Surkeimmat leffat ikinä

193 posts, 10 pages, 56,647 views

Avatar
#101 • • Sunflower Guest
Forrest Gump, Manaaja (ja joku keksi vielä kuningasidean pidentää leffaa entisestään...!!), Star Wars: Episode III, Kingin kirjoihin perustuvat leffat (poikkeuksia: Hohto, Vihreää mailia en myöskään uskalla samaan niputtaa, kun en ole kyseistä pätkää nähnyt) ja MONIA, MONIA muita....

Yleistäen voisin sanoa, että jos leffan takakannessa lukee komedia, kauhu tai toiminta, niin voin suoraan jättää kattomatta. Onneksi poikkeuksiakin löytyy, mutta valitettavan harvoin.

Huonoissa leffoissa on toisaalta aina se toinenkin puoli. Kiva kattoo välillä täyttä sontaa, sillä sen jälkeen hyvät leffat tuntuvat taas niin paljon paremmilta.
Avatar
#102 • • Kaino Guest
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000

iiiiihan vitun huono elokuva.
Avatar
#103 • • Kaino Guest

Aiheesta vähän ohi, mutta musta Ponterosa oli jopa ihan viihdyttävä.



asut lahdessa. nuf said.
Avatar
#104 • • salaisinko Guest
tulipa sitten hyvänä dokausiltana tsekattua mrs. & mr smith ja voin sanoa etten ole paskempaa leffaa nähnyt eläessäni. nukahdin jopa pari kertaa sen aikana >:|
Avatar
#105 • • DeaconX Guest
Coyote Ugly.
Avatar
#106 • • DeaconX Guest

Yleistäen voisin sanoa, että jos leffan takakannessa lukee komedia, kauhu tai toiminta, niin voin suoraan jättää kattomatta. Onneksi poikkeuksiakin löytyy, mutta valitettavan harvoin.


Just.
Sunflower, ei kai se nyt elokuvaa surkeaksi vielä tee, että levittäjä on painanut takakanteen genren, jota se edustaa?

My 2 cents:

Elokuvia ei pitäisi tuomita "surkeiksi" ihan vaan sen takia, ettei itse satu tykkäämään, tai on ennakkoluuloja tyyliin "kaikki Brad Pittin leffat on huonoja / kaikki yliluonnoliset elokuvat on tyhmiä / kaikki suomalaiset elokuvat on perseestä".

Leffoihin ladataan useimmiten paljon ammattitaitoa jokaisella tekemisen osa-alueella, eikä joskus osaa itsekään arvostaa vaikka puvustajan / matte-maalaajan / äänileikkaajan jne. työtä. Mielestäni on epäreilua heittää yleispätevästi "paska leffa", jos esim. viimeinen juonenkäänne ei sattunutkaan miellyttämään.

Pidän monenlaisista elokuvista, mutta joskus tulee vastaan sellaisia tekeleitä, jotkä on tehty luvattoman huonosti. Käsikirjoitukset, jotka aliarvoivat katsojan älykkyyttä, näyttelijäsuoritukset jotka eivät ole lähelläkään uskottavuutta, täydellinen omaperäisyyden puuttuminen ja vasurisuoritukset leikkaamisessa, musassa ja kuvauksessa ovat sellaisia asioita jotka saa mut antamaan leffalle surkean arvosanan.

Coyote Ugly on sellainen elokuva, jossa kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen. Ainut mikä leffassa toimii joten kuten on muistaakseni valaisu. Katsoin tämänkin kokonaan.
Toista kertaa en katso.

Toista kertaa en katso myöskään Terrence Malickin uusinta rainaa The New World. Kaikki on tosin siinä huomattavasti parempaa kuin edellämainitussa Bruckheimer-oksennuksessa, mutta järjettömän puuduttava tempo ja tarinan / tunnelman kannalta tarpeettomat otokset saivat meikäläisen perseen puutumaan niin totaalisesti, että odotin jonkinlaista palkkiota edes leffan loppumetreillä. Eipä tullut. Kudos silti tuotannosta.
Avatar
#107 • • Sunflower Guest

Yleistäen voisin sanoa, että jos leffan takakannessa lukee komedia, kauhu tai toiminta, niin voin suoraan jättää kattomatta. Onneksi poikkeuksiakin löytyy, mutta valitettavan harvoin.


