Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 501,379 views

lopez

Posts: 1,972

#1281 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Unet ja muut houreet:

Liihottelin itsestäni irtautuneena unitilassa. Keskustelin jonkun miehen kanssa samanlaisesta tilanteesta kuin Tsernobylissä tapahtui. Jäi hieman epäselväksi tapahtuisiko tämä uhka Eurassa vai jossain muualla.
Liihottelin metsänpoikki jonnekin. Siinä vaiheessa havahduin hereille. Ärsyttävää, ko olisi ollut mukava jatkaa pitempään. Herättyäni tuntui siltä,että olin kahdessa paikassa yhtäaikaa. Puolittain itsessäni, puolittain jossain muualla.


Nyt loppu se kärpässienien kuluttaminen!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1282 • • Aurinkoneiti
En mie muuta kuin rusinoita ja pähkinöitä napostelen....kaikkihan tapahtuu tahattomasti :)
lopez

Posts: 1,972

#1283 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Unet ja muut houreet:

En mie muuta kuin rusinoita ja pähkinöitä napostelen....kaikkihan tapahtuu tahattomasti :)


Niin-niin, ja pian on taas rumpupiirin poppamiesmenoissa uutta lajiketta tyrkyllä. Ketä luulet huijaavas? :o

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1284 • • Aurinkoneiti

Replying to Unet ja muut houreet:


---
En mie muuta kuin rusinoita ja pähkinöitä napostelen....kaikkihan tapahtuu tahattomasti :)
---

Niin-niin, ja pian on taas rumpupiirin poppamiesmenoissa uutta lajiketta tyrkyllä. Ketä luulet huijaavas? :o


Sinua. Tännään oli kyllä tarjolla jäätyneitä puolukoita.
lopez

Posts: 1,972

#1285 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Unet ja muut houreet:


---

---
En mie muuta kuin rusinoita ja pähkinöitä napostelen....kaikkihan tapahtuu tahattomasti :)
---

Niin-niin, ja pian on taas rumpupiirin poppamiesmenoissa uutta lajiketta tyrkyllä. Ketä luulet huijaavas? :o
---

Sinua. Tännään oli kyllä tarjolla jäätyneitä puolukoita.


Yrittänyttä ei laiteta. Jäätyneitä?

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1286 • • Aurinkoneiti

Replying to Unet ja muut houreet:


---

---

---
En mie muuta kuin rusinoita ja pähkinöitä napostelen....kaikkihan tapahtuu tahattomasti :)
---

Niin-niin, ja pian on taas rumpupiirin poppamiesmenoissa uutta lajiketta tyrkyllä. Ketä luulet huijaavas? :o
---

Sinua. Tännään oli kyllä tarjolla jäätyneitä puolukoita.
---

Yrittänyttä ei laiteta. Jäätyneitä?


Katoko täällä on talvi, maa jäässä, hieman lunta. Silloinhan marjjat jäätyvät....Luonnossa, metsässä.
lopez

Posts: 1,972

#1287 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Unet ja muut houreet:


---
---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
Jäätyneitä?
---
Katoko täällä on talvi, maa jäässä, hieman lunta. Silloinhan marjjat jäätyvät....Luonnossa, metsässä.


Luonnollisesti. Ei muistunut heti mieleen tuo etelä-pohjoisakselin vuodenaikaerojen ilmentymä(t). Sentään talviaikaan siirtyminen onnistunee samalla kellonlyömällä..

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Jago

Posts: 4,039

#1288 • • Jago un-trained monkee

Replying to Unet ja muut houreet:

Liihottelin itsestäni irtautuneena unitilassa. Keskustelin jonkun miehen kanssa samanlaisesta tilanteesta kuin Tsernobylissä tapahtui. Jäi hieman epäselväksi tapahtuisiko tämä uhka Eurassa vai jossain muualla.
Liihottelin metsänpoikki jonnekin. Siinä vaiheessa havahduin hereille. Ärsyttävää, ko olisi ollut mukava jatkaa pitempään. Herättyäni tuntui siltä,että olin kahdessa paikassa yhtäaikaa. Puolittain itsessäni, puolittain jossain muualla.


