Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 523,844 views

Jammailija

#261 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä olin matkalla Irlantiin ihan vaan yllättäen ku mulle oli tullu paljon rahaa. Mä ajattelin alunperin mennä moikkaa sinne Hedu nimistä bilettäjää joka jostain kumman syystä asuskeli siel nykyisin. Saavuin sinne suovesistöjen kautta veneellä ja mut otti vastaan yx metsästäjä-äijä toisella veneellä. Sit me jatkettiin siitä rantaan päästyämme metsäpolkua pitkin kaupunkiin päin.

Kaupungissa menimme kahvilaan, joka oli sellainen pienen paatin mallinen, vähän niin kuin Wäiski*nauru*! No siel 3 Irlantilaista jätkää hyökkäs mun päälle ja mua mukiloimaan ku koittivat ryöstää mun lompakkoa. Siinä me sit nahisteltiin ja mätkittiin ja lompakko ei meinannu siirtyä puoleen eikä toiseen. Sit mä huusin että "auttakaa ny ihmiset, auttakaa"!! No sit toi Unelmakämpän Jukka (Anttia ei näkyny siin) istui lastensa (?) kanssa pöydässä ja rupes kiljumaan ihan hemmetin kovaa kaikkee kirosanoja!! No siitähän ne ryöstäjät sit pelästy ja häippäs, huh*hymy*.

No, käväsin vessassa ja mul kesti kumman pitkään siel ja oveen koputeltiin. No sielt tuli 2 irlantilaista poikaa jo ennen ku kerkesin ite ulos. No ne tuli siinä käsiä pesee niin kuin mäkin jo, ja sit ne kattelin mua silleen homoerootttisesti. Mä vaa mietin, että "no, ollaanahan ny Irlannissa".

Sit jatkui matka ja kateltiin tään miehen kans (joka jo alussa otti mut suovesistöllä vastaan) Irlanninin kaupungin (Chaz tai jotain sinnepäin*nauru*)maisemia ja mietin ku mul ei ollu kameraa prkl. No mut, pitää ostaa kertakäyttökamera. Tästä reissusta tulee varmasti seikkailu. Tosin jo tuo alun ryöstö pisti mut varpailleen, että näinköhän mä selviin ehjin nahoin.

Sit eräässä valtavassa risteyksessä ku olin sitomassa kengännauhoja, niin mun takaa kuuluu tuttu ääni: "Arvaa kuka tuli myös?" No mun äiti seiso siinä takana! Eka meinasin halata sitä (kaiken tuon kokemani jälkeen), mut sit mä vaa kyselinkin että mitäs sä tääl teet ja kelasin että pilaakohan äiti mun seikkailuelämyksen ny*ding*.

Jatkettiin matkaa ja seuraavassa risteyksessä huomasin käveleväni vahingossa punaisia päin. Päätin korjata taaksepäin ja mutkasta syöksyi ratikka aivan hurjaa vauhtia!! Hoputin askeleitani niiden nanosekuntien aikana, mut en kuitenkaan syöksynyt, koska en halunnut tehdä siitä numeroa muiden turistien edessä (siin oli muitakin suomalaisia). Ratikka kaarsi niin että se hipoi mahanpohjaani (koska jotenkin väistöliikkeessä olin kääntynyt).

Seuraavaksi olimmekin bussissa ja edelleenkin Irlannissa vaikkakin kiisimme melkein 200km/h autobahnia pitkin. Nii ja mun vieressä istui Jay-Z*nauru*! Sit se bussi vaa tykitti kovempaa ja kovempaa menee vaik tiellä näkyi ihan selvästi isoja kraaterimonttuja. Mä kelasin että "ei hemmetti, miten se pystyy ajaa tolleen, kohta tulee kuolema eikä tääl oo turvavöitä". Jay-Z vaa otti rennosti ja välillä ku katoin eteen bussin ikkunasta ulos, näytti tie ja muut autot aivan kuin videopeliltä*ding*. Sit jossain välissä saavuimme kerrostalon pihaan ja mä rupesin kyselee, että "mix sä (Jay-Z) oot tääl? Lähettikö mun äiti sut suojelemaan mua?"

