käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 313,801 views

Late

Posts: 3,441

#81 • • Late team Lasse
En käytä, en ole koskaan kokeillukkaan, enkä meinaa kokeilla / ruveta käyttämään.
Musiikki itsessään saa mut fiiliksiin.

-Ja lukiessani muita vastauksia, huomasin ehkä että mä en oo sittenkään niin outo kun kuvittelin. *hih* Takoitan nyt siis sillä että pelkkä musa riittää, ei meinaan ees maistu alkoholi meikäläiselle bileissä. Menee niin kovaaa jo ilmankin.
Mark

Posts: 7,311

#82 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Late:

En käytä, en ole koskaan kokeillukkaan, enkä meinaa kokeilla / ruveta käyttämään.
Musiikki itsessään saa mut fiiliksiin.

-Ja lukiessani muita vastauksia, huomasin ehkä että mä en oo sittenkään niin outo kun kuvittelin. *hih*



jep, ja kaikkihan täällä myöntävät avoimesti sen että vetävät douppia..*justjoo* kts. vaikka pollin tulokset ja vertaa niitä replyjen määrään mitkä väittävät etteivät vedä.. sanoisin että poikkee noi määrät toisistaan.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#83 • • yana Guest
jep. oot nisti jos myönnät. jos kiellät oot vain nisti joka ei uskalla myöntää
goldS

Posts: 109

#84 • • goldS
Musiikki se vain paranee pienillä piristeillä *plur* Mitä pahaa siinä voi olla jos sillon tällön...kerran pari kuussa. Bileet sen kuin paranee kun osaa ottaa siitä kaiken irti, vaikka sitte huumeiden kanssa

--
I liked to fly IN music

Avatar
#85 • • joy Guest
dee:

noway... mitä järkee tuhoo elämänsä niin lyhyestä ilosta?






toi oli nyt aika tyhmä lausunto. Jos et oo kokeillu et voi sanoo et ne tuhoo elämän jäkä jäkä.
Oon käyttäny ja paljon mut nykyään ei tuu vedettyy ku silloin tällöin eikä ne huuuhuumeet oo mitään pilannu.
Et ei kannata selittää semmosesta mist ei tiedä.
En koita väittää et huumeet on jees mut ärrrrsyttttäääää tommoset tyhmät lausunnot.*mur**piru*
Jone

Posts: 8,258

#86 • • Jone Archibald Haddock
vajakki:

oon vajaan vuoden käyttäny ja nyt vast alkaa tajuamaa mite o psyyke täysin paskana ja muutenki elämän sai sellasee jamaa et saa paikkailla viel pitkää. ainoa vaikeus päästä eroo o ku seuras muut vetää. no, piakkoin muutto edessä. elämä ja hyvä musiikki on ne parhaat ehdottomasti!! *ökkö*



Jos nyt avoimesti haluat ilmaista että käytät huumausaineita, että olet saanut niillä pääsi ihan jengalle vuodessa ja että sun on vaikea päästä niistä eroon niin voinet varmaan samaan syssyyn puhua aineista ihan nimillä, käytön määristä ja siitä mikä on johtanut ongelmakäyttöön. Olen pahoillani, mutta mua oikeasti ottaa aivoon se kuinka tämänkin kirjoituksen yleisen sävyn takia voisi kuvitella että parin jojon polttaminen kerran kuussa ja herskan rännääminen päivittäin on sama asia ja niillä saa päänsä samaan jamaan. Haluisin nimittäin esittää teorian, jonka mukaan sun on täytynyt käyttää piriä, nameja ja/tai kolaa etc. aika tehokasta tahtia jos jo vuodessa "psyyke o täysin paskana" tai sitten sinulla on lähtökohtaisesti mahdollisesti ollut tietyntasoisia psyykisiä ongelmia. En siis väitä että tietyt substanssit eivät mahdollisesti aiheuttaisi psyykisiä (ja fyysisiäkin) ongelmia, mutta sanoisin tämän olevan hyvinkin yksilöllistä. Toisin sanoen joku voi vetää tiettyä ainetta (puhutaan nyt vaikka maidosta) likipitäen määrättömästi ilman huomattavissa olevaa vahinkoa kun taas toiselle ko. aine ei sovi niin ollenkaan ja jos joku aine ei sovi (esim. vaikka nyt sen maito aiheuttaa että vatsa tulee kipeäksi) niin tulisi olla sen verran järkevä että tajuaa lopettaa sen käytön saman tien.