Mä näin kanssa unta tsernobylistä ihan pari viikkoo sitte

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1289 • • Aurinkoneiti

Replying to Unet ja muut houreet:


---
Liihottelin itsestäni irtautuneena unitilassa. Keskustelin jonkun miehen kanssa samanlaisesta tilanteesta kuin Tsernobylissä tapahtui. Jäi hieman epäselväksi tapahtuisiko tämä uhka Eurassa vai jossain muualla.
Liihottelin metsänpoikki jonnekin. Siinä vaiheessa havahduin hereille. Ärsyttävää, ko olisi ollut mukava jatkaa pitempään. Herättyäni tuntui siltä,että olin kahdessa paikassa yhtäaikaa. Puolittain itsessäni, puolittain jossain muualla.
---

Mä näin kanssa unta tsernobylistä ihan pari viikkoo sitte



Juuu, kollektiivista tajuntaa maailmanmenosta? :)
Jago

Posts: 4,039

#1290 • • Jago un-trained monkee

Replying to Unet ja muut houreet:


---

---
Liihottelin itsestäni irtautuneena unitilassa. Keskustelin jonkun miehen kanssa samanlaisesta tilanteesta kuin Tsernobylissä tapahtui. Jäi hieman epäselväksi tapahtuisiko tämä uhka Eurassa vai jossain muualla.
Liihottelin metsänpoikki jonnekin. Siinä vaiheessa havahduin hereille. Ärsyttävää, ko olisi ollut mukava jatkaa pitempään. Herättyäni tuntui siltä,että olin kahdessa paikassa yhtäaikaa. Puolittain itsessäni, puolittain jossain muualla.
---

Mä näin kanssa unta tsernobylistä ihan pari viikkoo sitte
---


Juuu, kollektiivista tajuntaa maailmanmenosta? :)


En tiiä. kreiziä. ehkä enteillään sandyn vaikutuksia. Jotain ne huolestuneena puhukin siitä, että se voi mahollisesti aiheuttaa ydinvoimaloihin ongelmia.
tai ehkä se olkiluoto poksahtaa vihdoin, kun perustukset on hajonnu jo vuosien saatossa, kun ne ei vaan saa sitä valmiiks*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1291 • • Aurinkoneiti

Replying to Unet ja muut houreet:


---

---

---
Liihottelin itsestäni irtautuneena unitilassa. Keskustelin jonkun miehen kanssa samanlaisesta tilanteesta kuin Tsernobylissä tapahtui. Jäi hieman epäselväksi tapahtuisiko tämä uhka Eurassa vai jossain muualla.
Liihottelin metsänpoikki jonnekin. Siinä vaiheessa havahduin hereille. Ärsyttävää, ko olisi ollut mukava jatkaa pitempään. Herättyäni tuntui siltä,että olin kahdessa paikassa yhtäaikaa. Puolittain itsessäni, puolittain jossain muualla.
---

Mä näin kanssa unta tsernobylistä ihan pari viikkoo sitte
---


Juuu, kollektiivista tajuntaa maailmanmenosta? :)
---

En tiiä. kreiziä. ehkä enteillään sandyn vaikutuksia. Jotain ne huolestuneena puhukin siitä, että se voi mahollisesti aiheuttaa ydinvoimaloihin ongelmia.
tai ehkä se olkiluoto poksahtaa vihdoin, kun perustukset on hajonnu jo vuosien saatossa, kun ne ei vaan saa sitä valmiiks*nauru*



:) Jäähään oottelemmaan...
Hendryk

Posts: 510

#1292 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kesken uneni tuli maailmanloppu, ja kuten todellisessakin elämässä, taksikuskit tiesivät sen ensimmäisenä ja lopettivat työnsä. Minun kuljettajani, Urppo Ala-Kainalsson-Hikiä lupasi kuitenkin pelastaa minut kotiin. Serkkuni oli kuitenkin kadonnut jossain vaiheessa ja lähdimme Urppon kanssa etsimään häntä. Löysimme hänet melkein välittömästi pusikosta kännykän ja punaisen merkinantoilmapallon avulla. Löydettäessä serkku oli tavattoman hyväntuulinen ja jokseenskin kaupan irtomyynnistä saatavan jumbo-herkkusienen kokoinen.