Ja siihen se loppu*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

#262 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ex-tyttökaveri käveli ja vipelsi eri suuntiin mustalla taustalla. Niin mustalla ettei lattiaa erottanut mahdollisista seinistä. Aivan kuin hän olisi avaruudessa kävellyt. Reippaana tyttönä vipeltäessään hän heilutteli sormiaan kuten cheerleaderit eilisessä katsomassani elokuvassa "Anna palaa". Pian hän tuli luokseni ja näytti kuinka maski / vaha ja meikki oli hiukan alkanut kulua sormista. Katsoin ihmetellen: "En ymmärrä." Sitten hän kertoi, ettei hänellä ollut sormia vaan että ne on aina feikattu käsiin kiinni maskin ja meikin avulla. Olin ihan äimänä: Kuinka en ollut huomannut tätä 4 kk aikana kun seurustelimme!

Seuraavaksi huomasin olevani leikkaussalissa. Tiesin olevani leikattavana (asusteestani päätellen) mutta kauniit, pitkät ja sorjat (malli)sairaanhoitajat puuhastelivat jonkun leikkauspöydällä olevan potilaan luona. Mä olin sit siinä vieressä käsiraudoilla pylvääseen kiinnitettynä, valmiina leikkaukseen.... Häh!?
No sit siihen tulee joku nainen ihan hemmetin isojen puutarhasaksien kanssa!. "Mitä vittua!? Eikö mua edes nukuteta!?" Huudan sieluni voimin. Pitkä brunette sairaanhoitaja leikkauspöydältä kääntyy rauhallisesti minuun päin ja jatkaa yhtä rauhallisesti: "Jani, sinulle on annettu jo paikallispuudutus."

Sit se yx hoitsu katkaisee multa kerralla jalan heti sen alkamispisteestä lähtien juuri kivesten alapuolelta. Ja jotenkin näin kivekseni juuri sinä hetkenä unessa häilyvinä, eli ajattelin leikkauksen kenties kuuluvan kiveksiin tai tyrään tms ja jalka siis vain siirrettiin pois tieltä.

No siinä mä sit pompin yhdellä jalalla ja huusin "Ai hitto ai hitto ai hitto, aaaaaaaaaa, vittu sattuuuuuu!!" Sairaanhoitajat katsovat minua kummeksuen, koska olivathan he antaneet minulle puudutuksen. Ja siis, eihän mua oikeesti sattunut vaan ihan järkytykseltäni huusin. Multahan katkaistiin just puutarhasaksilla jalka, enkä kerenny edes varautuu. Ja sit tää jotenkin liittyi tohon dokumenttiin missä jotkut ihmiset olivat olleet leikkauksessa hereillä vaikka heidän piti olla nukutettuna. Sama juttu tässä: Mun piti olla puudutettuna, mut en sit olevinaan ollu. Sit se brunette hoitaja kysyy kummeksuen ku mä pompin siinä hädissäni yhdellä jalalla: "Miltä tuntuu?" Ja siinä kysymyksessä oil jotain aitoa ja ihmettelevää, ei mitään voinni kyselyä...

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

remotion

#263 • • remotion nostatus guru

fine:
Näin tänään unessa mun ihanne-naisen, prkl se oli kaunis.. ja mitä ihmeellisempaa, tunsin valtavaa rakkautta.. sit heräsin. nyt vituttaa

Been there, didn´t get any t-shirt!
Paitsi et kerran ku olin nähny unta yhest muijasta ni sit aamulla ku heräsin ni mulle oli tullu pitkä viesti joltain tuntemattomalta ja sit viestin lopussa oli sen tyypin nimi mistä olin nähnyt just unta. olin ihan fiilares, noh se olikin sit joku toinen tyyppi jolla oli vaan sama nimi ja vahingosa oli lähettäny mulle... tuli siinä kuitenkin tekstailtua se päivä sit jonkun vieraan kanssa. *ding* *iloinen*
#264 • • Keijutyttö Guest
Öisin puhun unissani ruotsia ja suomea sekaisin. Kävelen myös unissani silloin tällöin ja olen onnistunut säikäyttämään yövieraat seisomalla heidän vuoteensa edessä hiljaa tuijottaen. Aamulla harvoin muistan mitään, mutta usein hävettää.
Epailija

#265 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Keijutyttö:
Kävelen myös unissani silloin tällöin ja olen onnistunut säikäyttämään yövieraat seisomalla heidän vuoteensa edessä hiljaa tuijottaen.

o_O Ihanan friikkiä (no offence). ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

micqo

#266 • • micqo
Eroottiset unet on parhaita *plur**piis* Painajaisista ilkein tunne on kun on tippuvinaan jostain korkeelta ja herää siihen kun hypähtää sängyssä!
Epailija

#267 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Airvision:
Painajaisista ilkein tunne on kun on tippuvinaan jostain korkeelta ja herää siihen kun hypähtää sängyssä!

Saapahan ainakin veren kiertämään. *hikoil*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

*Bixxx*

#268 • • *Bixxx*
Koska omaan todella vilkkaan mielikuvituksen nään *nukkuu* aivan sairaita unia joka yö *iihhih* *joo* Kamuilla on naurussa *muhaha* pitelemistä välillä oikeen kunnolla... Oon joskus yrittäny tulkita uniani unikirjan avulla *täh*, mut ne on ittessään jo niin sekavia *justjoo* et sit kun koittaa saada niistä selkoo ne on vielä sekavampia *ding* *ding*

--
***TIIKERI***

Bio

#269 • • Bio The Bullies / Pinky

IlonaPoks:
onnex unessa kaikki on mahdollista..

niinpä.. mä taas näen kaikesta mahdollisesta painajaisia..
LaOrA

#270 • • LaOrA
Mun sairain uni on sellanen et:
mä oon ihan unen ja valveilla olon rajamailla mut luulen olevani hereillä ku se tuntuu niin todelliselta.
Sit mä alan yhtä-äkkiä pelkää jotain esim. makkarin ovella seisovaa ruumista( on ollut siinä 2 kertaa, yäk ja hrrr) joka tulee kohti, tai jotain ääntä(Mittarin surinaa) enkä mä pysty liikkuu enkä huutaa vaikka kuinka yritän makaan vaan halvaantuneena ( ihan vihannes, ajatukset liikkuu ja on ihan täysissä järjissään) mut mikään koko kehosta ei hievahdakkaan. Kuhan aikani oon yrittäny nii loppujen lopuks saan liikautettua esim. kättä tai huudettua nii sit herään ja tiedän sen olevan sairasta painajaista*nyyh*...

Ai muka täysissä järjissään *justjoo* *muhaha* Joo-o , kuulostaaki ihan terveeltä *nauru*

Vai mitä???
%

#271 • • %
Olet tainnut kokea unihalvauksen.

Itsekkin olen tuon kokenut kolme kertaa.

Ensimmäisellä kerralla: kokemukseen liittyi kuulon puolella hallusinaatio, kova melulta kuulostava ääni. Luulin, että kämppis oli alkanut imuroida keskellä yötä. Ja huomasin olevani halvaantunut ja makaavani sängyssä, pystymättä liikuttamaan itseäni. Ja jossain vaiheessa, kun kauhean taistelun jälkeen sai hieman silmiä auki, huomas että valokatkaisimet ja muut pienet yksityiskohdat ei täsmännyt oman huoneen kanssa. Siinä sitä sitten maattiin joku vajaa 30 minsaa ja koitettiin saada lihaksia liikkeelle. Pelkokerroin tän jälkeen 7, pistin ton kumminkin oudon unen piikkiin.

Kokemus 2: Olin porukoilla vierailulla ja yhtäkkiä huomasin sängyssä maatessani, että taas kuulin tuota samaa kovaa melua. Taas huomasin makaavani sängyssä halvantuneena ja tunsin jonkin läsnäolon huoneessa. Ja koitin taas kauhuissani taistella itseäni liikkeelle, mutta lihakset eivät totelleet. Välillä sain taas hieman silmiä auki ja huomasin, että paikka näyttää opiskelijakämpältäni, vaikka tiesin olevani porukoilla. Siinä sitä sitten maattiin ja taisteltiin ties kuinka kauan. Ja sitten sain kokemuksen loppuvaiheilla taas silmiä auki ja siinä joku tumma hahmo tuijotti minua sänkyni vieressä. Sitten yhtäkkiä heräsin ja olo oli taas ihan normaali. Pelkokerroin 11, en sitten nukkunut tuona yönä tämän jälkeen, enkä seuraavana yönäkään. Pelkäsin kuolevani ja mietin, että onkohan mulla aivokasvain vai mitä hemmettiä? Pelottavaa tuosta tekee se, että on puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Se tuntui siis täysin todelliselta, hallusinaatioita lukuunottamatta.

Kokemus 3: Taas alkoi kuulopuolen hallusinaatiolla, sain kumminkin liikautettua kättäni heti ja itseni hereille.

Onneksi löytyi tolle tilalle nimi melko nopeasti ton toisen kokemuksen jälkeen ja netistä sitten tietoa ja yks ihan mielenkiintoinen gradu, ja uskalsin sitten jatkossa taas nukkua.

Ja nyt, kun haluaisin ton kokea uudelleen, kun tiedän mistä on kyse, niin eihän se ole tietenkään enää onnistunut.*hmph*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Liqued

#272 • • Edited Liqued CyberHemuli

zasga:

Ensimmäisellä kerralla: kokemukseen liittyi kuulon puolella hallusinaatio, kova melulta kuulostava ääni. Luulin, että kämppis oli alkanut imuroida keskellä yötä. Ja huomasin olevani halvaantunut ja makaavani sängyssä, pystymättä liikuttamaan itseäni. Ja jossain vaiheessa, kun kauhean taistelun jälkeen sai hieman silmiä auki, huomas että valokatkaisimet ja muut pienet yksityiskohdat ei täsmännyt oman huoneen kanssa. Siinä sitä sitten maattiin joku vajaa 30 minsaa ja koitettiin saada lihaksia liikkeelle. Pelkokerroin tän jälkeen 7, pistin ton kumminkin oudon unen piikkiin.

Kokemus 2: Olin porukoilla vierailulla ja yhtäkkiä huomasin sängyssä maatessani, että taas kuulin tuota samaa kovaa melua. Taas huomasin makaavani sängyssä halvantuneena ja tunsin jonkin läsnäolon huoneessa. Ja koitin taas kauhuissani taistella itseäni liikkeelle, mutta lihakset eivät totelleet. Välillä sain taas hieman silmiä auki ja huomasin, että paikka näyttää opiskelijakämpältäni, vaikka tiesin olevani porukoilla. Siinä sitä sitten maattiin ja taisteltiin ties kuinka kauan. Ja sitten sain kokemuksen loppuvaiheilla taas silmiä auki ja siinä joku tumma hahmo tuijotti minua sänkyni vieressä. Sitten yhtäkkiä heräsin ja olo oli taas ihan normaali. Pelkokerroin 11, en sitten nukkunut tuona yönä tämän jälkeen, enkä seuraavana yönäkään. Pelkäsin kuolevani ja mietin, että onkohan mulla aivokasvain vai mitä hemmettiä? Pelottavaa tuosta tekee se, että on puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Se tuntui siis täysin todelliselta, hallusinaatioita lukuunottamatta.

Kokemus 3: Taas alkoi kuulopuolen hallusinaatiolla, sain kumminkin liikautettua kättäni heti ja itseni hereille.

Onneksi löytyi tolle tilalle nimi melko nopeasti ton toisen kokemuksen jälkeen ja netistä sitten tietoa ja yks ihan mielenkiintoinen gradu, ja uskalsin sitten jatkossa taas nukkua.

Ja nyt, kun haluaisin ton kokea uudelleen, kun tiedän mistä on kyse, niin eihän se ole tietenkään enää onnistunut.*hmph*

pelottavaa *nyyh*.. Ainakin tuo hahmo ;S

--
Spin!

Unik

#273 • • Unik
Unihalvaus?
Mua "vainonnut" sama unihalvaus kohta noin 5 vuotta. Välillä se tapahtuu ja tulee 1-6 kertaa yössä ja välillä voi mennä muutama kuukausi ilman kertaakaan. Aika perseestä on, prkle.
LaOrA

#274 • • LaOrA

zasga:

Toi melu homma on mullakin ollu ihan sama (kuulohallu)! Verrannollisesti se vois olla esim. bileissä paukuttavaa basson ääntä. Siitä ikään kuin kovasta melusta tulee kamala pelkotila ja tuntuu ihan ku sais jonku paniikkihäiriön, mutta ei kai se unessa oo mahdollista, vai onko??? Mulla ei niitä onneks enää oo ollu.

