Surkeimmat leffat ikinä

193 posts, 10 pages, 56,214 views

tomii

Posts: 3,594

#182 • • tomii kallion herttua

Replying to Surkeimmat leffat ikinä:

ninscu, 9.4.2010 19:09:
The X-Files: I want to believe (2008)
Suurena pettymyksenä muistelen tätä, koska odotukset oli korkealla. Onhan niitä paskempiakin, mutta huhhoijaa tää oli kyl surkee. :(



What? Tosta mun on kyllä oltava täysin eri mieltä. :) Meitsin mielestä varsin katottava leffa. Voi tietty johtua, että mulla oli myös täysin päinvastaiset odotukset, eli niitä ei juurikaan ollut. Mutta mulle nyt joka tapauksessa jäi hyvä maku suuhun tosta.

--
reivaan kunnes kuolen

C-Hill

Posts: 1,141

#183 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Replying to Surkeimmat leffat ikinä:

tomii, 16.4.2010 17:55:
---
ninscu, 9.4.2010 19:09:
The X-Files: I want to believe (2008)
Suurena pettymyksenä muistelen tätä, koska odotukset oli korkealla. Onhan niitä paskempiakin, mutta huhhoijaa tää oli kyl surkee. :(

---


What? Tosta mun on kyllä oltava täysin eri mieltä. :) Meitsin mielestä varsin katottava leffa. Voi tietty johtua, että mulla oli myös täysin päinvastaiset odotukset, eli niitä ei juurikaan ollut. Mutta mulle nyt joka tapauksessa jäi hyvä maku suuhun tosta.


Another case of "viewers false hopes not met -> automatically "bad" movie."

Pitäis itekin oppia vielä paremmin ottamaan leffat vastaan semmoisina kuin ne on, eikä millaisina niiden itse odottaa olevan. Myönnän, että tää ei ollut ihan SE ULTIMATE X-Files -leffa, mutta olihan tää aika mielenkiintoinen ja hyvä trilleri. X-Filesin toimiessa viitekehyksenä sai vielä yhden lisäpointsin multa. Vanha fani toivoo kuitenkin vielä sitä mannaa, onneksi tämä tuotti sittenkin rahaa eikä ollut floppi. Mahdollisuudet on olemassa siihen Carterin ja muiden visioimaan huimaan kolonisaatiosota-loppuun... eli siis siihen, että siitä ne tekee vielä leffan.
tomii

Posts: 3,594

#184 • • tomii kallion herttua

Replying to Surkeimmat leffat ikinä:

C-Hill, 16.4.2010 18:36:
---

Another case of "viewers false hopes not met -> automatically "bad" movie."

Pitäis itekin oppia vielä paremmin ottamaan leffat vastaan semmoisina kuin ne on, eikä millaisina niiden itse odottaa olevan. Myönnän, että tää ei ollut ihan SE ULTIMATE X-Files -leffa, mutta olihan tää aika mielenkiintoinen ja hyvä trilleri. X-Filesin toimiessa viitekehyksenä sai vielä yhden lisäpointsin multa. Vanha fani toivoo kuitenkin vielä sitä mannaa, onneksi tämä tuotti sittenkin rahaa eikä ollut floppi. Mahdollisuudet on olemassa siihen Carterin ja muiden visioimaan huimaan kolonisaatiosota-loppuun... eli siis siihen, että siitä ne tekee vielä leffan.



Mua tossa lämmitti just se, ettei se ollutkaan mikään UFO-juttu (sori, jos spoilasin joillekin tän nyt :). En tiedä, jotenkin vaan toi tuntui hyvältä toi tarina. Hauska alkuasetelma, ja just varsinkin Mulder oli tossa taas ihan timanttia. :) Mutta en nyt spoilaa enempää, jos joku nyt vaivautuu lukee mun horinoita :D

--
reivaan kunnes kuolen

ninscu

Posts: 635

#186 • • Edited ninscu candydelic

Replying to Surkeimmat leffat ikinä:

tomii, 16.4.2010 19:41:
---
C-Hill, 16.4.2010 18:36:
---

Another case of "viewers false hopes not met -> automatically "bad" movie."

Pitäis itekin oppia vielä paremmin ottamaan leffat vastaan semmoisina kuin ne on, eikä millaisina niiden itse odottaa olevan. Myönnän, että tää ei ollut ihan SE ULTIMATE X-Files -leffa, mutta olihan tää aika mielenkiintoinen ja hyvä trilleri. X-Filesin toimiessa viitekehyksenä sai vielä yhden lisäpointsin multa. Vanha fani toivoo kuitenkin vielä sitä mannaa, onneksi tämä tuotti sittenkin rahaa eikä ollut floppi. Mahdollisuudet on olemassa siihen Carterin ja muiden visioimaan huimaan kolonisaatiosota-loppuun... eli siis siihen, että siitä ne tekee vielä leffan.