Just.
Sunflower, ei kai se nyt elokuvaa surkeaksi vielä tee, että levittäjä on painanut takakanteen genren, jota se edustaa?



Öh.. Täh??! En sanonut kaikkia komedia, kauhu ja toiminta leffoja surkeiksi vaan totesin, etten itse niin noista genreistä välitä (ja että poikkeuksia toki on). Tuo oli ikään kuin pienenä perusteluna valintoihini huonoimmista leffoista. Sun lainaamassasi pätkässä en sanonut mitään surkeaksi, vaan etten ole kovin kiinnostunut leffoista, joiden genreluokitus on jotain edeltäneistä. Ja juu, jokunen leffa tullut noista genreistä katsottua ennen kuin moiseen päätelmään pääsin. Kumma juttu, mutta leffoja katsoessa muodostuu jonkinlainen leffamaku...


My 2 cents:

Elokuvia ei pitäisi tuomita "surkeiksi" ihan vaan sen takia, ettei itse satu tykkäämään, tai on ennakkoluuloja tyyliin "kaikki Brad Pittin leffat on huonoja / kaikki yliluonnoliset elokuvat on tyhmiä / kaikki suomalaiset elokuvat on perseestä".



Just ja makuasioista ei saa kiistellä. No mistähän sitten väännetään? Ihan kylmistä faktoista? Tottakai jokaisella on oikeus olla mitä mieltä tahansa. Ite mielummin sanon 'surkeimmat leffat' -kategoriaan niitä isolla budjetilla tehtyjä ja korkealle arvostettuja leffoja, sillä noiden takana on ammattilaisia ja rahaa niin älyttömiä määriä, että lopputuloksenkin pitäisi olla sen mukaista. Ja ennakkoluuloja on jokaisella. Toiset sanoo sen ääneen ja toiset tyytyy moralisoimaan kovaan ääneen toisten ennakkoluuloja, mutta loppujen lopuksi ei ne moralisoijat sen parempia tässä asiassa ole. Ennakkoluulot nyt vain vaikuttavat mielipiteisiin.


Leffoihin ladataan useimmiten paljon ammattitaitoa jokaisella tekemisen osa-alueella, eikä joskus osaa itsekään arvostaa vaikka puvustajan / matte-maalaajan / äänileikkaajan jne. työtä. Mielestäni on epäreilua heittää yleispätevästi "paska leffa", jos esim. viimeinen juonenkäänne ei sattunutkaan miellyttämään.



Ja itse et esimerkiksi ikinä hauku mitään artistia lyttyyn, jos olet radiossa kuullut kappaleen, joka ei miellyttänyt? Jokainen asia maailmassa tarvitsee onnistuakseen ammattilaisia, mutta se ei tee niistä kritiikkivapaita. Jos joku ohjaaja tekee mun mielestä työnsä päin helvettiä, niin tottakai mulla on oikeus motkottaa siitä, vaikka samaisesta elokuvasta löytyisi maailman paras puvustaja...!

Pidän monenlaisista elokuvista, mutta joskus tulee vastaan sellaisia tekeleitä, jotkä on tehty luvattoman huonosti. Käsikirjoitukset, jotka aliarvoivat katsojan älykkyyttä, näyttelijäsuoritukset jotka eivät ole lähelläkään uskottavuutta, täydellinen omaperäisyyden puuttuminen ja vasurisuoritukset leikkaamisessa, musassa ja kuvauksessa ovat sellaisia asioita jotka saa mut antamaan leffalle surkean arvosanan.

Coyote Ugly on sellainen elokuva, jossa kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen. Ainut mikä leffassa toimii joten kuten on muistaakseni valaisu. Katsoin tämänkin kokonaan.
Toista kertaa en katso.



Genren mukaan ei saisi leffoja luokitella, mutta sä voit haukkua jonkun lyttyyn genren sisältämien piirteiden takia? Coyote Ugly ei o mikään erikoinen leffa, mutta aika perus teinitytöille suunnattu romanttinen komedia. Jos samaan luokkaan kuuluvia leffoja katsot enemmän, huomaat että eihän tuo ole edes huonoimmasta päästä.

