Replying to Surkeimmat leffat ikinä:
akir0, 16.4.2010 14:15:
Muutaman Razzien voittanut All About Steve oli ehkä karseinta pariin vuoteen.
eiks sandra ees loistanu ?
193 posts, 10 pages, 61,540 views
ninscu, 9.4.2010 19:09:
The X-Files: I want to believe (2008)
Suurena pettymyksenä muistelen tätä, koska odotukset oli korkealla. Onhan niitä paskempiakin, mutta huhhoijaa tää oli kyl surkee. :(
tomii, 16.4.2010 17:55:
---
ninscu, 9.4.2010 19:09:
The X-Files: I want to believe (2008)
Suurena pettymyksenä muistelen tätä, koska odotukset oli korkealla. Onhan niitä paskempiakin, mutta huhhoijaa tää oli kyl surkee. :(
---
What? Tosta mun on kyllä oltava täysin eri mieltä. :) Meitsin mielestä varsin katottava leffa. Voi tietty johtua, että mulla oli myös täysin päinvastaiset odotukset, eli niitä ei juurikaan ollut. Mutta mulle nyt joka tapauksessa jäi hyvä maku suuhun tosta.
C-Hill, 16.4.2010 18:36:
---
Another case of "viewers false hopes not met -> automatically "bad" movie."
Pitäis itekin oppia vielä paremmin ottamaan leffat vastaan semmoisina kuin ne on, eikä millaisina niiden itse odottaa olevan. Myönnän, että tää ei ollut ihan SE ULTIMATE X-Files -leffa, mutta olihan tää aika mielenkiintoinen ja hyvä trilleri. X-Filesin toimiessa viitekehyksenä sai vielä yhden lisäpointsin multa. Vanha fani toivoo kuitenkin vielä sitä mannaa, onneksi tämä tuotti sittenkin rahaa eikä ollut floppi. Mahdollisuudet on olemassa siihen Carterin ja muiden visioimaan huimaan kolonisaatiosota-loppuun... eli siis siihen, että siitä ne tekee vielä leffan.
tomii, 16.4.2010 19:41:
---
C-Hill, 16.4.2010 18:36:
---
Another case of "viewers false hopes not met -> automatically "bad" movie."
Pitäis itekin oppia vielä paremmin ottamaan leffat vastaan semmoisina kuin ne on, eikä millaisina niiden itse odottaa olevan. Myönnän, että tää ei ollut ihan SE ULTIMATE X-Files -leffa, mutta olihan tää aika mielenkiintoinen ja hyvä trilleri. X-Filesin toimiessa viitekehyksenä sai vielä yhden lisäpointsin multa. Vanha fani toivoo kuitenkin vielä sitä mannaa, onneksi tämä tuotti sittenkin rahaa eikä ollut floppi. Mahdollisuudet on olemassa siihen Carterin ja muiden visioimaan huimaan kolonisaatiosota-loppuun... eli siis siihen, että siitä ne tekee vielä leffan.
---
Mua tossa lämmitti just se, ettei se ollutkaan mikään UFO-juttu (sori, jos spoilasin joillekin tän nyt :). En tiedä, jotenkin vaan toi tuntui hyvältä toi tarina. Hauska alkuasetelma, ja just varsinkin Mulder oli tossa taas ihan timanttia. :) Mutta en nyt spoilaa enempää, jos joku nyt vaivautuu lukee mun horinoita :D
Ameeba^, 16.4.2010 22:16:
Eiköhän se Epic Movie http://www.imdb.com/title/tt0799949/ ole. Virallista arvostelua en voi antaa koska en ole ikinä selvinnyt elokuvassa puoliväliä pidemmälle.
Wolverine, 21.4.2010 19:02:
---
oliks tää se leffa missä se kundi osti tekopillun? lopetin kattomisen 10 minuutin jälkeen, yks kaikkien aikojen paskimmista leffoista ellei jopa paskin.
tomii, 21.4.2010 20:20:
---
Wolverine, 21.4.2010 19:02:
---
oliks tää se leffa missä se kundi osti tekopillun? lopetin kattomisen 10 minuutin jälkeen, yks kaikkien aikojen paskimmista leffoista ellei jopa paskin.
---
Ei kun se oli Extreme Movie? Mutta se ei vissiin ole ton saman poppoon tekemä, joka on Epic/Disaster/Date/Scary Movieiden takana. No, joka tapauksessa Extreme Movie on ehkä jopa tota Epic Movietakin paskempi. Ja se on jo paljon sanottu. :D Extreme Movie voisi tosiaan olla meikäläisen mielestä pitkään aikaan paskin näkemäni leffa. Ihan susipaska. Ei edes tainnut näkyä tissejäkään ja aiheena oli sentään seksi. Nuff said. Älkää katsoko!
thomas, 16.4.2010 15:45:
---
---
eiks sandra ees loistanu ?