Koen myös jotenkin säälittäväksi laumasieluisuuden, eli sen että on pakko vetää douppii kun frenditkin vetää tai vastaavasti olla niin helvetin streitti ihan vaan koska koko kaveripiirikin haluaa olla sitä osaa joka ylpeilee raittiudellaan ja tuntee perusteetonta ylemmyyttä niitä kohtaan, jotka jotain käyttävät. Siis ihan oikeasti, itsekin saa ajatella ja tehdä päätöksiä. Ei mulle ole ainakaan ole koskaan ollut ongelma olla ilman vaikka ihmiset ympärillä ovat käyttäneet jotain, mutta en kyllä tunne olevani parempi ihminenkään sen takia että käyttäydyn muista poikkeavasti tietyissä tilanteissa. Yksilön valinta on yksilön valinta eikä se tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa ihmistä kuin toisesta.
Avatar
#87 • • joy Guest
juu ihmettelen myös et mitä oikeen oot vetäny jos oot vuodessa onnistunu hajottaa pään?
Mark

Posts: 7,311

#88 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jone:


Ei mulle ole ainakaan ole koskaan ollut ongelma olla ilman vaikka ihmiset ympärillä ovat käyttäneet jotain, mutta en kyllä tunne olevani parempi ihminenkään sen takia että käyttäydyn muista poikkeavasti tietyissä tilanteissa. Yksilön valinta on yksilön valinta eikä se tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa ihmistä kuin toisesta.



Oikeesti, tossa on ihailtava asenne! Truly. Varsin harvoin törmää yhtä kypsään asenteeseen missään, varsinkin tässä aiheessa, kun tuntuu että aika monella on valitettavan mustavalkoinen ajattelutapa koko aiheesta. Täytyy koittaa myös itse ottaa mallia tästä ajattelutavasta, sillä toisinaan sitä kyllä syyllistyy itse ihan yhtälailla ylilyönteihin ja toisten mollaamiseen ilman mitään perusteita
*justjoo* Ja myös siinä olen samaa mieltä että jos vuodessa vetää psyykeensä paskaks, tarttis varmaan kelailla uudestaan että onkohan se se oma juttu vai oisko parempia keinoja saada kiksit / pää sekasin jos nyt siihen pyritään..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#89 • • joy Guest
En kuitenkaan väitä etteikö se olisi mahdollista mutta olisi kiva kuulla et miten hajalla oot ja mistä päättelet et oot koukussa? moni luulee olevansa mutta todellisuudessa he voisivat lopettaa milloin tahansa. Ootko koukussa koska haluut vetää ku muutki vetää vai ootko niin pahassa kunnossa että sun on pakko vetää aamul vähän vauhtii et pääset sängyst ylös?
Määrittele riippuvuutesi.
Avatar
#90 • • FuckUp Guest
kuilu:

lysergihapondietyyliamidi-25:ta


Tyhmä kysymys: Mitähän toi on?
Avatar
#91 • • Skunkmuffin Guest
hehhehheh 10000 X 25 siitä määrästähän kuolee......ja eiks se oo melkein ihan sama mitä ainetta otat noin paljon yli mukaan lukien kofeiini ni huonosti käy......
Avatar
#92 • • yana Guest
FuckUp:

kuilu:lysergihapondietyyliamidi-25:ta
Tyhmä kysymys: Mitähän toi on?



LSD
Avatar
#93 • • yana Guest
Skunkmuffin:

hehhehheh 10000 X 25 siitä määrästähän kuolee......ja eiks se oo melkein ihan sama mitä ainetta otat noin paljon yli mukaan lukien kofeiini ni huonosti käy......



eipä taida kuolla. vaikka ottais muutamankin milligramman.

mut nuppi taitaa mennä aika hyvin sekaisin.

tää on muuten vanha mut kannattaa tsekkaa jossei o nähnyt. äänet päälle tai missaa kaiken
http://basecamp.no-ip.org/vid/

[muokattu 31.1.2003 14:45]
Avatar
#94 • • vajakki Guest
Jone:

vajakki:oon vajaan vuoden käyttäny ja nyt vast alkaa tajuamaa mite o psyyke täysin paskana ja muutenki elämän sai sellasee jamaa et saa paikkailla viel pitkää. ainoa vaikeus päästä eroo o ku seuras muut vetää. no, piakkoin muutto edessä. elämä ja hyvä musiikki on ne parhaat ehdottomasti!! *ökkö*

