käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 314,086 views

K

Posts: 511

#401 • • K

Hoopstar:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---


sanos muuta... eniten sää pää viinalla menee sekasin



Eiku sekakäytöllä.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#402 • • Jusuplussa UG-///

K:
---
Hoopstar:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---


sanos muuta... eniten sää pää viinalla menee sekasin

---


Eiku sekakäytöllä.



Onneks se on laillista ja terveellistä, kun sen tekee viinalla ja reseptilääkkeillä ^______________^
Roger Roger

Posts: 3,372

#403 • • Roger Roger Kentti

ALIEN:
---
tweeek:
HOhoh... Yleensä se menee niinpäin että ongelmat ei johdu huumeista, vaan huumeet ongelmista.

---



Ja huumeet ovat oikea lääke ongelmiin? *vink*


Se on se Fifth element - puuttuva tekijä

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

W

Posts: 1,049

#404 • • W
Täytyypi tähän alkoholin kuluttajana kirjoittaa pienehkö puolustus, että minä poika juodessani haluankin rentoutua arjesta, puuduttaa vartaloni, ja miksei ollakkin aika lailla kännissä. Kännissä örveltäminen on kohtalaisen hauskaa, varsinkin hyvässä seurassa, tietysti kohtuus kaikessa...*vink*
Eli potta sekaisin, ja baanalle! *nauru*
Avatar
#405 • • Peppi Guest

pHaze:
---
Tuo vertaus itsessään on aivan yhtä typerä kuin jos menisin sanomaan että \'mulle ei riittäny enää pelkkä kahvi, joten vedin tos nyt sit kossupullon sen päälle et heräisin kunnol\'.




Olipas todella osuvasti sanottu!! Hubaisaa... *nauru*
nansipoi

Posts: 17

#406 • • nansipoi
myönnän laajentavani tajuntaani aika ajoin, joskus, usein, sillon tällön.
Aina kun huvittaa.

huumeilla (kemikaaleilla, luonnontuotteilla, kahvilla, viinalla)
musiikilla
naisilla
xqUe

Posts: 110

#407 • • xqUe
kai se silloin tällöin vaihtoehto kuuluu toho "käytän" osastoon sit

--
Place Go Boom!

Daverian

Posts: 491

#408 • • Daverian
En ole kokeillut ja toivon että en koskaan myöskään kokeile. Kyllä se alkoholi riittää siihen nupin sekoittamiseen ihan hyvin. En tosin juokkaan paljoa koska en halua olla aivan sekaisin, vaan haluan saada sen mukavan fiiliksen.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Narya

Posts: 166

#409 • • Narya Kuolema
muutaman kerran pilvee kokeillu *poks* *juu* *nauru*

--
Sekavuuden Ammattilainen

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#410 • • Aziz Combat Fighter

hoopstar:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---


sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

[muokattu 4.8.2004 16:42]



LSD? PCP? Mietitääs nyt mitä lauotaan. Kyl sitä pollan saa ihan vitun sekasin pilvelläkin, kuhan tarpeeks polttaa.
nRg

Posts: 69

#411 • • Edited nRg
jotain joskus sillontällön ehkä ennen mut No More..ooh paitsi jos thc:n joku huumeheksi nyt vielä luokittelee
Mumuli

Posts: 28

#412 • • Edited Mumuli UG-///
olen totaalinen narkomaani
no joo. en käytä

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#413 • • Aziz Combat Fighter

nRg:
jotain joskus sillontällön ehkä ennen mut No More..ooh paitsi jos thc:n joku huumeheksi nyt vielä luokittelee



*justjoo*
nRg

Posts: 69

#414 • • nRg

Ana-5000:
---
nRg:
jotain joskus sillontällön ehkä ennen mut No More..ooh paitsi jos thc:n joku huumeheksi nyt vielä luokittelee

---


*justjoo*

*justjoo*mitä?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#415 • • Aziz Combat Fighter

nRg:
---
Ana-5000:
---
nRg:
jotain joskus sillontällön ehkä ennen mut No More..ooh paitsi jos thc:n joku huumeheksi nyt vielä luokittelee

---


*justjoo*

---
*justjoo*mitä?



no *justjoo* sille et eiköhän THC lasketa huumeeks siinä missä mikä tahansa muukin huumausaineeksi luokiteltu kemikaali.
Avatar
#416 • • Injektio Guest

outokooma:
---
Ana-5000:
---
hoopstar:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---


sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

[muokattu 4.8.2004 16:42]

---


LSD? PCP? Mietitääs nyt mitä lauotaan. Kyl sitä pollan saa ihan vitun sekasin pilvelläkin, kuhan tarpeeks polttaa.

