käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 313,087 views

blender

Posts: 2,552

#381 • • blender Arcade | KAIKU

sapeli:
Tän vois kyl aloittaa uudelleen ja jaotella enemmän sen suhteen mitä käyttää (esim. kannabis vs. kokaiini yms) ja milloin (kerran vuodessa vs. tunnin välein), plus tietenkin pari välipykälää. Meinaan vaan että tosi moni on kysynyt lasketaanko maria huumeeks tai että jos käyttää ehkä kerran parissa kuukaudessa niin onko se sama kuin ”käytän”. Noista vaihtoehdoista tulee helposti aika jyrkkä jakauma.



niin... no ohan se ”käyttöä” mut vois olla semmonen et ”vedän vahvempiakin kuin pilvee” ”poltan pilveä” ”olen kokeillut” ”en käytä”
HardHouse

Posts: 21

#382 • • HardHouse
Riippuu ihan täysin siitä mikä määritellään huumeeks.
Imppp

Posts: 29

#384 • • Imppp
Kannabis irti huumeista..hamppua, ei pamppua jnpp. :)

Tää pilvi kyl ansaitsee oman threadinsa, jos sitä ei vielä oo. Ite en laske kannabistuotteita huumeiksi, paitsi suomen laista puhuttaessas.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#385 • • Aziz Combat Fighter

Imppp:
Ite en laske kannabistuotteita huumeiksi, paitsi suomen laista puhuttaessas.



?

Et laske huumaavaa ainetta huumeeksi?

Tarkastappa sanan määrittely jostain.

Aika helvetin järkyttävä tilasto, by the way. Oikeesti. *eiei*
Avatar
#386 • • astaroth Guest

Imppp:
Tää pilvi kyl ansaitsee oman threadinsa, jos sitä ei vielä oo. Ite en laske kannabistuotteita huumeiksi, paitsi suomen laista puhuttaessas.



Tuolta löytyy keskustelu: KANNABIKSEN LAILLISTAMINEN
Lauruska

Posts: 821

#387 • • Lauruska nihkee
en käytä tupakkaa, en alkoholii, enkä muitakaa huumausaineita.

Kahvi ja tee on mun huumeet!
m_a

Posts: 1,017

#388 • • m_a

Ana:
Aika helvetin järkyttävä tilasto, by the way. Oikeesti. *eiei*


mietippäs kuin suuri osa meistä käyttää/ on kokeillut alkoholia..
ja.. nojoo, tajusit varmaan pointtini
Oikeesti *nauru*
hoopstar

Posts: 472

#389 • • hoopstar hoopstar
alkoholi on vaan niin wanha tuttu aine aikojen alusta että sitä ei voida enää kieltää. tosin nyt uutena aineena se luokiteltaisi erittäin kovaksi huumeeksi. alkoholisteja koko hemmetin suomi täynnä. jengiä on siihen niin pahasti koukussa että huh huh *nauru*
eli ne ketkä käyttää alkoholia, sekoittavat päätään samalla tavalla kun huumeiden käyttäjät. jotkut vetää viinaa päivittäin.. toiset kuosaa päivittäin.. onhan noita. eihän noista loppupelissä mikään kovin fiksua ole. mut en sitä vääränäkään pidä. tehköön jokainen omat ratkaisunsa *joo*
Exlex

Posts: 497

#390 • • Exlex

Lauruska:
en käytä tupakkaa, en alkoholii, enkä muitakaa huumausaineita.

Kahvi ja tee on mun huumeet!




Sama täällä! Jokainen tehköön omat valintansa!
kap-pu

Posts: 1,167

#391 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Hoopstar:
alkoholi on vaan niin wanha tuttu aine aikojen alusta että sitä ei voida enää kieltää.



jaa'a, jaa'a. tiedäpä sit kumpi on löydetty ensin, hampun vaikutukset vai alkoholin käyminen..

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

nomic

Posts: 4,120

#392 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
käytän kaikkia samaan aikaa joka päivä, kokoaika!
nyt vähän kannabis-piikillä suoneen...
*luolastoHymy*

[muokattu 3.8.2004 02:51]
UzU

Posts: 2,361

#393 • • UzU [33100]

Exlex:
---
Lauruska:
en käytä tupakkaa, en alkoholii, enkä muitakaa huumausaineita.
Kahvi ja tee on mun huumeet!
---
Sama täällä! Jokainen tehköön omat valintansa!



Te ootte tommosia narkkareita. Mä en juo edes kahvia. Teetä silloin tällöin.. ;)
hemuz

Posts: 2,178

#394 • • hemuz kätevä emäntä
no jos ei viina ja tupakka riitä nii sit en tiiä...
+kahvi. en oo muita ees koklannu enkä aijokkaa...
Avatar
#395 • • Dj Looni™ Guest
noo...hmm....LOL!!
sapeli

Posts: 11,768

#396 • • sapeli jokukukamikä?
Aika jännä - toisaalta niin moni sanoo että kaikkea pitää kokeilla (paitsi mummon kalsareita tms), mutta kun on huumeista kyse niin moni vetää kylmän rajan. Aineista on kyllä ollut sen verran negatiivista propagandaa etten ihmettele (ja itsekin otan usein saman asenteen), mutta asiaa objetkiivisesti tutkien alkoholi tosiaan on vaarallisempaa kuin useimmat näistä aineista...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#397 • • RINY Guest
En ole koskaan kokeillu enkä kokeile. Alkoholi+kahvi+tupakka riittää mulle aivan mainiosti. Niistäkin saa päänsä sekasin. *vink*
rndm

Posts: 91

#398 • • rndm color-it
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.

joten jätin oman/muiden turvallisuuden nimissä alkoholin kokonaan pois.
Riku

Posts: 3,187

#399 • • Riku The Little Prince

randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.

Joo, mäkin edelleen ihmettelen tätä asennetta, että 'saa pään tarpeeks sekasin alkoholillakin' ikäänkuin huumeidenkäyttäjät hakisivat jotain ultimate sekavuustilaa käytöllään. Kyllä ne pahiten sekoilevat vastaantulijat ovat yleensä aina niitä hieman turhan paljon viinaa ottaneita. Tuo vertaus itsessään on aivan yhtä typerä kuin jos menisin sanomaan että 'mulle ei riittäny enää pelkkä kahvi, joten vedin tos nyt sit kossupullon sen päälle et heräisin kunnol'.

[muokattu 3.8.2004 18:51]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

hoopstar

Posts: 472

#400 • • hoopstar hoopstar

randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.



sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

[muokattu 4.8.2004 16:42]