Olin melkein täydessä bussissa tulossa kaupungilta kotiin joku melkein Shannyn Sossamonin näköinen tyttö/nainen sylissäni poikittain. Olimme molemmat alasti. Jutussa ei kuitenkaan ollut mitään seksuaalista, piti olla alasti että nainen voi luottaa muhun. Joku nuori poika edempää vilkuili meitä, mutta isänsä käski olemaan tuijottamatta. Puhuttiin sen naisen kanssa siitä miten joku mies oli pettänyt meitä molempia (olin vissiin nainen tai jotain, en nähnyt itseäni unessa, vaikka yleensä nään unet kolmannesta perspektiivistä) ja miten siitä pitäisi antaa vähän takaisin.
Saavuttiin perille, yhtä pysäkkiä ennen virallista pysäkkiä, koska siitä pääsisi nopeammin kävelemään, kunhan rämpisi pikkuisen suopalstan yli. Saavuimme perille siis kanootilla ja astuimme kuivalle kannakselle. Nainen otti maasta ohuen kepin ja alkoi sillä tavoittelemaan vedestä paksumpaa keppiä jolla saisi kanootin hilattua rantaan. Mua alkoi samalla kiusaamaan joku pörriäinen, kuten pörriäiset yleensäkin se seurasi mua ja halusi sitten lentää mun verkkaritakin alle.
*ärsyttävän pelottavaa*
--Heräsin--
Toka uni :
En muista kuin että olin musketööri tms. renessanssin miekkamies, joka kävi tuulimyllystä hoitelemassa vaarallisen rikollisen. Sain aika pahoja haavoja ja lyyhistyin tuulimyllyn ekalle tasolle homman jälkeen. Toverini tulivat sitten hakemaan minua ja kantoivat käsistä ja jaloista rappuset alas sanoen että älä ala edes puoliksi nukkumaan, ettei ruumiin tee mieli nukkua kokonaan (eli kuole). Ulos ja vehreyteen.
--Heräsin--
Saa selittää, jos jotain kekkasee