Stiflat! (kuvia kans)

263 posts, 14 pages, 54,978 views

#81 • • messis Guest
Viime viikolla tuli tälläiset ostettua:

superstar35_suede_14.jpg

Ja lisää superstar sarjaa pitää kyl käydä poistelemassa. seuraavaksi tälläiset:

superstar35_blk_et_5.jpg

ja tälläiset:

superstar35_monogram.jpg
#82 • • jorkki Guest
Ite oon tykästyny Blendin kenkiin.. Kaikkiaan on tainnu olla neljät Blendit, joista kolmet vielä käytössä..
#83 • • te i nie m mi Guest
moi ostin just tälläset!

B0007TH4B2.01-A3BHU1UEUYDJ19._AA400_SCLZZZZZZZ_.jpg

kyllä nyt kelpaa ryömii vappuna mudassa!
#84 • • upee Guest

Q vähän nyt kyl STREET CRED kärsii ku toisaalla dissailit madventuresin verbaaliakrobatiikkaa ja sit sorrutaan tollaseen... hyi hyi ^___^

(imo suomea saa ja pitää vääntää niin paljon ku irtoo, se siitä) :)

eiks tuomari nurmio nyt oo aikapäivii ennen madin läpysköjä laulanut tonnin
stifloista? vai menikse perkele puhuun normisuomee, vitun jäärä.
#85 • • upee Guest
note to self: lue threadi loppuun ennen replyy. kiitos ja moi!

mul on jalas valkoset zaran nahkakengät mis on groovyt keltaset ylösalasin
olevat nike-logot sivuil (isot). vitun paskas vaa ku on joutunu rypeen tuol
kentil miten sattuu. ostan toiset ja pistän vitriinii!
#86 • • k1mm0 Guest
käytössä ihan vain tavalliset mustat adidas superstar II:t.
adidas malmö tai all brown olisi aika rok. mutta myös jotkut
puumat tai karhut voisi olla myös ihan jees. kengät <3
#87 • • da_chef Guest
hehe, olikin jo puhuttu, mutta aiheeseen. ostin parin kybän tennarit prismasta. en jaksa sen enempiä pröystäillä.
#88 • • Dr.Phibes Guest
3700.jpg

ostin just pari viikko sitten Jalaksen 3700 kenkät... http://www.jalas.fi/3700.html ja täytyy sanoo et Parhaat lenkkarit mitä mulla on ollut IKINÄ...

suosittelen lämpimästi...

suomessa tehty, ei mitään hiki paja paskaa ja plussana Steel capit
#89 • • da_chef Guest

Noihan on työkäyttöä varten tehdyt turvakengät, niissä on vähän pakko olla "steel capit" ja noissa on varmaan naulaanastumissuoja myös.
#90 • • Dr.Phibes Guest

Noihan on työkäyttöä varten tehdyt turvakengät, niissä on vähän pakko olla "steel capit" ja noissa on varmaan naulaanastumissuoja myös.

ei oo teräsväli pohjaa mut 3705 o...
mut aattelin et ei joka päiväsessä käytössä tartte teräsvälipohjaa...

ei silti ikinä tiedä mut on kyl loisto kengät miehelle joka kävelee joka päivä aina vähintään 6 kilsaa
#91 • • Remotion Guest
ostin pari viikkoa sitten ihan törkeen kyrväkkäät Dieselin nahkakengät, hintakin oli sopiva 50e ystävämyynnistä, eli reilu 3x alennus... :excellent:
#92 • • nenna- Guest
677.jpg

i :heart: my future cat pumas (ei tosin saman väriset)

..on kun paljainvarpain tallustelis.. ^^
#93 • • vain Guest
Vau. Adidaksella on tapahtunut jotain mistä en tiennytkään, mistähän noita 35th serieseitä vain sais...
#94 • • nipa Guest

ostin just pari viikko sitten Jalaksen 3700 kenkät... http://www.jalas.fi/3700.html ja täytyy sanoo et Parhaat lenkkarit mitä mulla on ollut IKINÄ...

noi on kyl hyvät kengät..tollaset löytyy itseltäkin. duunipaikka
vielä maksoi nuo :excellent:
#95 • • Quu Guest

noi on kyl hyvät kengät..tollaset löytyy itseltäkin. duunipaikka
vielä maksoi nuo :excellent:

Kyllä nuokin paskaksi saa vähän reilussa puolessa vuodessa ;)

Nimim. kolmannet rotaatiossa reilussa parissa vuodessa. Duuni on kovaa, mut mä oon asteen kovempi.
#97 • • Aulis_G Guest

Kyllä nuokin paskaksi saa vähän reilussa puolessa vuodessa ;)

Nimim. kolmannet rotaatiossa reilussa parissa vuodessa. Duuni on kovaa, mut mä oon asteen kovempi.

Totta. Jalakset ovat erittäin hyviä ja toimivia työjalkineita, mutta kovassa varasto- yms. käytössä kuluvat myös nopeasti. Steel capit kurkistelevat päällysteen alta monesti jo kuukauden sisällä ostohetkestä. Lisäksi myös geox-kengät hiostavat helposti viileissäkin tiloissa. Mutta itse olen ollut jo vuosia tyytyväinen Jalas-käyttäjä.
#98 • • Transistor Guest
SPEEDCAT-BLK.jpg
#99 • • Edited ville Guest
Vaavu on tartuttanut puhun pahan kenkäkärpäsen. Ennen pärjäsin muutamalla parilla (swear+siistit+lenkkarit), mut nykyisin yritän etsiä kenkiä niin, että ne sopii edes jollakin tavalla muun asun väritykseen. Tämän seurauksena on ollut räjähdysmäinen kenkämäärän kasvu, joka oikeesti on ongelma, kun meillä molemmilla on about 10 pari kenkiä, jotka oikeesti pöyrii käytössä. Onneksi talveksi voi sentään laittaa muutaman parin sivuun ja talvella vastaavasti parit kesäkengät kaappiin.

Uusin löytö oli kyllä helvetin tyylikkäät pumat:

http://users.tkk.fi/~vpartane/temp/Puma.jpg

Noin muuten voisi sanoa, että oon kenkäostoksissa samanlainen kuin muissa vaatteissa: jos miellyttää niin tulee ostettua. Kaapista löytyy siten parinsadan sweareja ja 10e katukiitureita. Eniten vaan harmittaa, että monet halvat kengät on liian halpoja ja siten ne ei kestä mitään.

Kannattaa muuten suojata kengät, pidentää ikää ihan tajuttomasti.
#100 • • hexasonik Guest

Kannattaa muuten suojata kengät, pidentää ikää ihan tajuttomasti.

totta. myös säännöllinen huolto: puhdistus ja kiillotus/suojasprayn ruiskutus materiaalista/kenkätyypistä riippuen pidentää jalkineiden ikää. lisäksi, itse pidän hyvin harvoin jos koskaan samoja kenkiä jalassa kahtena peräkkäisenä päivänä. tämän olen havainnut pidentävän (halvempienkin) jalkineiden ikää reippaasti.