Surkeimmat leffat ikinä

193 posts, 10 pages, 56,635 views

Avatar
#41 • • Zile Guest
Kaikki David Lynch:n ja Stanley Kubrickin elokuvat.
Avatar
#42 • • Tapsa Guest

Kaikki David Lynch:n


:eek:
Avatar
#43 • • mekaanikko Guest

Kaikki David Lynch:n ja Stanley Kubrickin elokuvat.



XD

Kenenkäs leffat sit on parhaita? Renny Harlin ja Roland Emmerich?
Avatar
#44 • • Zile Guest

Kaikki David Lynch:n ja Stanley Kubrickin elokuvat.



XD

Kenenkäs leffat sit on parhaita? Renny Harlin ja Roland Emmerich?



"Taiteelliset" elokuvat, ei kiitos. Cannes:n elokuvat ylipäätään kauheata paskaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ei tule mitään hyvää elokuvaa mieleen Rennyltä. Roland Emmerich? Ei sano mitään.
Avatar
#45 • • Roz Guest
"Taiteelliset" ... :scared:
Avatar
#46 • • SAMi Guest

"Taiteelliset" elokuvat, ei kiitos.



mitäs "taiteellista" Full Metal Jacketis,Paths of Gloryssa ja Spartacuksessa on?

^_^
Avatar
#47 • • Funkatronik Guest

cliffhanger.

stallone & kumppanit hengaavat t-paidoissa 5km korkeudessa vuoristossa eikä tule edes kylmä.

ei voi olla huonompaa...



Sä et vaan tajua... Stallone & co ovat vaan niin vitun kovia jätkiä ettei niitä palele.
Avatar
#48 • • Daniel Braun Guest

Kaikki David Lynch:n ja Stanley Kubrickin elokuvat.



XD

Kenenkäs leffat sit on parhaita? Renny Harlin ja Roland Emmerich?



"Taiteelliset" elokuvat, ei kiitos. Cannes:n elokuvat ylipäätään kauheata paskaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ei tule mitään hyvää elokuvaa mieleen Rennyltä. Roland Emmerich? Ei sano mitään.


Joko tää on trolli tai joku "2Fast2Furious-leffa on paras" heppu taas on päässyt vauhtiin...
Amisviihde pysyköön niiden hupina jotka eivät muun päälle ymmärrä.
Paskatoimintaa voi tietysti katsoa, korvaa ne krapulapäivän komedia kimaran oikein mainiosti.
Mut et vakavissani niitä katselisi ja hyviksi kehuisi.. :scared:

Lynch & Kubricin tuotantoa en sanois paskaksi.
Enkä kyllä taiteelliseksikaan.
Omalaatuiseksi ja persoonalliseksi ehkä.
Katsojalta vaaditaan enemmän kuin kaksi aivosolua...

Tekotaiteellinen "mies tuijottaa kahvikuppia kärpäsen pörrätessä rauhallisesti siinä ympärillä ~30min ja vihdoin kohtauksen huipentumaksi hän kohottaa kupin ja juo siitä kulauksen luoden silmäyksen ulkonanäkyvään koiraan joka kulkee sateista katua pitkin" (tietysti mustavalkoisena ja joku noname tsekkisäveltäjän kappale taustalla soiden) on tietys sit aivan toinen juttu.
Avatar
#49 • • Zile Guest


Joko tää on trolli tai joku "2Fast2Furious-leffa on paras" heppu taas on päässyt vauhtiin...
Amisviihde pysyköön niiden hupina jotka eivät muun päälle ymmärrä.
Paskatoimintaa voi tietysti katsoa, korvaa ne krapulapäivän komedia kimaran oikein mainiosti.
Mut et vakavissani niitä katselisi ja hyviksi kehuisi.. :scared:

Lynch & Kubricin tuotantoa en sanois paskaksi.
Enkä kyllä taiteelliseksikaan.
Omalaatuiseksi ja persoonalliseksi ehkä.
Katsojalta vaaditaan enemmän kuin kaksi aivosolua...

Tekotaiteellinen "mies tuijottaa kahvikuppia kärpäsen pörrätessä rauhallisesti siinä ympärillä ~30min ja vihdoin kohtauksen huipentumaksi hän kohottaa kupin ja juo siitä kulauksen luoden silmäyksen ulkonanäkyvään koiraan joka kulkee sateista katua pitkin" (tietysti mustavalkoisena ja joku noname tsekkisäveltäjän kappale taustalla soiden) on tietys sit aivan toinen juttu.



Ei ole trolli. 2Fast2Furious on huono mutta Fast and Furious on hyvä. Jos sä diggailet Lynch:n ja Kubricin, niin se sulle suotakoon. Mutta myös toistepäin. Vaikka mä diggailen "yksinkertaisista" elokuvista niin se ei kerro mun älykkyydestä mitään. Eihän silloin tarvittaisi Mensan testiä, kysyttäisiin vain mistä elokuvasta pidät.
Avatar
#50 • • Daniel Braun Guest


Ei ole trolli. 2Fast2Furious on huono mutta Fast and Furious on hyvä.


Kerro minullekin miksi FF on niin hyvä?
Tekevätkö ne autot siitä hyvän vai...
Itse sivusilmällä kys leffan katsoneena en saanut siitä mitään irti...
Juoni olemattoman suoraviivainen, näyttelijät suoraan b-kastista poimittuja.


