käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 314,052 views

Orfeus

Posts: 5,872

#361 • • Orfeus

PuuhaOsku:
---
Pablo:
Kummelissa oli aikoinaan mainio läppä joka tuli mieleen: ”Mitään en oo ottanu” *nauru*

---

Tais olla Vintiöt.


Nii oli muutes*vink*
Individual

Posts: 10,942

#362 • • Individual HYPNO!
”Minä osaan pitää hauskaa ihan ilman viinaa.”
Noh, minä osaan juoda viinaa ihan ilman hauskaa.

Bileissä en ole selvinpäin, joskus olen ollut ei siinä mitään, mutta en oikein viihdy missään yleisötapahtumissa selvinpäin. En ainakaan silloin, jos ympärillä on paljon päihtyneitä ihmisiä. Kyllä homma on vain niin. Alkaa ahdistaa alta aikayksikön.
Toisaalta noi bileet toimii meiksillä myös jonkinlaisina tilaisuuksina nollata esim. mennyt työviikko jne...

[muokattu 29.4.2004 22:32]
vanhus

Posts: 889

#363 • • vanhus
no en känni päälle jos haluu nuppinsa sekasin kosuu vissyy kolinaa soppaa ja jne jalka on vipattanut ilman mitään mömmöjä tähänkin asti *pahis**pahis*
kilobitti

Posts: 2,419

#364 • • kilobitti 1-2-3 techno

Individual:
Noh, minä osaan juoda viinaa ihan ilman hauskaa.



Ollaan yhdessä kaveriporukassa jo monta vuotta kehitetty ”viinaa ilman hauskaa”-bilekonseptia. Ei olla keksitty vielä mitään totaalisen tylsää, kaikessa on aina jotain huvittavaa tai vähintäänkin surkuhupaisaa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Claquesous

Posts: 3,206

#365 • • Claquesous viidettä kolonnaa

kilobitti:

Ollaan yhdessä kaveriporukassa jo monta vuotta kehitetty ”viinaa ilman hauskaa”-bilekonseptia.



Asennetta! Äijät istuu ringissä naamat nollilla kiskomassa viinaa. Tietenkin syvän hiljaisuuden vallitessa (äänettömyyden rikkoo vain viinalla läträys). Toimis kai mökissä keskellä skuttaa ja talvella.

--
32. of December

p3T0

Posts: 386

#366 • • p3T0 häslä
ELÄMÄ ON PARASTA HUUMETTA mulle sen olen kaikkien kokeilujen ja testien (joista EN ole ylpeä) jälken huomannut...

viinaa en juo mutta Kannabis pitäis ehdottomasti laillistaa!

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

zari

Posts: 716

#367 • • zari Team Tamppaajat
En käytä enkä oo edes koskaan kokeillu. Ei kiinnosta

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

[zuho]

Posts: 238

#368 • • [zuho] Team Jorma
Käytän aina ja paljon. Herskaa, kokaa, pilvee, lakkaa, ekii, sienii ja sit sitä uutta superhuumetta, sitä synteettistä. Siin oliki kaikki mitä mä käytän...

[muokattu 19.5.2004 02:28]

--
-Juho

Avatar
#369 • • xcrider Guest
E
5thSaint

Posts: 221

#370 • • 5thSaint
En käytä, ei ole ollut tarvetta (Päässä happoa ja radioaktivisuutta jo syntymästä) Alkaholia hyvin vähän jos ollenkaan bileissä.

--
You go hard!? We go harder!!

vaavu

Posts: 1,324

#371 • • vaavu vara-vana
Mielenkiintoisesti muuttuneet tämän pollin voimasuhteet puolen vuoden takaisesta. Kertoneeko jotain siitä, minkälaisia uusia käyttäjiä klubitus on saanut? *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#372 • • sapeli jokukukamikä?
En ole kokeillut. Mä tunsin tutun kautta yhden tyypin joka käytti aika rankasti, ja en ikinä halua että kukaan olisi sellainen. Toisaalta, ei mua oikeasti haittaa jos joku osaa kohtuudella käyttää - sama periaate alkoholin kanssa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Gnizhak

Posts: 701

#373 • • Gnizhak iku

vaavu:
Mielenkiintoisesti muuttuneet tämän pollin voimasuhteet puolen vuoden takaisesta. Kertoneeko jotain siitä, minkälaisia uusia käyttäjiä klubitus on saanut? *ding*



Tämä kertoo vain sen mitä poliisikin aina epäilee...

--
Don't Just Stand There

hallucinogen

Posts: 8,190

#374 • • hallucinogen Edain

Gnizhak:
Tämä kertoo vain sen mitä poliisikin aina epäilee...


Kummasti ei kuitenkaan ratsiat tuota tulosta. Voihan iso osa noista ihmisistä käyttää huumeita jossain muualla kuin bileissä joten en menisi tuosta todellakaan väittämään ,että noin moni bileissä dousaa *vink*

--
pikku-*possu*

quile

Posts: 136

#375 • • quile Kävelevä banneri.
En käytä. Viina on jees
mniittymaki

Posts: 1,641

#377 • • mniittymaki
mitä & missä millonkin.. tilanteesta riippuen.

.m
micqo

Posts: 1,094

#378 • • micqo
Joskus tuli tesmittyy....nykyään pärjää hyvin alcoholicilla *joo*
blender

Posts: 2,552

#379 • • blender Arcade | KAIKU
valitettavan paljon näköjään klubituksenkin jengistä käyttää *eiei*

en tue!
sapeli

Posts: 11,768

#380 • • sapeli jokukukamikä?
Saattaapi olla niinkin että niitä käytetään/otetaan vaan kotona mut mukaan ei oteta... Se selittäis miks niitä löytyy bileissä niin vähän. Mut on se myös pieni ihme jollei joku poliisin kumminkaima ole jo täälläkin käynyt ja huomannut näitä lukuja.

Tän vois kyl aloittaa uudelleen ja jaotella enemmän sen suhteen mitä käyttää (esim. kannabis vs. kokaiini yms) ja milloin (kerran vuodessa vs. tunnin välein), plus tietenkin pari välipykälää. Meinaan vaan että tosi moni on kysynyt lasketaanko maria huumeeks tai että jos käyttää ehkä kerran parissa kuukaudessa niin onko se sama kuin ”käytän”. Noista vaihtoehdoista tulee helposti aika jyrkkä jakauma.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.