193 posts, 10 pages, 61,642 views
Kaikki David Lynch:n
Kaikki David Lynch:n ja Stanley Kubrickin elokuvat.
XD
Kenenkäs leffat sit on parhaita? Renny Harlin ja Roland Emmerich?
"Taiteelliset" elokuvat, ei kiitos.
cliffhanger.
stallone & kumppanit hengaavat t-paidoissa 5km korkeudessa vuoristossa eikä tule edes kylmä.
ei voi olla huonompaa...
XD
Kenenkäs leffat sit on parhaita? Renny Harlin ja Roland Emmerich?
"Taiteelliset" elokuvat, ei kiitos. Cannes:n elokuvat ylipäätään kauheata paskaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ei tule mitään hyvää elokuvaa mieleen Rennyltä. Roland Emmerich? Ei sano mitään.
Joko tää on trolli tai joku "2Fast2Furious-leffa on paras" heppu taas on päässyt vauhtiin...
Amisviihde pysyköön niiden hupina jotka eivät muun päälle ymmärrä.
Paskatoimintaa voi tietysti katsoa, korvaa ne krapulapäivän komedia kimaran oikein mainiosti.
Mut et vakavissani niitä katselisi ja hyviksi kehuisi.. :scared:
Lynch & Kubricin tuotantoa en sanois paskaksi.
Enkä kyllä taiteelliseksikaan.
Omalaatuiseksi ja persoonalliseksi ehkä.
Katsojalta vaaditaan enemmän kuin kaksi aivosolua...
Tekotaiteellinen "mies tuijottaa kahvikuppia kärpäsen pörrätessä rauhallisesti siinä ympärillä ~30min ja vihdoin kohtauksen huipentumaksi hän kohottaa kupin ja juo siitä kulauksen luoden silmäyksen ulkonanäkyvään koiraan joka kulkee sateista katua pitkin" (tietysti mustavalkoisena ja joku noname tsekkisäveltäjän kappale taustalla soiden) on tietys sit aivan toinen juttu.
Ei ole trolli. 2Fast2Furious on huono mutta Fast and Furious on hyvä.
Jos sä diggailet Lynch:n ja Kubricin, niin se sulle suotakoon. Mutta myös toistepäin. Vaikka mä diggailen "yksinkertaisista" elokuvista niin se ei kerro mun älykkyydestä mitään. Eihän silloin tarvittaisi Mensan testiä, kysyttäisiin vain mistä elokuvasta pidät.
Kerro minullekin miksi FF on niin hyvä?
Tekevätkö ne autot siitä hyvän vai...
Mikäs siinä jos tykkää katsoa ideattomia tusinaleffoja.
Toiset tykkää toiset ei.
Minen kuitenkaan ymmärrä miten joku saa jotakin irti tommoisesta tusinahutusta...
Tekotaiteellinen "mies tuijottaa kahvikuppia kärpäsen pörrätessä rauhallisesti siinä ympärillä ~30min ja vihdoin kohtauksen huipentumaksi hän kohottaa kupin ja juo siitä kulauksen luoden silmäyksen ulkonanäkyvään koiraan joka kulkee sateista katua pitkin" (tietysti mustavalkoisena ja joku noname tsekkisäveltäjän kappale taustalla soiden) on tietys sit aivan toinen juttu.
Kerro minullekin miksi FF on niin hyvä?
Tekevätkö ne autot siitä hyvän vai...
Kyllä, minä olen kiinnostunut autoista. Olihan FF:ssä muutama looginen virhe mutta kokonaisuutena hyvä leffa. Vin Diesel sopi rooliinsa kuin nenä päähän.
Juha, ei Stalkerissa ollu kahvikuppeja tai kärpäsiä eikä Eduard Artemiev oo tshekki tai noname. =)
The Gangs of New York
-Odotin leffalta paljon (kavereiden yms positiivisten kokemusten takia) mutta hemmetti! Tämä oli aivan käsittämätöntä uubadaabaa vailla järjen häivää. Ikinä en ole näin pahasti pettynyt. Ei voi olla todellista...