Jos sä diggailet Lynch:n ja Kubricin, niin se sulle suotakoon. Mutta myös toistepäin. Vaikka mä diggailen "yksinkertaisista" elokuvista niin se ei kerro mun älykkyydestä mitään. Eihän silloin tarvittaisi Mensan testiä, kysyttäisiin vain mistä elokuvasta pidät.


Ei elokuvista diggailuun mitään mensan testiä tarvita.
Mikäs siinä jos tykkää katsoa ideattomia tusinaleffoja.
Toiset tykkää toiset ei.
Minen kuitenkaan ymmärrä miten joku saa jotakin irti tommoisesta tusinahutusta...

Mut jokaisella makunsa.
Sä tykkäät tuollaisesta ja minä toisenlaisesta.
Avatar
#51 • • Zile Guest


Kerro minullekin miksi FF on niin hyvä?
Tekevätkö ne autot siitä hyvän vai...


Kyllä, minä olen kiinnostunut autoista. Olihan FF:ssä muutama looginen virhe mutta kokonaisuutena hyvä leffa. Vin Diesel sopi rooliinsa kuin nenä päähän.


Mikäs siinä jos tykkää katsoa ideattomia tusinaleffoja.
Toiset tykkää toiset ei.
Minen kuitenkaan ymmärrä miten joku saa jotakin irti tommoisesta tusinahutusta...


Kyse on edelleen makuasiasta.
Avatar
#52 • • Juha Vilkamo Guest


Tekotaiteellinen "mies tuijottaa kahvikuppia kärpäsen pörrätessä rauhallisesti siinä ympärillä ~30min ja vihdoin kohtauksen huipentumaksi hän kohottaa kupin ja juo siitä kulauksen luoden silmäyksen ulkonanäkyvään koiraan joka kulkee sateista katua pitkin" (tietysti mustavalkoisena ja joku noname tsekkisäveltäjän kappale taustalla soiden) on tietys sit aivan toinen juttu.



:heart:


tar_stalker.jpg
Avatar
#53 • • Daniel Braun Guest


Kerro minullekin miksi FF on niin hyvä?
Tekevätkö ne autot siitä hyvän vai...


Kyllä, minä olen kiinnostunut autoista. Olihan FF:ssä muutama looginen virhe mutta kokonaisuutena hyvä leffa. Vin Diesel sopi rooliinsa kuin nenä päähän.


Jos elokuvan idea on näyttää "hienoja" autoja, ni :scared:
No, makunsa kullakin.

MR Diesel:in näyttelijän taidoista, tai oikeesti niiden puutteesta, en sano mitään.
Onhan se ehkä jonkun mielestä hyvä "näyttelijä", mut enemmän taitaa mennä tohon "pousailen podattuna" osastoon Ison Arskan ja Stallonen kanssa...
Kys henkilöt ovat luonnenäyttelijöinä täysin kyvyttömiä, mut kyllä ne ton mahtailun ja toimintapätkän hoitavat kotiin uskottavammin kuin joku naruvartaloinen heppu...

Mut edelleenkin makuasioita nää on.
Ei niistä voi lähteä kiistelemään...
Sulle toimii, mulle ei.
Avatar
#54 • • mekaanikko Guest
Juha, ei Stalkerissa ollu kahvikuppeja tai kärpäsiä eikä Eduard Artemiev oo tshekki tai noname. =)

Mut Stalker <3 <3 <3
Avatar
#55 • • Juha Vilkamo Guest

Juha, ei Stalkerissa ollu kahvikuppeja tai kärpäsiä eikä Eduard Artemiev oo tshekki tai noname. =)



Hehe, mut se sopi mun mielestä hyvin tohon tunnelmakuvaukseen. Resina + hiljaiset miehet + Artemiev. :)
Avatar
#56 • • Lachesis Guest

Kaikki David Lynch:n ja Stanley Kubrickin elokuvat.



Uskaltaisin väittää, ettet sä ole nähnyt kaikkia Kubrickin elokuvia.

Ja Vin Dieselistä puheen ollen, XxX sopii tähän topiciin kuin "nenä päähän".
;)
Avatar
#57 • • Halokaust Guest
Ylivoimaisesti S.W.A.T. Tuon leffan katsottua (tai itse asiassa ennen puoltaväliä) teki mieli heittää telkkari viidennestä kerroksesta alas ja hypätä itse perässä. Voi jumalauta, miksi tollasia leffoja pitää tehdä :(. Tai oikeammin, miksi piti katsoa se kokonaan, alkaa vituttaa ku ees miettii ko. kökälettä.
Avatar
#58 • • Aulis_G Guest
The Gangs of New York

-Odotin leffalta paljon (kavereiden yms positiivisten kokemusten takia) mutta hemmetti! Tämä oli aivan käsittämätöntä uubadaabaa vailla järjen häivää. Ikinä en ole näin pahasti pettynyt. Ei voi olla todellista...
Avatar
#59 • • Roz Guest
Semmoinen muistikuva on että Jäähyväiset Tytöille oli tosi paska. Joku kolmen markan sarjamurhaajanjahtaussoopa tms.
Avatar
#60 • • timppa^ Guest

The Gangs of New York

-Odotin leffalta paljon (kavereiden yms positiivisten kokemusten takia) mutta hemmetti! Tämä oli aivan käsittämätöntä uubadaabaa vailla järjen häivää. Ikinä en ole näin pahasti pettynyt. Ei voi olla todellista...



Oli kyllä aikamoista höttöä.