Ja juu sori, en ole ihan aamuihminen..-)
Avatar
#108 • • SAMi Guest

Toista kertaa en katso myöskään Terrence Malickin uusinta rainaa The New World.



eli yhtä "huono" ku The Thin Red Line?
Avatar
#109 • • Dirt Guest


Coyote Ugly on sellainen elokuva, jossa kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen. Ainut mikä leffassa toimii joten kuten on muistaakseni valaisu. Katsoin tämänkin kokonaan.
Toista kertaa en katso.



Genren mukaan ei saisi leffoja luokitella, mutta sä voit haukkua jonkun lyttyyn genren sisältämien piirteiden takia? Coyote Ugly ei o mikään erikoinen leffa, mutta aika perus teinitytöille suunnattu romanttinen komedia. Jos samaan luokkaan kuuluvia leffoja katsot enemmän, huomaat että eihän tuo ole edes huonoimmasta päästä.



oon kyllä niiiiin samaa mieltä siitä, että Coyote ugly on aivan totaalisen kauhea leffa. en nyt lähde analysoimaan sen genren piirteitä, mut totean vaan, että se on huonoin elokuva, jonka minä olen ikinä nähnyt.
täydellinen kidutustyökalu guantanamon vangeille.
Avatar
#110 • • Sunflower Guest


Coyote Ugly on sellainen elokuva, jossa kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen. Ainut mikä leffassa toimii joten kuten on muistaakseni valaisu. Katsoin tämänkin kokonaan.
Toista kertaa en katso.



Genren mukaan ei saisi leffoja luokitella, mutta sä voit haukkua jonkun lyttyyn genren sisältämien piirteiden takia? Coyote Ugly ei o mikään erikoinen leffa, mutta aika perus teinitytöille suunnattu romanttinen komedia. Jos samaan luokkaan kuuluvia leffoja katsot enemmän, huomaat että eihän tuo ole edes huonoimmasta päästä.



oon kyllä niiiiin samaa mieltä siitä, että Coyote ugly on aivan totaalisen kauhea leffa. en nyt lähde analysoimaan sen genren piirteitä, mut totean vaan, että se on huonoin elokuva, jonka minä olen ikinä nähnyt.
täydellinen kidutustyökalu guantanamon vangeille.



No en kyllä itsekään hurraata huuda tuon leffan kohdalla, mutta en tiedä johtuuko leffan huonoudesta vaiko siitä, etten tunne näitä teinityttöjen hömppäleffoja ihan omakseni (mikä on varmaan aika positiivista..). Samanlaista mitäänsanomatonta hömppää on maailmassa aivan älyttömästi eikä tuo nyt mun mielestä noussut edes huonoudessa kummemmin esille muista vastaavista...
Avatar
#111 • • mauno Guest
Hemmetin hyvä leffa huonoudessaan tämä Stabilizer. Jaksaa viihdyttää, on sen verran loistava tahaton komedia:

Oon jo sulkenut mielestäni tämän Windtalkers-leffan tapahtumat, mutta muistan hyvin kuinka tämä huonoudellaan pisti minut kiemurtelemaan.

Plan 9 From Outer Spacen on sanottu olevan maailman huonoin elokuva monesti, ja on sitä kyllä ihan syystä. Ei ole edes huonoudessaan huvittava enää ekan 20min jälkeen, vaan ihan valtavan tylsä.
Avatar
#112 • • DeaconX Guest
Anteeksi jo etukateen siita etta kirjoitan jenkkinappiksella.

eli yhtä "huono" ku The Thin Red Line?



The Thin Red Line oli loistava. The New World ei.

jos leffan takakannessa lukee komedia, kauhu tai toiminta, niin voin suoraan jättää kattomatta.



Sun lainaamassasi pätkässä en sanonut mitään surkeaksi, vaan etten ole kovin kiinnostunut leffoista, joiden genreluokitus on jotain edeltäneistä.


Ehka tulkitsen sua sitten vaarin, mutta taman nimisessa topiikissa tuollainen lausunto antaa ymmartaa, etta mielestasi leffasta tekee surkean jo se, etta se kuuluu johonkin em. genreen.

Kumma juttu, mutta leffoja katsoessa muodostuu jonkinlainen leffamaku...


Jos tama on vihjaus, etta itsellani ei ole muodostunut 'jonkinlaista leffamakua', niin olet vaarassa. Odottaisin kuitenkin, etta taalla keskustellaan surkeista leffoista perustellen mielipiteita muutenkin kuin IMO-meiningilla. Pikkulapsillakin on mielipiteet, mutta kaikki niista eivat tieda mitaan leffoista. Olisi kiva kuulla mika tekee jostakin leffasta surkean. Ainakaan mulle pelkka 'vaara' genre ei viela riita.

