käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 314,044 views

Jole

Posts: 51

#341 • • Jole konelevyseppä
Battery power! Tai vaihtoehtoisesti Bull / Ed / Bomba, mitään muuta en käytä :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#342 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
battery tai redbull on kyl hyvä alkoholin korvike! huomattu eteenkin aamubileissä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anthocyan

Posts: 1,511

#343 • • anthocyan Kohti valoa...

Chilek:
Joo käytän maalman parasta dousii, musiikkia monta tuntia päivittäin....

siitä saa parhaimmat kiksit :)



Oon iha samaa mieltä sun kaa!!!! *plur*
Mulle tulee vierotusoireita musasta HYVIN nopeasti! Pakko kuunnella VÄHINTÄÄN päivittäin! *hih* *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Happolääkäri

Posts: 58

#344 • • Happolääkäri
...Musiikkinarkomaanien on aina pakko saada uusimmat levyt... usein he käyttävät niiden hankkimiseen jopa laittomia keinoja, kuten Internetissä toimivia, yleensä hakkereiden valmistamia PeerToPeer ohjelmia... - Irti Musiikista Ry. Kannatuslehti 1/99

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...

dear pepin

Posts: 122

#345 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Yhtä paljon pitäsi kiinnostaa syökö joku buranaa ja miksi.

Mm. diapami on aine joka vaikuttaa keskushermostoon lamaannuttavasti tietääkseni aika samalla tavalla kuin alkoholi, mutta on ilman reseptiä laiton huume. Lääkkeeseen kasvaa riippuvuus muutaman viikon päivittäisen käytön myötä. Näitä valtion huumeita saa apteekista ja niitä on lupa syödä kunhan lääkäri on laittanut ensin nimensä paperiin. Mies joka ostaa ahdistukseensa jallupullon on väärässä.

En sano että kokeilkaa kaikkea. Älkää ihmeessä mitään niistä. Mutta ei viitsisi ylistää kuningas- alkoholia ja sen vaikutuksia jokseenkin tutkittuina, turvallisina ja terveellisinä vain siksi että se sattuu täällä olemaan mukava, verotettava, laillinen huume.

Jos viina keksittäisiin nyt, se olisi luultavasti samalla kiellettyjen aineiden listalla kuin heroiini, piri, kannabis tai mikä tahansa muu ”kokeile- siirryt vahvempiin- jäät koukkuun-kuolet nuorena ja surullisena”- aine. Olen kohtalaisella menestyksellä pyrkinyt asennoitumaan niin, että mikä tahansa mömmö joka vaikuttaa ihmiseen millään tavalla on ”huume”. Laillisena tai laittomana. Oman harkintakyvyn varaan voikin sitten jättää sen millaisilla myrkyillä päänsä yrittää sekoittaa.

Ei sillä etteikö se olisi hauskaa. *justjoo*

[muokattu 31.3.2004 01:12]

--
This is where the magic happens *

Jammailija

Posts: 3,224

#346 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
I agree. Tos tuli asiaa*piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ChunkeyMunkey*

Posts: 14

#347 • • ChunkeyMunkey* weed-mon

highrise:
mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin *plur*



jeb..:)

--
...Set the level high, spread your wings and fly...

MaSari

Posts: 1,986

#348 • • MaSari space jammer

LaaLaa entertainment:

Mm. diapami on aine joka vaikuttaa keskushermostoon lamaannuttavasti tietääkseni aika samalla tavalla kuin alkoholi, mutta on ilman reseptiä laiton huume. Lääkkeeseen kasvaa riippuvuus muutaman viikon päivittäisen käytön myötä. Näitä valtion huumeita saa apteekista ja niitä on lupa syödä kunhan lääkäri on laittanut ensin nimensä paperiin. Mies joka ostaa ahdistukseensa jallupullon on väärässä.



Huh. Kerran otin särkylääkkeeksi muistaakseni yhden diapamin ja menin ihan tööt. Oksensin ja kaikkee *hikoil* Yök se oli kamalaa. Samallainen olo kun olis ollu samaan aikaan kuume, migreeni, känni ja oksennustauti.. Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

patis

Posts: 1,158

#349 • • patis 10

MaSari:
Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena *ding*



Pari kertaa olen leikkauksessa ollut ja aina ensin saanut diapameja. Mukavan rento olo niistä ainakin tulee. Pystyn ihan hyvin kuvittelemaan jonkun käyttävän niitä päihteinä.
keisha

Posts: 1,394

#350 • • keisha bullet with butterfly wings

MaSari:Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena *ding*

Ja joku toinen saa alkoholista noi samat oireet eikä tajua, miten joku muu voi käyttää sitä viihtyäkseen. Onhan tuonkaltaisten aineiden vaikutus hyvin yksilöllistä.