Jos nyt avoimesti haluat ilmaista että käytät huumausaineita, että olet saanut niillä pääsi ihan jengalle vuodessa ja että sun on vaikea päästä niistä eroon niin voinet varmaan samaan syssyyn puhua aineista ihan nimillä, käytön määristä ja siitä mikä on johtanut ongelmakäyttöön. Olen pahoillani, mutta mua oikeasti ottaa aivoon se kuinka tämänkin kirjoituksen yleisen sävyn takia voisi kuvitella että parin jojon polttaminen kerran kuussa ja herskan rännääminen päivittäin on sama asia ja niillä saa päänsä samaan jamaan. Haluisin nimittäin esittää teorian, jonka mukaan sun on täytynyt käyttää piriä, nameja ja/tai kolaa etc. aika tehokasta tahtia jos jo vuodessa "psyyke o täysin paskana" tai sitten sinulla on lähtökohtaisesti mahdollisesti ollut tietyntasoisia psyykisiä ongelmia. En siis väitä että tietyt substanssit eivät mahdollisesti aiheuttaisi psyykisiä (ja fyysisiäkin) ongelmia, mutta sanoisin tämän olevan hyvinkin yksilöllistä. Toisin sanoen joku voi vetää tiettyä ainetta (puhutaan nyt vaikka maidosta) likipitäen määrättömästi ilman huomattavissa olevaa vahinkoa kun taas toiselle ko. aine ei sovi niin ollenkaan ja jos joku aine ei sovi (esim. vaikka nyt sen maito aiheuttaa että vatsa tulee kipeäksi) niin tulisi olla sen verran järkevä että tajuaa lopettaa sen käytön saman tien.

Koen myös jotenkin säälittäväksi laumasieluisuuden, eli sen että on pakko vetää douppii kun frenditkin vetää tai vastaavasti olla niin helvetin streitti ihan vaan koska koko kaveripiirikin haluaa olla sitä osaa joka ylpeilee raittiudellaan ja tuntee perusteetonta ylemmyyttä niitä kohtaan, jotka jotain käyttävät. Siis ihan oikeasti, itsekin saa ajatella ja tehdä päätöksiä. Ei mulle ole ainakaan ole koskaan ollut ongelma olla ilman vaikka ihmiset ympärillä ovat käyttäneet jotain, mutta en kyllä tunne olevani parempi ihminenkään sen takia että käyttäydyn muista poikkeavasti tietyissä tilanteissa. Yksilön valinta on yksilön valinta eikä se tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa ihmistä kuin toisesta.




teoriasi oli aikas hyvin arvioitu. tollaset 5 päivän yhtämittaiset valvomiset sen sellaiset sen on aikaan saanut. yksilöllistä tosiaan. kirjoitukseni oli tuollainen pikaine tiivistelmä ja aikas tyhmästi asian ilmaissut. jojot ja jonkin rännityshän on ihan eri asioita. ei niistä voi puhua ees
samalla viikola... mutta eiköhän se riitä tästä aiheesta. on paljo fiksumpiakin keskutelun aiheita. *joo*
Avatar
#95 • • yana Guest
kuilu:

Mut en siis suosittele! Jos ny kuitenki meette ottaa ja vielä liquid, ja otatte pipetistä, ensin sokerii tms, mut ei ikinä suoraa kielelle!!! Joku tönäsee, ja hups!, koko pipetti ruikkaa, ja sen jälkee on myöhästä perua...



elämässä on otettava riskejä!
Mark

Posts: 7,311

#96 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
yana4000:

kuilu:Mut en siis suosittele! Jos ny kuitenki meette ottaa ja vielä liquid, ja otatte pipetistä, ensin sokerii tms, mut ei ikinä suoraa kielelle!!! Joku tönäsee, ja hups!, koko pipetti ruikkaa, ja sen jälkee on myöhästä perua...


elämässä on otettava riskejä!



eiks sitä varten oo vuosaaren eläkeläisten bingoillat?
*nauraa* Tarpeeks jännää verrattuna litkujen kans lotraamiseen..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

|Cronos|

Posts: 1,118

#97 • • |Cronos| the Moose
kaikkea nyt pitää kokeilla vähintään kerran paitsi omaa sukau ja kansantanhuja... mistään vaan ei ole pakko pitää...*joo*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Riku

Posts: 3,187

#98 • • Riku The Little Prince
el.diablo:

kaikkea nyt pitää kokeilla vähintään kerran paitsi omaa sukau ja kansantanhuja... mistään vaan ei ole pakko pitää...*joo*


Niin. Jumalan rankasua että omaa niin perkeleen hyvännäkösiä serkkuja.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aidrian

Posts: 1,799

#99 • • Aidrian Furian Master
el.diablo:

kaikkea nyt pitää kokeilla vähintään kerran paitsi omaa sukau ja kansantanhuja... mistään vaan ei ole pakko pitää...*joo*



joo ja kyllä noi kansantanhutki voi väliin jättää, trust me. Kerran ollu lavareissa ja se kerta riitti.*nauraa*
crissy

Posts: 1,958

#100 • • crissy
Nyt on taukoa kestäny sellanen reilu 2kk... ihan hyvää tekee tauko välilä mutta en aio lopettaa kokonaan.. Bileissä on ihan hauskaa kyllä ilmankin mutta onhan siinä aina oma fiilis ku on nauttinut jotain muutakin kuin hyvää mieltä..=) *nauraa* mut kyllä sekin jossain vaiheessa vielä eteen tulee... mutta miksi ihmeessä pitäisi lopettaa ku tietää ne omat rajat...=) *joo*


criss*sydän*