...jokaisella on oikeus olla mitä mieltä tahansa


Totta, mutta mielipiteen takana olisi kiva olla perustelu.

Ite mielummin sanon 'surkeimmat leffat' -kategoriaan niitä isolla budjetilla tehtyjä ja korkealle arvostettuja leffoja


Eli korkea budjetti ja kriitikkojen hyvat arvostelut vaikuttavat omaan mielipiteeseesi? En oikein tajua.

Ja ennakkoluuloja on jokaisella. Toiset sanoo sen ääneen ja toiset tyytyy moralisoimaan kovaan ääneen toisten ennakkoluuloja, mutta loppujen lopuksi ei ne moralisoijat sen parempia tässä asiassa ole. Ennakkoluulot nyt vain vaikuttavat mielipiteisiin.


Taidat tarkoittaa etta sina olet tuo ensimmainen 'toinen' ja mina sitten tuo... toinen 'toinen'? :laugh: ( Vittu mika lause! Sorry ) No niin, tarkoitukseni ei ole moralisoida eika vaittaa ketaan toista paremmaksi, taidat ottaa taman liian henkilokohtaisesti. Otan kuitenkin vakavammin perustellut mielipiteet, kuten olen jo monta kertaa sanonut. Pahasti ennakkoluuloinen ihminen on jotensakin jaavi arvostelemaan leffoja.

Jokainen asia maailmassa tarvitsee onnistuakseen ammattilaisia, mutta se ei tee niistä kritiikkivapaita. Jos joku ohjaaja tekee mun mielestä työnsä päin helvettiä, niin tottakai mulla on oikeus motkottaa siitä, vaikka samaisesta elokuvasta löytyisi maailman paras puvustaja...!.


Ohjaajan kadettomyys on jo pirun hyva perustelu mielipiteelle.

Coyote Ugly on sellainen elokuva, jossa kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen. Ainut mikä leffassa toimii joten kuten on muistaakseni valaisu. Katsoin tämänkin kokonaan. Toista kertaa en katso.


Genren mukaan ei saisi leffoja luokitella, mutta sä voit haukkua jonkun lyttyyn genren sisältämien piirteiden takia? Coyote Ugly ei o mikään erikoinen leffa, mutta aika perus teinitytöille suunnattu romanttinen komedia.


Eihan tossa sun kysymyksessa oo mitaan jarkea!
Onko jossain maaritelty, etta romanttisen komedian piirteita ovat "kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen"??? Kylla romanttinen komedia voi olla loistava elokuva olematta Coyote Uglyn tapaan alytonta paskaa! Osuinko johonkin arkaan paikkaan?

Jos samaan luokkaan kuuluvia leffoja katsot enemmän, huomaat että eihän tuo ole edes huonoimmasta päästä


Olen katsonut aika monta rom-comia ja voin kertoa, etta huonompaa en ole nahnyt ikina. Esim. What Women Want, Pretty Woman, His Girl Friday ja varsinkin Love Actually ovat aika paljon parempia kaikissa noissa haukkumassani osa-alueissa, joissa Coyote Ugly on surkeuden huipentuma.
Avatar
#113 • • Sunflower Guest
Joka ainoa asiasta voi löytää jotain, mihin tarttua, joten yritän jättää tämän lyhyeksi..-)


Ehka tulkitsen sua sitten vaarin, mutta taman nimisessa topiikissa tuollainen lausunto antaa ymmartaa, etta mielestasi leffasta tekee surkean jo se, etta se kuuluu johonkin em. genreen.



Sanotaan nyt vielä kerran, että se oli perustelua valinnoille (esim. Manaaja). Genre itsessään ei tee leffasta huonoa, mutta valitettavan harvoin olen törmännyt noista luokitteluista mihinkään elokuvanautintoon. Onneksi poikkeuksiakin on muutamia.

Jos tama on vihjaus, etta itsellani ei ole muodostunut 'jonkinlaista leffamakua', niin olet vaarassa. Odottaisin kuitenkin, etta taalla keskustellaan surkeista leffoista perustellen mielipiteita muutenkin kuin IMO-meiningilla. Pikkulapsillakin on mielipiteet, mutta kaikki niista eivat tieda mitaan leffoista. Olisi kiva kuulla mika tekee jostakin leffasta surkean. Ainakaan mulle pelkka 'vaara' genre ei viela riita.

