836 posts, 42 pages, 324,581 views
Juhgu:
---
koo:
---
Yritin siinä vain osoittaa, kuinka monta kertaa kyseinen "Kuilu" oli käyttänyt esim sanaa vittu korostamaan tekstinsä sinänsä jo kaunista sisältöä.
---
Jotta voisit todistaa mitä? Olevasi idiootti?
5UP3RT3MP03K1:
eilen oli 1 päivä ilman mitään (ei respalääkkeit, ei alkoholii jotka lasken myös huumeiksi). oli kivaa. kohta meen drinkkikoulutukseen, eli joutuu maistaa vähä viunaa mut duuni on duunii. eilen iltasanomissa : MENOSSA: menneisyys, menetys, märehtiminen. TULOSSA: tulevaisuus, mahdollisuus, uusi alku. kelatkaa sitä. mä voitan. hyvä minä.
koo:
Siitä en tiedä kyllä mitään. Lähinnä nyt tuli mieleen vaan, että voihan tällaisella ihme foorumillakin käyttää ihan asiallista kieltä ilman että tarvitsee kutsua muita ihmisiä kusipäiksi, urpoiksi ja pässeiksi vain siksi, että heidän mielipiteensä ei miellytä.
Että en tässä nyt mitään todista ja mitäs tällainen idiootti mistään mietään tietäisi muutenkaan. Mutta vaikka minä homo olisinkin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.
5UP3RT3MP03K1:
eilen oli 1 päivä ilman mitään (ei respalääkkeit, ei alkoholii jotka lasken myös huumeiksi). oli kivaa. kohta meen drinkkikoulutukseen, eli joutuu maistaa vähä viunaa mut duuni on duunii. eilen iltasanomissa : MENOSSA: menneisyys, menetys, märehtiminen. TULOSSA: tulevaisuus, mahdollisuus, uusi alku. kelatkaa sitä. mä voitan. hyvä minä. ja terapiaan ens viikon tiistaina
KritikaL:
No jos toi otetaan huomioon, niin sitten kyllä oon pahasti koukussa*blush* Colaa menee varmaan enemmän ku laki sallii*nauru*
Avernian:
---
phanatic:
# Kolalasillinen (100 ml) 10 mg
---
Kuka juo kolaa desin kerrallaan ?
Snaggo:
kofeiini on sit kans huume :]
Yoni:
Kato ihmiset! Lopetatte huumeet ja alkoholin ja pidätte hauskaa selvinpäin!
Kyllä sen pitäs onnistuu!
WuZuul:
---
Yoni:
Kato ihmiset! Lopetatte huumeet ja alkoholin ja pidätte hauskaa selvinpäin!
Kyllä sen pitäs onnistuu!
---
Tätä tuetaan! Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei huumeita, empä juo edes kahvia No okei, kolaa menee joskus... Ja kappas, silti voi elää ja pitää hauskaa ja bailaa.
Suurempia omista mielipiteistäni en jaksa tänne kirjoittaa kun tämä vääntö huumeista ei ikinä lopu. Kaikilla ihmisillä on oikeus tehdä mielelleen ja keholleen mitä haluaa. Tosin eipä tässä ole kolmen vuoden aikana tullut yksiäkään bileitä vastaan missä poliisit on pistäny pisteen jameille liiallisen viinan vetämisen takia kun taas ainakin yhdet mitkä loppuivat keskenkaiken övereiden takia. Siinähän vedätte kamaa, allekirjoittanutta ei häiritse vaikka mielestäni huumeet ovatkin suurempi riski kuin alkoholi.
Just my two cents, carry on!
wEzzU:
Nii Eihän Amfetamiinikaan ole huume! se on piriste! :OGFadg lol lol lol