836 posts, 42 pages, 325,019 views
highrise:
mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin
LaaLaa entertainment:
Mm. diapami on aine joka vaikuttaa keskushermostoon lamaannuttavasti tietääkseni aika samalla tavalla kuin alkoholi, mutta on ilman reseptiä laiton huume. Lääkkeeseen kasvaa riippuvuus muutaman viikon päivittäisen käytön myötä. Näitä valtion huumeita saa apteekista ja niitä on lupa syödä kunhan lääkäri on laittanut ensin nimensä paperiin. Mies joka ostaa ahdistukseensa jallupullon on väärässä.
MaSari:
Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena
Ja joku toinen saa alkoholista noi samat oireet eikä tajua, miten joku muu voi käyttää sitä viihtyäkseen. Onhan tuonkaltaisten aineiden vaikutus hyvin yksilöllistä.MaSari:Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena
keisha:
---
MaSari:Siis en missään nimessä enää vahingossakaan ota särkylääkkeeksi diapamia, koska olin kipeä se takia yhden kokonaisen päivän. En ymmärrä miten joku vois käyttää sitä päihdytysaineena
---
Ja joku toinen saa alkoholista noi samat oireet eikä tajua, miten joku muu voi käyttää sitä viihtyäkseen. Onhan tuonkaltaisten aineiden vaikutus hyvin yksilöllistä.
[muokattu 3.4.2004 20:26]
Tres:
Tällainen mystifiointi ja kielletyn hedelmän tuoksu
on mielestäni paljon vaarallisempaa propagandaa
kuin kiihkoton ja neurologisiin faktoihin perustuva
tiedottaminen. Jos kaikkia päihteitä käsiteltäisiin
arkisen kiihkottomasti, voisi monella nuorella olla
vähemmän kiinnostusta lähteä kokeilemaan
jotain random metyyliamfetamiiniyhdistettä kun
tavallinen trimetylixanteeni (tjsp, joku varmaan
tietää oikeen kirjoitusasun suomeks) kerrran ajaa
saman asian
patis:
Pari kertaa olen leikkauksessa ollut ja aina ensin saanut diapameja. Mukavan rento olo niistä ainakin tulee. Pystyn ihan hyvin kuvittelemaan jonkun käyttävän niitä päihteinä.
LaaLaa entertainment:
Mm. diapami on aine joka vaikuttaa keskushermostoon lamaannuttavasti tietääkseni aika samalla tavalla kuin alkoholi, mutta on ilman reseptiä laiton huume. Lääkkeeseen kasvaa riippuvuus muutaman viikon päivittäisen käytön myötä. Näitä valtion huumeita saa apteekista ja niitä on lupa syödä kunhan lääkäri on laittanut ensin nimensä paperiin.
ee102:
Onkohan tässä jauhanu ihan älytöntä paskaa... Tekipä vaan mieli vähän avautua.