...jokaisella on oikeus olla mitä mieltä tahansa



Äh, en vihjaile mitään. En vain käsitä huutelua genreluokittelusta. En väittänyt kaikkia huonoiksi, totesin vain että valtaosa noista leffoista ei putoa (ja ihan siis muista syitä kuin että levittäjä on kirjoittanut takakanteen toiminta tai komedia..). Perustellaan tätä nyt vielä, eli syinä: en arvosta kovin korkealle verta ja suolen pätkiä, tarpeetonta väkivaltaa, kiljumista, isoja tissejä ja nopeita autoja, mahdollisimman isoja räjäyttelyjä, rautalangasta väännettyjä vitsejä ja juu, elokuvassa saisi mielellään kulkea myös hieman ajattelua vaativa juoni. Nämäkin nyt olivat yleistyksiä, sillä en hauku yhtä leffaa vaan puhun nimenomaan yleisesti. Kaipaan elokuvalta jotain aivan muuta (ja en nyt siis väitä, että nuo asiat olisi aina tehty huonosti, niitä poikkeuksia edelleen on) ja valitettavan usein toiminta, kauhu ja komedia leffat tarjoaa jotain aivan muuta, kuin mitä mä itse haen. Kuten myös teinitytöille suunnatut romanttiset komediat..

Ite mielummin sanon 'surkeimmat leffat' -kategoriaan niitä isolla budjetilla tehtyjä ja korkealle arvostettuja leffoja


Eli korkea budjetti ja kriitikkojen hyvat arvostelut vaikuttavat omaan mielipiteeseesi? En oikein tajua.



Tottakai. Jos elokuva on pienellä budjetilla tehty ja omaa hyvän idean, mutta heikkouksia toteutuksessa, nostan sen omassa pienessä arvoasteikossani huomattavasti korkeammalle kuin nuo teknisesti hyvin tehdyt suuren budjetin leffat, joista kuitenkin puuttuu se jokin. Samoin myös tuntuu hassulta arvostella jotain just aloittanutta näyttelijää ja verrata hänen suoritustaan esim. Oscar-voittajaan. Ihmisten pitää antaa kehittyä ja löytää oma juttunsa. JA ei, en luo mielipidettäni sen perusteella, onko kriitikko tykännyt, mutta ehkä valitsen tällaiseen aiheeseen helpommin tunnettuja/kriitikoitten ylistämiä leffoja.


Eihan tossa sun kysymyksessa oo mitaan jarkea!
Onko jossain maaritelty, etta romanttisen komedian piirteita ovat "kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen"??? Kylla romanttinen komedia voi olla loistava elokuva olematta Coyote Uglyn tapaan alytonta paskaa! Osuinko johonkin arkaan paikkaan?



Kiva, että oot jo huolissas..-) Et osunut arkaan paikkaan, mutta et kai nyt tosissasi laita samalle viivalle jotain teinileffaa ja klassikkoa? Tarinan typeryys ja kliseisyys valitettavasti on aika perusmääritys noille teineille suunnatuille leffoille. Aliarvioimista? Kyllä. Erottuuko Coyote Ugly sieltä jotenkin? Ei. Ja tuo tarkoittaa niin hyvässä kuin pahassa. Juuri tästä syystä en alkanut mainitsemaan esimerkiksi mitään komedialeffaa, sillä vaikken itse niistä pidä, en suoraan sanottuna tiedä edes huonoudessa, mikä sieltä nousee muiden yli.
Avatar
#114 • • Sunflower Guest


Coyote Ugly on sellainen elokuva, jossa kukaan ei näyttele hyvin, tarina on typerä ja lievästi sanottuna kliseinen. Ainut mikä leffassa toimii joten kuten on muistaakseni valaisu. Katsoin tämänkin kokonaan.
Toista kertaa en katso.



Pakko vielä lisätä, etten ole noista perusteluistasi sinällään erimieltä.. Tartuin tähän ihan siksi, että samojen asioiden takia en arvosta kovinkaan korkealle suurinta osaa toiminta-, kauhu- ja komediapätkistä... Valitettavan yleisiä piirteitä vaan aika monissa ns. populaarigenreissä. Toisaalta useinhan nuo suosituimmat jutut on hieman juostenkustusti tehtyjä niin elokuvissa, musiikissa kuin kaikessa muussakin, mikä nostaa yhden yli muiden on taas eriasia.
Avatar
#115 • • DeaconX Guest
OK, peace.