---


Emmä kyl oo vieläkään huomannut tollasta. Siit vaan nukahtaa ku tarpeeksi polttaa :P



Nukahtaahan sitä kun tarpeeks viinaksia juo *iihhih*

Joo siis itselle ei ole tullut vielä tarvetta edes kokeilla mitään muuta kun alkomahoolia. *slurps*
leka

Posts: 373

#417 • • leka anteeksi olen eläin
tjaa-a paska homma noi mönjät

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

rndm

Posts: 91

#418 • • rndm color-it

Ana-5000:
---
hoopstar:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---


sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

[muokattu 4.8.2004 16:42]

---


LSD? PCP? Mietitääs nyt mitä lauotaan. Kyl sitä pollan saa ihan vitun sekasin pilvelläkin, kuhan tarpeeks polttaa.



Ana hei, mitä sie höpötät?

Minä mietein mitä lauon, tuntuu että sinä et...

Sekavuus on niin suhteellinen käsite, ei se riipu aineesta, vaan käyttäjän ominaisuuksista.
Alkoholi toimii minulla vaan silleen, etten loppupeleissä pysty kontrolloimaan itseäni, enkä ympäristöä.

Mainitsit lsd:n... meneehän silläkin pää sekaisin, mutta paljon kiehtovammalla ja opettavaisemmalla tavalla.
En ota lsd:tä sen takia että menisin sekaisin, vaan siksi että se tuo uusia ajatuksia/näkemyksiä tämän maailman ymmärtämiseen.

Meneehän se potta sekasin pilvelläkin, mutta ei sitä olla silloin nakkikiskan jonossa haastamassa riitaa 5:lle nutipäälle.
Tuosta voit kaivaa pointin, joka ei näköjään lainaamastasi lauseesta auennut.

huumekeskustelu on sinällään jännää, että siinä otetaan vakavasti ihmiset joilla ei ole mitään hajua siitä mitä ovat puhumassa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#419 • • Aziz Combat Fighter

randomhero:
sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

---

LSD? PCP? Mietitääs nyt mitä lauotaan. Kyl sitä pollan saa ihan vitun sekasin pilvelläkin, kuhan tarpeeks polttaa.

---

Ana hei, mitä sie höpötät?

Minä mietein mitä lauon, tuntuu että sinä et...



Väitit kategorisesti että pää menee ENITEN sekaisin viinalla. Sanoin, ettei näin ole, vaan vahvemmilla huumeilla kuin alkoholi saa pään todennäköisesti "enemmän sekaisin", mitä ikinä tämä sitten tarkoittaakaan. Jos otetaan pään sekaisin menon mittariksi kontrollin menetys ja aistiharhat, on alkoholi aika mieto aine. Jos et usko, tee verranto: Vedä kymmenen grammaa LSD:tä, ja siitä selvittyäsi kymmenen grammaa alkoholia.

Kummasta menee pää enemmän sekaisin?

randomhero:
Sekavuus on niin suhteellinen käsite, ei se riipu aineesta, vaan käyttäjän ominaisuuksista.
Alkoholi toimii minulla vaan silleen, etten loppupeleissä pysty kontrolloimaan itseäni, enkä ympäristöä.



Noin. Ja samantien puhuit itsesi pussiin. Sanoit juuri edellisessä postauksessa että alkoholista menee "pää eniten sekaisin".

randomhero:
Mainitsit lsd:n... meneehän silläkin pää sekaisin, mutta paljon kiehtovammalla ja opettavaisemmalla tavalla.
En ota lsd:tä sen takia että menisin sekaisin, vaan siksi että se tuo uusia ajatuksia/näkemyksiä tämän maailman ymmärtämiseen.



Siihen mä en ottanut mitään kantaa.

randomhero:
Meneehän se potta sekasin pilvelläkin, mutta ei sitä olla silloin nakkikiskan jonossa haastamassa riitaa 5:lle nutipäälle.
Tuosta voit kaivaa pointin, joka ei näköjään lainaamastasi lauseesta auennut.



Ai. Mut esim. tää kaveri joka enkelipölyissään avasi tulen jenkeissä McDonaldsissa, tappoi kymmeniä ihmisiä kunnes poliisin ampumat luodit katkaisivat selkärangan oli "vähemmän sekaisin"?

randomhero:
huumekeskustelu on sinällään jännää, että siinä otetaan vakavasti ihmiset joilla ei ole mitään hajua siitä mitä ovat puhumassa.



En mä usko että kukaan sua vakavasti ottaa.
rndm

Posts: 91

#420 • • rndm color-it

randomhero:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---



jos luet tuon vielä uudestaan, niin kysymyksessä on ainoastaan mun henkilökohtainen mielipide, jota et pysty teilaamaan vaikka kuinka mieli tekis.