#155 • • Ante
Parin viimeisen vuoden kenkähankinnat
shoegazing.jpg
#156 • • Samuel Guest
stan_smith2.jpg
#157 • • Needless Guest

Oon täs melkein vuoden seuraavia etsinyt, mut ameriikoista ei saa tilattua eurooppaan, mistään ei oo löytynyt nettiliikettä euroopasta jossa noita ois oikean kokoisina, Suomessa on vaa löytyny jotain 44 kokoa olevia. Tarviin 41 koon:

All Star® Trainer Est. 1976
1Q164_400.jpg

Isonna poka jalkaas?!
#158 • • ipe Guest
Mä pysyn tylsän uskollisena tyylilleni ja ostin jälleen kerran Osiriksen tossut.

Osiris-Merk-Blk-Wht-gum-m.jpg
#159 • • e-r0 Guest
yrblu6293.jpg

etnies cassic lämmittää sydäntä <3
#160 • • Salla Guest
olen kyllä sitä mieltä, että lenkkarit on aika persoonattomat ja tylsät kengät. Oikeasti on ihan sama jos jollain on 57 paria erilaisia lenkkareita. Jalkaan laitettuna, ne ei erotu kuitenkaan. Mun mielestä on siis aika turhaa tuhlata 5700 euroa 57 pariin erivärisiä kenkiä, koska pelkästään eri väri ei tuo lenkkarille hirveästikään lisäarvoa.

Tuntuis vähän siltä, ettei kundit enää "uskalla" yhdistellä tyylissään muita kuin lenkkareita, koska ne on niin helppo ratkaisu. Vähän kuin pikku kaupungissa on teinipojalle helppo ratkaisu vetää nigatsi hip hop releet niskaan kun todella moni muukin tekee niin.