käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 313,154 views

e-will

Posts: 372

#441 • • Edited e-will joor worst naitmeir

A-E:
Huumeiden käyttö on jokaisen oma asia enkä mä lähde sitä millään tavalla jeesustelemaan, mutta itse en kyllä liiku ja halua tuntea ketään ihmistä joka niitä käyttää.



jos tunnet paljonkin ihmisiä jotka käyvät bileissä niin tunnet luultavasti tietämättäsikin ihmisiä jotka käyttävät huumeita. sehän siinä kaameaa onkin, joku oikeasti mukava kaveri käyttääki aineita, enx mä nyt haluu enää puhuu sille??!!1

--
vailla täyttä ymmärrystä

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#442 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
hardcore on HUUMETTA!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Avatar
#443 • • RINY Guest

Yoni:
Kato ihmiset! Lopetatte huumeet ja alkoholin ja pidätte hauskaa selvinpäin!
Kyllä sen pitäs onnistuu!



*joo* Näin.
Protocol

Posts: 36

#444 • • Protocol
eiks pää asia oo et kaikil on hauskaa siel bileis? henkilö kohtainen mielipide on et huumet on bileis ihan ok.... ei pakollisii todellakaan... ja kännis käyttäydyn kuin idiootti*känni* yleensä.
Progress

Posts: 955

#445 • • Progress
en käytä. Jotkut tosin ovat sitä mieltä, että alkoholikin on huume. Onhan se siinä mielessä totta, että joillekin ihmisille alkoholi on ongelma...Mutta muuten en pidä sitä huumeena. Itsellä ei ole ollut koskaan sen kanssa minkäänlaisia ongelmia ja ei varmasti tulekaan. Käytän kyllä(siis alkoholia), mutta "sivistyneesti" nautiskellen ja aika harvoin.
Joskus tietty tulee vedettyy "vahingossa" perseet... *nauru* Mutta mikään *känni* -ääliö en ole, sen voivat todistaa kaverini milloin vaan.
*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jarsseli

Posts: 356

#446 • • Jarsseli
eipä ole tullut kokeiltua ja sama pätee myöskin jatkossa
BUTCHER-KK

Posts: 595

#447 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Olen kokeillut se riitti! jäi kokeilux! ikuisesti!
RED DEVIL ALCONRG on huume! *vink*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Damien

Posts: 2,882

#448 • • Damien [tr3ox]

Avernian:
Känni tuo vain esille ihmisen todellisen luonteen. *lohduttel* *vink*



Viina pistää nupin turvoksiin / sekoittaa pään ja aiheuttaa satunnaisia tyhmyysreaktioita...
AaKo

Posts: 637

#449 • • AaKo Tosi veivaaja
en käytä! enkä ole kokeillut!!! trance o parasta huumetta!! vai oliko se elämä? *ding*

--
En se mää ollut!!!

anton fine

Posts: 1,359

#450 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
joohoo
ninni

Posts: 489

#451 • • ninni sydän
en käytä enkä myös kokeile *eiei*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Juhgu

Posts: 7,921

#452 • • Juhgu Virnistelijä

Progress:
en käytä. Jotkut tosin ovat sitä mieltä, että alkoholikin on huume. Onhan se siinä mielessä totta, että joillekin ihmisille alkoholi on ongelma...Mutta muuten en pidä sitä huumeena. Itsellä ei ole ollut koskaan sen kanssa minkäänlaisia ongelmia ja ei varmasti tulekaan. Käytän kyllä(siis alkoholia), mutta "sivistyneesti" nautiskellen ja aika harvoin.
Joskus tietty tulee vedettyy "vahingossa" perseet... *nauru* Mutta mikään *känni* -ääliö en ole, sen voivat todistaa kaverini milloin vaan.*piis*



Määrittelet siis huumeen siten, että se on aine josta koituu ongelmia? Ja se että "joskus tietty tulee vedettyy 'vahingossa' perseet" eroaa tavallisesta suomalaisesta alkoholinkäytöstä miten? Vai oliko tää koko viesti jotain sarkasmia mitä en täysin tajunnut?


e-will:
---
jos tunnet paljonkin ihmisiä jotka käyvät bileissä niin tunnet luultavasti tietämättäsikin ihmisiä jotka käyttävät huumeita. sehän siinä kaameaa onkin, joku oikeasti mukava kaveri käyttääki aineita, enx mä nyt haluu enää puhuu sille??!!1


Sehän niissä huumeidenkäyttäjissä onkin tosi petollista kun niistä ei aina voi tietää! Ajattele mikä hirveä tilanne, olet tuntenut jonkun tosi mukavan tyypin vuosikausia, teillä on ollut bileissä tosi hauskaa - ja sitten se yhtäkkiä paljastaakin että on kokeillut kannabista :(

