Surkeimmat leffat ikinä

193 posts, 10 pages, 56,631 views

Avatar
#21 • • Individual Guest



Russian Ninja tai Russian Terminator, ihan miten vain (Eli Neukku Ninja, uskomaton tarina idän ja lännen tasapainottajasta yhdessä pääosassa harmaahiuksinen vanha mies jonka jalka nousee noin 20cm maasta, todellinen liikunnanlahja ninja elokuvassa)



Mä olen nähnyt sellaisenkin mestariteoksen joskus junnuna, jonka nimi ainakin videon kannessa oli Neuvosto Rambo.
:panic:
Avatar
#22 • • Ezzy Guest
Troy oli pahemman luokan pettymys. Paskat näyttelijät (Pitt:ä lukuunottamatta) ja muutenkin todella "halpa" fiilis kokoajan. Hyvä idea pilattu aivan täysin...
Avatar
#23 • • Kalle Karvanen Guest



Russian Ninja tai Russian Terminator, ihan miten vain (Eli Neukku Ninja, uskomaton tarina idän ja lännen tasapainottajasta yhdessä pääosassa harmaahiuksinen vanha mies jonka jalka nousee noin 20cm maasta, todellinen liikunnanlahja ninja elokuvassa)



Mä olen nähnyt sellaisenkin mestariteoksen joskus junnuna, jonka nimi ainakin videon kannessa oli Neuvosto Rambo.
:panic:



Hahah, tiedän tuonkin leffan. Ei ole siis sama kuin Russian Ninja. Muistaakseni tuon Neuvosto Rambon kannessa on joku venakko äijä maastopuvussa kauhea ilme päällä hyppäämässä johonkin. Piti aikoinaan vuokrata tuo yhdestä paikallisesta pienestä videovuokraamosta, mutta en ehtinyt koska ko. mesta ehti mennä konkurssiin.
Avatar
#24 • • rhedlund Guest

Cube



Olen tuosta Timpan kanssa samalla linjalla. Turha tekele, ja vieläpä sisältää aivan helvetisti liikaa kliseitä ollakseen art house -uskottava kulttileffa. (Yksi esimerkki on tuo kehari: mitä hänestä opimme leffan aikana ja miten hänelle käy lopussa.) Minimalismi sinänsä on kiehtova idea, mutta joskus se vaan toimii ja toisinaan ei.



olen samaa mieltä.
Avatar
#25 • • drS Guest
huonoja leffoja on niin pirusti että niistä on vaikeeta saada edes siedettävän kokoista listaa äkkiseltään tehtyä.. sanotaan nyt vaikka se mikä ensimmäisenä tuli mieleen eli which blair project? -parodialeffa. jos jonku mielestä scary moviet on huonoja, niin suosittelen katsomaan tämän :panic:
Avatar
#26 • • Lachesis Guest
Daredevil

Kaikista viimeaikaisista surkeista sarjakuvafilmatisoinneista ylivoimaisesti surkein...
Avatar
#28 • • hiski Guest

Daredevil

Kaikista viimeaikaisista surkeista sarjakuvafilmatisoinneista ylivoimaisesti surkein...


oli kyllä paska. Harvoja leffoja, jonka kesken olen nukahtanut jo alkumetreillä..
Avatar
#29 • • Hempp@ Guest

Daredevil

Kaikista viimeaikaisista surkeista sarjakuvafilmatisoinneista ylivoimaisesti surkein...


oli kyllä paska. Harvoja leffoja, jonka kesken olen nukahtanut jo alkumetreillä..



Noh noh!
Okei, ei se leffa niin mahtava ollut, itse suoraan sanottuna petyin kyseiseen viritelmään.
Sääli sinänsä, sillä mielestäni Daredevil on yksi Marvelin onnistuneimpia hahmoja ja varmasti olisi enemmänkin saatu hepusta irti.
Avatar
#30 • • Individual Guest



Russian Ninja tai Russian Terminator, ihan miten vain (Eli Neukku Ninja, uskomaton tarina idän ja lännen tasapainottajasta yhdessä pääosassa harmaahiuksinen vanha mies jonka jalka nousee noin 20cm maasta, todellinen liikunnanlahja ninja elokuvassa)



Mä olen nähnyt sellaisenkin mestariteoksen joskus junnuna, jonka nimi ainakin videon kannessa oli Neuvosto Rambo.
:panic:



Hahah, tiedän tuonkin leffan. Ei ole siis sama kuin Russian Ninja. Muistaakseni tuon Neuvosto Rambon kannessa on joku venakko äijä maastopuvussa kauhea ilme päällä hyppäämässä johonkin. Piti aikoinaan vuokrata tuo yhdestä paikallisesta pienestä videovuokraamosta, mutta en ehtinyt koska ko. mesta ehti mennä konkurssiin.



Just se! Ehkäpä se oli onni, että mesta meni konkurssiin. :D
Avatar
#31 • • NoStatus Guest
Day after tomorrow kumosi juuri vanhan sanonnan 'Vain odotuksiin voi
pettyä.' En odottanut leffalta kertakaikkiaan mitään (tiesin että ohjaajan
edellinen leffa on Independence day) ja silti jo leffaa katsoessani olin kuolla
sen huonouteen.

Älkää katsoko sitä.

Eipä silti, The Core... parempi varmaan etten edes aloita. Tai Cabin Fever. uok.
Avatar
#32 • • SAMi Guest


Sääli sinänsä, sillä mielestäni Daredevil on yksi Marvelin onnistuneimpia hahmoja ja varmasti olisi enemmänkin saatu hepusta irti.



leffa oli tuskallista kattoa, toivottavasti jatko-osa jää tekemättä.
Daredevil on parasta Marvelia. sääli että kaikki pilataan. :(
Avatar
#33 • • LindaGP Guest
Dagon. En oikein tiennyt pitikö itkeä vai nauraa.
Avatar
#34 • • DeaconX Guest

Cube

Kolmen euron näyttelijät ryömii kolmen euron lavasteissa viidenkymmenensentin täysin olemattomalla tarinalla. Kertokaa nyt joku, että mikä tässä leffassa on niin helvetin nerokasta?



(offtopic, mutta kun nyt joku pyysi kertomaan, niin :)

No juuri se, että olemattomalla budjetilla on tehty komean näköinen leffa (et ehkä ole kuvausta harrastanut, tai sitten vain ohitit aiheen) - jos katsot leffan toistamiseen, huomaat että kameraa on käytetty varsin mallikkaasti niinkin pienissä ja rajoitetuissa lavasteissa.

Klaustrofobista tunnelmaa ei voi ostaa rahalla kankaalle, se pitää luoda. Tässäkin Cube onnistuu. Kaikki näyttelijät eivät ole vakuuttavia, mutta homma toimii ohjauksen ja kuvauksen takia aikas hyvin silti.

Plussaa on myös se, että en usko kenenkään voivan arvata loppuratkaisua. Henkilöt kasvavat ja kehittyvät (jotkut edustavat lopussa ihan jotain muuta kuin alussa). Elokuva ei yritä olla enempää kuin mitä se on, eli mielenkiintoinen ajatusleikki teemalla "mitä jos...?"

Itse pidän teknistä toteutusta, tunnelmaa ja substanssia (käsis, ohjaus, näyttelijäsuoritukset) leffoissa tärkeimpinä ominaisuuksina. Nämä 3 juttua saavat ainakin multa arvosanat 9, 9 ja 8. Erinomainen leffa, joka uskaltaa olla erilainen kuin muut. Jatko-osahan oli täyttä paskaa.

Luulis nyt että Timppa keksii jotain vähän surkeampaa. Etkö ole nähnyt
leffoja, jossa tökkii kaikki kuvauksesta musaan ja näyttelemisestä käsikseen (XTRO3) , tai jotka ovat esimerkkkejä siitä, että ilman mielenkiintoista synopsistakin voidaan saada vihreä valo tuotannolle (Levottomat 3, Coyote Ugly, Little Nicky, Tappajahain kosto, Cyborg) ??
Avatar
#35 • • Individual Guest

Dagon. En oikein tiennyt pitikö itkeä vai nauraa.



Höpö höpö, sehän rokkas! :)
Avatar
#36 • • LindaGP Guest

Dagon. En oikein tiennyt pitikö itkeä vai nauraa.



Höpö höpö, sehän rokkas! :)



:laugh: Olin aika sanaton, kun olin sen nähnyt. Ja mies joka sen minulle näytti diggas sitä ihan kybällä ihan tosissaan. Ei pyöritty kauaa yhdessä... :scared:
Avatar
#37 • • Individual Guest

Day after tomorrow kumosi juuri vanhan sanonnan 'Vain odotuksiin voi
pettyä.' En odottanut leffalta kertakaikkiaan mitään (tiesin että ohjaajan
edellinen leffa on Independence day) ja silti jo leffaa katsoessani olin kuolla
sen huonouteen.

Älkää katsoko sitä.

Eipä silti, The Core... parempi varmaan etten edes aloita. Tai Cabin Fever. uok.



Tuli eilen katsottua tämäkin elokuva ja oli hauskaa bongailla "pieniä" epäloogisuuksia sen tapahtumista.
Tyyliin:
Pilvenpiirtäjän kokoinen hyökyaalto iskee New York:iin ja huuhtoo kaiken kaduilta mennessään ja jengi pelastautuu kirjastoon ja hupsheijaa, seuraavassa kohtauksessa joku muija puhuu kännykkään ja kertoo jollekin, et me ollaaan täällä kirjastossa...
Kenen vitun operaattorin liittymä toimii tuollaisten luonnonmullistusten jälkeen!? :angry: Mä haluun sen. Ja muutenkin tuli ihmeteltyä, että kaikki puhelinyhteydet, kaikki televisio-ja radiolähetykset toimivat normaalisti pitkälle elokuvan loppupuolelle asti. Eikä sähköissäkään pahemmin mitään vikaa ollut missään...
Itse radiossa työskentelevänä tiedän mitä pelkästään Suomen kesän vaihtelevat sääolot voivat lähettimille aiheuttaa, saatikka sitten tuollaiset
mullistukset.
Muuten ihan hauska leffa. :laugh:
Avatar
#38 • • Mimako Guest
Anttilan alelaarista takertui mukaan Spede-dvd Pikkupojat. Spede Shown sketseistä pikkupojat olivat mun mielestä parhaita... mutta kun puolentoista tunnin leffassa ei ole aineksia edes yhteen keskivertoon Pikkupojat-sketsiin, niin voitte ehkä vain arvailla mikä "katselunautinto" toi oli :panic: :panic: :panic:

"Ainaski miljoona kertaa huonompi kun ne sketsit." "Niin oliki!"

Suurin osa leffasta oli pikkupoikien isän (Spede) ja mökkinaapurin (Vesku) rajariitelyä, "hassuja" väärinkäsityksiä puhelimessa ja keksijänaapurin (Simo) "tosikivojen" härdellien esittelyä. Ei ne ehtineet esittää pikkupoikia paljon ollenkaan. Niin huonoa toi oli, ettei enää edes naurattanu.
Avatar
#39 • • Juki54 Guest

The Core - Ytimessä



Se on kyllä aivan karmea. Tosin kaikessa kliseisyydessään ja huonoudessaan ihan hauska.
Avatar
#40 • • choose life Guest
cliffhanger.

stallone & kumppanit hengaavat t-paidoissa 5km korkeudessa vuoristossa eikä tule edes kylmä.

ei voi olla huonompaa...