[muokattu 3.4.2004 20:26]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

MaSari

Posts: 1,986

#351 • • MaSari space jammer

keisha:
---
MaSari:Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena *ding*

---
Ja joku toinen saa alkoholista noi samat oireet eikä tajua, miten joku muu voi käyttää sitä viihtyäkseen. Onhan tuonkaltaisten aineiden vaikutus hyvin yksilöllistä.

[muokattu 3.4.2004 20:26]



Okei kaikki on yksilöllistä mut MUN mielestä diapam on huono siihen jos haluu päänsä sekasin. Huomatkaa et se on todella mun oma mielipide.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

W

Posts: 1,049

#352 • • W
En käytä huumeita, en pidä edes tupakan poltosta, yök! sopivasti alkoholia ja rakkaus musiikkia kohtaan huumaa meikäläisen....eikä sitä alkoholiakaan kaivata, vetää vaan päivät sekaviksi. Selvä puhdas elämä itsessään mahtavaa!!!!
nvd

Posts: 69

#353 • • nvd

Tres:
Tällainen mystifiointi ja kielletyn hedelmän tuoksu
on mielestäni paljon vaarallisempaa propagandaa
kuin kiihkoton ja neurologisiin faktoihin perustuva
tiedottaminen. Jos kaikkia päihteitä käsiteltäisiin
arkisen kiihkottomasti, voisi monella nuorella olla
vähemmän kiinnostusta lähteä kokeilemaan
jotain random metyyliamfetamiiniyhdistettä kun
tavallinen trimetylixanteeni (tjsp, joku varmaan
tietää oikeen kirjoitusasun suomeks) kerrran ajaa
saman asian *nukkuu*



Tuntuis, että täällä yleensäkin ollaan aika haluttomia antamaan asiat ihmisten itsensä päätettäviksi, halutaan saada ihmiset päättämään sillä tietyllä tavalla, niin sitten annetaan yksipuolista (tai virheellistäkin joskus) valistusta. Mahdollisimman vähän vastuuta ihmisille tai jotain. Vois olla hienoa, jos ylipäätään enemmän opetettais päättämään asioista itse.
Hansu

Posts: 481

#354 • • Hansu

patis:
Pari kertaa olen leikkauksessa ollut ja aina ensin saanut diapameja. Mukavan rento olo niistä ainakin tulee. Pystyn ihan hyvin kuvittelemaan jonkun käyttävän niitä päihteinä.


Muutama vuosi sitten operoitiin hermovammaa sormessa, ja ennen leikkausta sain rauhoitteeksi diapamin. Tosiaan, olo alkoi olla niin rento ettei jaksanut enää istuallaan olla ja pitkälläänkin tuntui, kuin olisi kellunut jossakin rauhoittavassa pumpulissa. Olo oli harvinaisen seesteinen.
kipzu

Posts: 67

#355 • • kipzu

LaaLaa entertainment:


Mm. diapami on aine joka vaikuttaa keskushermostoon lamaannuttavasti tietääkseni aika samalla tavalla kuin alkoholi, mutta on ilman reseptiä laiton huume. Lääkkeeseen kasvaa riippuvuus muutaman viikon päivittäisen käytön myötä. Näitä valtion huumeita saa apteekista ja niitä on lupa syödä kunhan lääkäri on laittanut ensin nimensä paperiin.



Oxapam on samanlainen lääke mis on kai vähemmän sivuvaikutuksii... ja diapamin lailla aivan loistava stressi lääke. Mut totta on kyl se et kun pari viikkoo meet niitten voimalla nukkumaan, niin ei meinaakkaan uni enään tulla ilman. Paras lepolääke maan päällä... (tai siis mitä mä oon kerenny kokeilee) *yingyang*
Avatar
#356 • • CryOniC Guest

ee102:
Onkohan tässä jauhanu ihan älytöntä paskaa... *täh**ankka* Tekipä vaan mieli vähän avautua.


no nii näköjää....*iihhih*...ei sulla oi vielä muuta...*pelle*
Samu81

Posts: 1,224

#357 • • Samu81 kokolihaa
Pelkkä alokoholi riittänyt viimeiset 5v, saa kyllä riittää jatkossakin.

-Samu

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Orfeus

Posts: 5,872

#358 • • Orfeus

Samu*:
Pelkkä alokoholi riittänyt viimeiset 5v, saa kyllä riittää jatkossakin.

-Samu


*joo*
Lucky-13th

Posts: 383

#359 • • Lucky-13th
En, mut sä käytät

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#360 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Pablo:
Kummelissa oli aikoinaan mainio läppä joka tuli mieleen: ”Mitään en oo ottanu” *nauru*


Tais olla Vintiöt.