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

LauraLine

Posts: 278

#453 • • LauraLine

Juhgu:
Sehän niissä huumeidenkäyttäjissä onkin tosi petollista kun niistä ei aina voi tietää! Ajattele mikä hirveä tilanne, olet tuntenut jonkun tosi mukavan tyypin vuosikausia, teillä on ollut bileissä tosi hauskaa - ja sitten se yhtäkkiä paljastaakin että on kokeillut kannabista :(



Justiinsa näin, sehän ois aivan kamalaa *nauru* *piis*
Urd

Posts: 33

#454 • • Urd
mä en oo vetänyt mitään yli puoleen vuoteen *jiihaa*

--
dahlin&#039;, drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

sapeli

Posts: 11,768

#455 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Progress:
Jotkut tosin ovat sitä mieltä, että alkoholikin on huume. Onhan se siinä mielessä totta, että joillekin ihmisille alkoholi on ongelma...Mutta muuten en pidä sitä huumeena.



Itselleni alkoholi tuppaa olemaan vähän turhan usein paljon hankalampi aine kuin joillekin tutuilleni muut aineet - alkoholia ottaa estoitta enemmän, siihen tuhraantuu enemmän rahaa, laskut on pahemmat, ja vaikutuksen alaisena tulee örvellettyä paljon enemmän. Tosin, luulen että olen silti enemmän "oma itseni" humalassa kuin huumeissa, minkä vuoksi se on yhä ykkönen omassa päihteitten käytössä. Vaikka se olisikin se pahempi vaihtoehto, sen tuntee paremmin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Progress

Posts: 955

#456 • • Progress

Jammailija:
---
Progress:
en käytä. Jotkut tosin ovat sitä mieltä, että alkoholikin on huume. Onhan se siinä mielessä totta, että joillekin ihmisille alkoholi on ongelma...Mutta muuten en pidä sitä huumeena. Itsellä ei ole ollut koskaan sen kanssa minkäänlaisia ongelmia ja ei varmasti tulekaan. Käytän kyllä(siis alkoholia), mutta "sivistyneesti" nautiskellen ja aika harvoin.
Joskus tietty tulee vedettyy "vahingossa" perseet... *nauru* Mutta mikään *känni* -ääliö en ole, sen voivat todistaa kaverini milloin vaan.
*piis*

---

Eikö huumeita sinun mielestäsi voi käyttää kohtuudella ja kuten sanoit `sivistyneesti`? Koituuko huumeidenkäyttäjälle aina ongelmia?



No tämän hetkisen yhteiskunnan mukaan KYLLÄ. Koska ovat laittomia. Ja ehkä jossain vaiheessa, tietyille ihmisille tulee muutoinkin ongelmia.. Kyllä mä "tiettyyn rajaan" saakka sanon tietyille huumeille "ok", mutta tota rajaa onkin sitte vaikee määrittää...*hih*
Mut en mä ite oikein vois kuvitella, että olisin lalillistamisen kannalla...ainakaa kaikista. Koska vaikka ammattietiikka ja henkilökohtaiset mielipiteet onkin eri juttu tottakai, mut silti ne kuitenkin mun elämässä kohtaa toisensa aika hyvin...
En siis todellakaan kiellä, enkä puolla jotai erityisemmi. Alkoholiki voi olla huono juttu ja monelle valitettavasti onkin.
Vaikea määrittää sitä rajaa, kuten jo aiemmi tos sanoin. *piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

monoxide

Posts: 193

#457 • • monoxide Lipton Cocton
Elämä on parasta huumetta. Harmi vain että siihenkin kuolee.
Ja voihan sitä elämää aina pikkuisen buustata*piis*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

e-will

Posts: 372

#458 • • e-will joor worst naitmeir

monoxide:
Elämä on parasta huumetta. Harmi vain että siihenkin kuolee.
Ja voihan sitä elämää aina pikkuisen buustata*piis*



pitäis olla jotain +life -nappuloita. *hih*

--
vailla täyttä ymmärrystä

%

Posts: 568

#459 • • %
Laittomat huumeet on saatanasta, okei? En pystyisi koskaan edes kokeilemaan laittomia huumeita, koska tällöin tukisin samalla järjestäytynyttä rikollisuutta. Tämä organisaatio taas mm. kidnappaa lapsia köyhemmistä maista ja pakottaa ne työskentelemään seksiorjina esim. länsimaissa. Joten no thanks. Amsterdamissa vois ehkä joskus jotain vähän pössytellä, mutta Suomessa pitäydyn kohtuullisessa alkoholin käytössä.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#460 • • astaroth Guest

zasga:
En pystyisi koskaan edes kokeilemaan laittomia huumeita, koska tällöin tukisin samalla järjestäytynyttä rikollisuutta. Tämä organisaatio taas mm. kidnappaa lapsia köyhemmistä maista ja pakottaa ne työskentelemään seksiorjina esim. länsimaissa. Joten no thanks.


Kotikasvatettu blossi = Porsaanreikä. ;)