Nyt taidan kasittaa sanomisesi oikein, Sunflower, ja olen paaosin samaa mielta. Joten palataan aiheeseen :

GHOST SHIP
Todella lupaava ja yllattava alku, loppu taytta tuubaa.
Kassari vaikuttaa silta, kuin se oltais kyhatty vasurilla (joka on varmaan totta, koska leffalle tuli kiire valmistua ennen Halloween-deadlinea), nayttelijat ovat toinen toistaan huonompia, dialogi itkettavan puista ja tehosteet & loppuratkaisu halpoja. Barf.
Avatar
#116 • • P.Korhonen Guest
BloodRayne tuli juuri ulos jenkeissä, joten en ole itse nähnyt, mutta näyttäisi vahvasti, että mestari Uwe Boll on taas pistänyt homman täysin vituiksi. :D Leffa kiinnosti, näyttelijät kiinnosti, mutta kyllä tota uskaltaa dissata melkein jo pelkän trailerin perusteella. Näyttää suunnilleen joltain opiskelijan harjoitustyön ja random-buffyjakson sekoitukselta.

Leffa tuskin tulee mihinkään kotimaan teattereihin, joten odotettavissa varmastikin suoraan DVD:lle julkaisu. Eipä sitä kyllä ole käynyt moni jenkkikään katsomassa vaikka mainoksia näkyi useilla isoillakin nettisivuilla. Pakko "innolla" odottaa myös Bollin seuraavia projekteja.. FarCry, Postal..


"Trivia: The half-naked prostitutes in the scene with Leonid (Meat Loaf) are actually real Romanian prostitutes. According to director Uwe Boll (at the Stockholm International Filmfestival) it was cheaper to hire real prostitutes than actresses."
Hahaha. :D
Avatar
#117 • • DeaconX Guest

BloodRayne tuli juuri ulos jenkeissä, joten en ole itse nähnyt, mutta näyttäisi vahvasti, että mestari Uwe Boll on taas pistänyt homman täysin vituiksi.



Jep, täällä on "kehuttu" oikein kovasti. Viiden päivälehden arvosteluista taisi tulla yhteensä 6 tähteä. Ben Kingsleytäkin epäillään nykyisin pirun halvaksi näyttelijäksi palkata....
Avatar
#118 • • DeaconX Guest

eli yhtä "huono" ku The Thin Red Line?


The Thin Red Line oli loistava. The New World ei.


Ilmeisesti joku on kanssani samaa mielta.
Terrence Malick leikkasi 16 minuuttia leffasta pois, ja raina tulee ensi-iltaan tanaan. Suomen teattereissa ei siis nakemaani versiota katsella, siihen voitte sitten kuvitella viela paalle vartin turhaa matskua.
Avatar
#119 • • k1mm0 Guest
matrix reloaded -> en jaksa edes kattoo tota loppuun ku alkaa
vaan vituttaa se wannabe musiikkivideoilu ja typerä dialogi.
revolutionsia en ole katsonut tän reloadedin huonouden takia.

star wars II & III -> aivan järkyttävää bullshittiä kummatkin.
ei pysty kattoon jotain överivärikästä tehostesotaa ilman,
että alkaa oksettamaan. ja se "poliittinen" juoni on ihan nolo.
phantom menace oli puolestaan ihan kiva.

dog soldiers -> :sleepy:

blueberry -> ehkä mulla oli vaan liian suuret odotukset tän
suhteen, mut tää oli kyllä niiiin tylsä ku voi vaan olla.

ja oishan noita varmaan muitakin tosi huonoja, joita ei muista
tai jaksa listata... esim. barbarellakin oli aika huono, mutta
pelkästään hyvällä tapaa <3
Avatar
#120 • • Needless Guest
Doom Omega! Ohjaus, kässäri, näyttelijät, kaikki kusee ja pahasti. Ei pysty ymmärtämään miksi tämä kyseinen pätkä on ees toteutettu, jollakin muka ollut hyvä idea ja sitä muka alettu muka filmaamaan, ei näin :angry: