1,327 posts, 67 pages, 523,589 views
Replying to Unet ja muut houreet:
En ole varma mikä eläinlaji olin vai olinko ihminen, mutta mulla oli kissankorvat ja pörrönen pitkä häntä joka jäi ovan väliin sieltä lääkäriltä lähtiessä.
Mä en ite koe unia sinänsä houreina vaan tarkoituksellisina symbolisina viesteinä ja jonkinlaisina pelkojen voittamisen harjoituksina. Tänä vuonna on tullut aika paljon kaikkea mielenkiintoista settiä lucid-, eli selkounissa, jotka olen ottanut taas harrastuksekseni. Näen niissä unimaailman käpyrauhasen heijastamana ja aivot antavat todentuntuiset aistit mm. kosketuksesta. Yks viimeisimmistä oli semmonen kehon ulkopuolinen kokemus missä lentelin makuuhuoneesta kadulle. Kun sukelsin kadun alle niin kadun pinta rakentuikin itseasiassa vektoreista, niin kuin se olisi vain keinotekoista. Aiemmin tänä vuonna oli hyvin hämmentävä lucid uni missä näin avaruusaluksesta käsin maapallon miljoonia vuosia sitten. Maa oli siinä massiivinen jääpallo . Kokemusta on myös nk. henkioppaista.
On muuten varmaan eka kerta kun oon nähnyt mitään asiallista unta uunikavereista*nauru*