Pätkis, 4.10.2007 12:42:
Olen nähnyt vuorottain joko taivaalta tippuvia lentokoneita (yleensä tähän liittyy se, että ne on vaarassa pudota päälle ja pitää paeta alta pois) tai sitten syystä tai toisesta saan unessa sähköiskun, en kumminkaan kuole siihen. Mitä mun päässä liikkuu...
Kariston Suuri Unikirja: "Sähköiskun saaminen viittaa rangaistukseen"

edit: ja "lentokoneen putoaminen tai syöksyminen maahan vihjaa, että todellisuudentaju suunnitelmien teossa olisi syytä säilyttää, jotta tavoitteet toteutuisivat"...
Eli saat rangaistuksia liian korkealentoisista suunnitelmista/unelmista

hirveen ahistavia unia joka yö, vaik ennen en ikinä nähny painajaisia..
Oon varmaan aiemminkin maininnut, mut unissa mä tunnun olevan erinomainen säveltäjä ja tuottaja koska mä kehittelen ihan uusia tosi hienoja melodioita ja biisejä ja muistan ne vielä vähän aikaa herättyänikin - sääli etten osaa esim. nuotistoa niin en voi kirjoittaa niitä muistiin... Ehkä sitten huomaisikin että ei se niin hieno ollutkaan, eli ehkä parempi näin
Mä kun näin unta että Pasilan asema oli Kiinassa ja olin vuokraamassa autoa, jotta pääsis himaan. Lopulta päätin ottaa junan (Kiinasta) kotiin... Juna meni ison sillan ylös (Kiina - Suomi kohdalla) ja alamäessä otti vatsasta..Heräsin. (thank God!)

Aamulla en sit muistanu unesta mitään.