---


Mua tossa lämmitti just se, ettei se ollutkaan mikään UFO-juttu (sori, jos spoilasin joillekin tän nyt :). En tiedä, jotenkin vaan toi tuntui hyvältä toi tarina. Hauska alkuasetelma, ja just varsinkin Mulder oli tossa taas ihan timanttia. :) Mutta en nyt spoilaa enempää, jos joku nyt vaivautuu lukee mun horinoita :D



Noh nyt osuit mun naulan kantaan eli itse fanina odotin nimenomaan ufo-juttua, nimestäkin päätellen :D ja kyllähän se vitutti kun ei ollutkaan. Nyt tulee sit multa spoilerii eli silmät kii: Leffassa ei ollut mitään paranormaalia, paitsi se kun pappi itki verta eli miinusta siitä. Jotenkin ehkä jopa (uutta)yleisöä kosiskellen tossa oli Saw yms. tyyliin tämmöinen muodikas ruumiinosia-teema. Kai tää olis kelvannu vaikka yhdeksi jaksoksi, mutta leffana eih... En muista nyt tarkalleen mitä kaikkee täs edes tapahtui, mut en kyl aio katsoo uudelleen. Mieleen jäi paikoittain erittäin jäiset onelinerit ja se kun Mulder mainitsi siskojuttunsa yhdessä vaiheessa out of blue, joka tuntui ihan typerältä ja väkisin tungetulta. Oli kuitenkin kiva nähdä Mulder ja Scully taas ruudussa, mutta vähän sääli että joutuivat näyttelemään moisen käsikirjoituksen :D Toivon todella että tulis vielä uusi leffa, jossa herra Carter ois vähän skarpannut, eikä Davidin & Gillianin lopputekstien jälkeinen heilutus kameralle ois ollut jäähyväiset(?)..

Lisäys: juoni ei ees ollut mitään X-file -matskuu vaan ihan tavallinen rikos :(

--
.. grooving with the eternal now ..

Jokke L

Posts: 1,203

#188 • • Jokke L [GoodMusic]
Painajainen Rannalla *poks*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

tomii

Posts: 3,594

#189 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Surkeimmat leffat ikinä:

Wolverine, 21.4.2010 19:02:
---

oliks tää se leffa missä se kundi osti tekopillun? lopetin kattomisen 10 minuutin jälkeen, yks kaikkien aikojen paskimmista leffoista ellei jopa paskin.



Ei kun se oli Extreme Movie? Mutta se ei vissiin ole ton saman poppoon tekemä, joka on Epic/Disaster/Date/Scary Movieiden takana. No, joka tapauksessa Extreme Movie on ehkä jopa tota Epic Movietakin paskempi. Ja se on jo paljon sanottu. :D Extreme Movie voisi tosiaan olla meikäläisen mielestä pitkään aikaan paskin näkemäni leffa. Ihan susipaska. Ei edes tainnut näkyä tissejäkään ja aiheena oli sentään seksi. Nuff said. Älkää katsoko!

--
reivaan kunnes kuolen

Wolverine

Posts: 1,860

#190 • • Wolverine

Replying to Surkeimmat leffat ikinä:

tomii, 21.4.2010 20:20:
---
Wolverine, 21.4.2010 19:02:
---

oliks tää se leffa missä se kundi osti tekopillun? lopetin kattomisen 10 minuutin jälkeen, yks kaikkien aikojen paskimmista leffoista ellei jopa paskin.

---


Ei kun se oli Extreme Movie? Mutta se ei vissiin ole ton saman poppoon tekemä, joka on Epic/Disaster/Date/Scary Movieiden takana. No, joka tapauksessa Extreme Movie on ehkä jopa tota Epic Movietakin paskempi. Ja se on jo paljon sanottu. :D Extreme Movie voisi tosiaan olla meikäläisen mielestä pitkään aikaan paskin näkemäni leffa. Ihan susipaska. Ei edes tainnut näkyä tissejäkään ja aiheena oli sentään seksi. Nuff said. Älkää katsoko!



ah niin oliki joo. tosiaan ihan uskomatonta kuraa.
laeski^

Posts: 478

#191 • • laeski^ LaiskaLäski
frost bite.
"snoukkaus" leffa, mis ei paljoo ees lautailla. paskat musat, ärsyttävää kitaran vingutust koko ajan. surkeesti leikattu, monesti tulee vähä wtf olo ku juoni "vähän" pomppii.
ylipäänsä paska leffa, vaik siin näkyyki tissit ni se ei silti riitä pelastamaan tot. ihme skeidaa.
Verottaja

Posts: 1,174

#193 • • Verottaja no-life / luuviulu
G.I.JOE : The Rise of Cobra

Tuotanoin... tää oli kyllä niin uskomatonta paskaa.
Sarjakuvat olivat tosi hyviä, ja sitten niistä onnistutaan
tekemään tämmönen turhake. Hyi helvetti.
Eipä tainnut leffassa olla sarjakuvien kanssa mitään
muuta yhteistä kuin hahmojen nimet.

Baroness ja Scarlett... näiden takia jaksoi (juuri ja juuri)
katsoa leffan loppuun asti.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.