Joidenkin ihmisten on kuulema vaikea erottaa realistisia uniaan todellisuudesta. No, minä en kuulu heihin.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#1293 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Hei, onko teillä kokemusta painajaisista, jotka ovat niin rankkoja, että olet ammulla herättyessäsi ihan houreessa ja väsyneempi kuin nukkumaan mennessä? Tiedät myös näissä unissa myös olevasi unessa ja et herää niistä vaikka käskisit itseäsi heräämään ja tätä heräämistä saat yrittää monta kertaa ennen kuin oikeasti heräät. Näet vain siitä unta että heräät asunnossasi ja huomat jälkeen päin, että herääminen olikin vain unta.
Hendryk

Posts: 510

#1294 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Unet ja muut houreet:

Hei, onko teillä kokemusta painajaisista, jotka ovat niin rankkoja, että olet ammulla herättyessäsi ihan houreessa ja väsyneempi kuin nukkumaan mennessä? Tiedät myös näissä unissa myös olevasi unessa ja et herää niistä vaikka käskisit itseäsi heräämään ja tätä heräämistä saat yrittää monta kertaa ennen kuin oikeasti heräät. Näet vain siitä unta että heräät asunnossasi ja huomat jälkeen päin, että herääminen olikin vain unta.



Olisikohan tässä kyseessä se niin sanottu uniparalyysi?

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#1295 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Unet ja muut houreet:


---
Hei, onko teillä kokemusta painajaisista, jotka ovat niin rankkoja, että olet ammulla herättyessäsi ihan houreessa ja väsyneempi kuin nukkumaan mennessä? Tiedät myös näissä unissa myös olevasi unessa ja et herää niistä vaikka käskisit itseäsi heräämään ja tätä heräämistä saat yrittää monta kertaa ennen kuin oikeasti heräät. Näet vain siitä unta että heräät asunnossasi ja huomat jälkeen päin, että herääminen olikin vain unta.
---


Olisikohan tässä kyseessä se niin sanottu uniparalyysi?



Jaa-a. Unet ovat sellasia, että takerrun siinä esim. ohuiin teräslankohin ja tämä tuntuu fyysisenä kipuna ja toisella kertaa joku monsteri yrittää pistää minuun teriä ja taistelen tätä vastaan tunnin ja sitten sellaisa että kokoajan tulle homopeikkoja, jotka yrittää pökkiä minua perseeseen ja taisteleen näitä vastaan repimällä irti niiden munia ja näiden homopeikkoja määrä kasvaa logarytmisellä kaavalla. Samoin näissä unissa saan erikoiskykyjä kuten seinien läpimenemiskyvyn omassa asunnossani. Ja myös lentämiskyvyn ja unissa etsin naisia joita saan panna. Mutta kun nämä naisten panemis unet mene painajaiseksi, eli kun aloitan panon niin nainen muutuu ulkoavaruuden limanuljaksksi.
mariq