Oudointa on se että jos joku on vielä hereillä esim. porukoilla ollessa joku katsoo telkkaria nii kuulen sen ihan normaalisti niinkun olisin hereillä mut ei vaan yksinkertaisesti pysty reagoimaan siihenkään mitenkään.
Mua kans kiinnostais lukea jotain kyseisestä aiheesta, mistä kannattaisi etsiä, www-osoitetta tjn....
#275 • • HRDance Guest
Mä oon nyt muutaman yönä herännyt sellaiseen painajaiseen missä mä oon töissä ja kesken päivän mulle tulee puhelinsoitto, et mun äiti on kuollu *hikoil*
siin ei kyllä tuu uni kovinkaan helposti takas...
#276 • • Kauno Saario Guest
Pienenä unissa meidän olohuoneessa asui kenguru joka vaan istu ja katteli mua...Mut jälkeenpäin hokasin et se oli sen kengurun henki jonka nahka mulla oli keinutuolissa etelän tuliaisena...*täh*
Mut viimesimmässä houre-unessa mun kulmahammas joka unessa lähti irti oli muuttunu viledan sinivalkoseks keittiörätiks ja ikenessä oli golf-tiin näköset juuret! *ding*
Zimeon

#278 • • Zimeon
Enpä näe unia, tai en ainakaan muista niitä.

Painajaisia kyllä näkee sillon kuin on jokin asia mikä painaa mieltä....
henkkat

#279 • • henkkat

Sooza:
Mun sairain uni on sellanen et:
mä oon ihan unen ja valveilla olon rajamailla mut luulen olevani hereillä ku se tuntuu niin todelliselta.
Sit mä alan yhtä-äkkiä pelkää jotain esim. makkarin ovella seisovaa ruumista( on ollut siinä 2 kertaa, yäk ja hrrr) joka tulee kohti, tai jotain ääntä(Mittarin surinaa) enkä mä pysty liikkuu enkä huutaa vaikka kuinka yritän makaan vaan halvaantuneena ( ihan vihannes, ajatukset liikkuu ja on ihan täysissä järjissään) mut mikään koko kehosta ei hievahdakkaan. Kuhan aikani oon yrittäny nii loppujen lopuks saan liikautettua esim. kättä tai huudettua nii sit herään ja tiedän sen olevan sairasta painajaista*nyyh*...

Ai muka täysissä järjissään *justjoo* *muhaha* Joo-o , kuulostaaki ihan terveeltä *nauru*

Vai mitä???

Edgar Cayce believed that evil thoughts are actually material things manifested by us. In other words by believing in raw evil you can actually create it.
Essi

#280 • • Essi Kukkupää!
Viime aikoina on ollut vähän huolia eikä oo tullu kunnolla oikeen nukuttua. Viime yönä meni kuitenki ihan överiks, näin sellasen painajaisen etten oo varmaan koskaan pelänny niin paljon nukahtamista uudelleen. Oli pakko kirjottaa se uni paperille, saada se samantien päästä pois. Tällanen tarina...

Noin kolmekymppinen nainen etsiskelee poikaansa. Ajattelen, että poika on varmaan kuollut. Sitten nainen kuitenkin näkee poikansa ikkunasta. Poika makaa ulkona kylpyammeessa paha irvistys kasvoillaan. Luulen, että poika on kuristettu. Nainen menee pojan luokse, joka kuitenkin alkaa puhumaan. Ääni on hiljainen, huulet tuskin liikkuvat. "Älä katso peiliin... älä sano sille nimeäs."

Nainen seisoo liikkumatta pojan vieressä.Hän näkee sivusilmällään vieressään ison kokovartalopeilin. Katson kuitenkin tilannetta ulkopuolisen silmin, eli nään peilin lähes suoraan edestäpäin. Ajattelen, ettei ihmisiä pitäisi kieltää tekemästä jotain, sillä silloin he varmasti tekevät sen. Nainen näkee kuvansa peilistä kuitenkin kylpyveden heijastuksen kautta (?). Vedessä on punainen kohta.

Peilikuva värähtää ilkeästi. Poika väännähtää tuskaisesti. Lopulta näen peilikuvan kokonaan, en voi olla katsomatta sitä. Minua tuijottavat kasvot jotka eivät ole omani. Ne alkavat vääntelehtiä, muuttua, irvistellä. Ne puhuvat ahdistavia, rivoja asioita, ääni on nopea. Välillä kasvoilla on mädäntynyt iho, välillä se työntää kielen luonnottomasti ulos.

Nainen pudistaa päätään, ei voi uskoa. Hän kiiruhtaa poikansa luo, nostaa tämän ylös ja alkaa tutkia tätä. Poika on alusvaatteisillaan. Ihan kuin hänen mahassaan olisi jotain koholla... Aavistan jotain pahaa ja herään sydän pahasti tykyttäen.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.