Posts: 2,154

#1296 • • mariq
Mä poistin itseltäni viime yönä vahingossa umpisuolen *ding* Sain jostain haavan mahaani, se ei sattunut yhtään, joten päätin puhdistaa sen itse, ettei tulehdu. Putsasin haavaa jonkin liinan kanssa, mutta haavan sisällä oli jotain mustaa möhnää, jota aloin kaivaa pinsettien kanssa ulos. Kun sain siitä paremman otteen, otin sormilla kiinni ja äkkiä tonginkin suurenevasta haavasta isoa mustaa epämääräistä möykkyä, joka lopulta tuli kokonaan ulos. Ja oli musta. Ja epämääräinen.
Totesin että ei vieläkään satu, en siis varmaan tee tällä mitään, joten se on varmaan umpisuoli. Jätin sen säkkituolille, jotta voin myöhemmin kysyä äidiltä onko se tosiaan umpisuoli vai jotain tärkeämpään, jolloin sen puuttuminen sisuksistani ois ehkä jopa haitallista. Mutta kun se oli niin mustakin, niin ei kai sillä mitään voi tehdä.

Tässä välissä taisin käydä jossain metsässä samoilemassa, en muista mitä tekemässä, jotain susia tai karhuja siellä taisi olla, ja kun tulin takaisin, äiti olikin kotona. Sanoin et hei mulla on kysymys, pitää näyttää yks asia, mut mustaa möhkälettä ei enää löytynyt säkkituolista. Tästä päättelin että sen irtoaminen ei varmaan ollut todellista; näin varmaan unta, ja oishan se nyt aika outo juttu ollutkin. Mustia möhkäleitä mahasta.. *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#1297 • • sapeli jokukukamikä?
Viime yön unessa olin muuttanut uuteen asuntoon. Se oli kerrostalon ylimmässä kerroksessa, ja pieni hissi oli aika hutera, mutta toimintakunnossa. Minulla oli siellä paljon kavereita mukana, oltiin kai siivoilemassa ja pistämässä tavaroita paikoilleen.

Joku huomasi että makuuhuoneen ikkunoiden sisäpuolella olevat syvennykset olivat likaiset. Kun aloin siivoamaan niitä, huomasin että edelliseltä asukkaalta oli jäänyt siihen kultamitaleita ja suklaata. Ne painoivat yhdessä niin paljon että en jaksanut nostaa niitä, vaikka niitä oli niin vähän että ne mahtuivat yhdelle kämmenelle.

Olin jo soittamassa edelliselle asukkaalle että palauttaisin ne, mutta päätinkin pitää ne itselläni.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1298 • • Aurinkoneiti
Yritin tappaa exäni työntämällä muovipussia suuhun. En muista onnistuinko tässä. Tätä ennen kävimme kamalaa väittelyä, jonka päätteeksi tyyppi joutui myöntämään pettäneensä minua hänen exänsä kanssa.
Seuraavaksi vein pyykinpesukoneen korjattavaksi exäni veljelle. Yhtäkkiä hän suuteli minua. Kesken kaiken hän muuttui tuntemattomaksi, tummahiuksiseksi mieheksi....
sapeli

Posts: 11,768

#1299 • • sapeli jokukukamikä?
Viime yönä missasin yhden lukiopäivän kun olin ollut edellispäivänä radalla, ja jostain syystä olin aamulla kouluun pyörällä lähtiessäni lähtenyt uudestaan dokaamaan, ja sit olin sammunut ja heräsin vasta iltapäivällä puoli kahden paikkeilla. *nauru*

Ja sitten Ellen DeGeneres oli nahkaräätäli ja annoin sille korjattavaksi mun vähän rikkinäisen lompakon. No, ensin se antoi sen takaisin mutta se oli muuttanut sen olkalaukuksi ("joo joo ne on nyt muotia!"), mutta huomasin että ne samat kohdat repsotti yhä. Annoin sen uudestaan korjattavaksi ja sain sen sitten ehjänä (ja mahdollisesti taas lompakkona) takaisin. *ding* *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rose

Posts: 1,047

#1300 • • rose vakaasti epävakainen
Mulla on ollu hyviä unia ja houreita viime viikkoina. Yhdellä mielikuvitusmatkalla tapasin punaketun ja viime yönä lentelin kuningaskalastajana pakoon uhkaavia tyyppejä isossa rakennuksessa. Molemmat hyviä eläimiä =)

--
TwistedLife™ Amusement Park