käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 314,039 views

sts

Posts: 7,969

#421 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000:
---
hoopstar:
---
randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---


sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

[muokattu 4.8.2004 16:42]

---


LSD? PCP? Mietitääs nyt mitä lauotaan. Kyl sitä pollan saa ihan vitun sekasin pilvelläkin, kuhan tarpeeks polttaa.



Lisätääs listaan viel mescaliini, DXM, Ayahuasca, liimat jne jne...

Ja joo toho pilvi kommenttiin vaan WORD.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#422 • • Aziz Combat Fighter

randomhero:
---
sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

randomhero REMIX:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.
---

jos luet tuon vielä uudestaan, niin kysymyksessä on ainoastaan mun henkilökohtainen mielipide, jota et pysty teilaamaan vaikka kuinka mieli tekis.



Ei mua kiinnosta sun mielipidettäs teilata mut sanonpa vaan et on sitä maailmalla liikkeellä aika vitusti tujumpia kalloskrämblereitä ku kolmostuoppi.
sts

Posts: 7,969

#423 • • sts Sama pyynti aitta!

randomhero:

Sekavuus on niin suhteellinen käsite, ei se riipu aineesta, vaan käyttäjän ominaisuuksista.
Alkoholi toimii minulla vaan silleen, etten loppupeleissä pysty kontrolloimaan itseäni, enkä ympäristöä.



siis väität että olet paremmin kontrolloitavassa tilassa esim mescaliini tai ayahuasca päissäsi kuin alkoholin kanssa? Tai väität että Liimanhaistelulla tai poppersilla tai yms dissosatiivilla olet paremmin hallinnassa. En oikein usko että PCP päissäsi olet paremmassa kunnossa tia hallinnassa kuin alkoholi päissä. Ehkä aivosi antava sellaista signaalia sinulle mutta uskon että realiteetti on jotain muuta.
sts

Posts: 7,969

#424 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000:
Ei mua kiinnosta sun mielipidettäs teilata mut sanonpa vaan et on sitä maailmalla liikkeellä aika vitusti tujumpia kalloskrämblereitä ku kolmostuoppi.



So true... Yleisesti voidaan todeta että jos väittää tuollaisia "totuuksia" kuin hero niin ei oikeasti tiedä asiasta mitään.
rndm

Posts: 91

#425 • • rndm color-it
on varmasti paperilla tujumpia ku kylmä lapin kulta, mutta siitä kuinka ne vaikuttaa tiettyyn henkilöön tietyillä ominaisuuksilla, siitä ei voi olla varma kuin henkilö itse.

Mutta omalla kohdallani tujutkaan aineet (lsd, dxm, mdxx, RC:t, dmt) eivät ole sekoittaneet sellaiseen kuntoon kuin alkoholi.

ja näitä lauseita ei oe kirjoitettu kiistakapulaksi, vain yhdeksi huumemyönteiseksi kommentiksi.
rndm

Posts: 91

#426 • • Edited rndm color-it

sts:
So true... Yleisesti voidaan todeta että jos väittää tuollaisia "totuuksia" kuin hero niin ei oikeasti tiedä asiasta mitään.



en oo väittäny totuudeksi missään välissä, se on ollut kokoajan vain oma mielipiteeni.

Ana-5000:
Ei mua kiinnosta sun mielipidettäs teilata mut sanonpa vaan et on sitä maailmalla liikkeellä aika vitusti tujumpia kalloskrämblereitä ku kolmostuoppi.



tuo on totta, mutta enhän missään välissä vastaan väittänytkään?
alkupeäisessä postauksessahan sanoin:


randomhero:
sanotaanko näin, että ei oo tullu vielä semmosta ”huumetta” vastaan, joka sais pään niin sekasin kuin alkoholi.

Zantsu

Posts: 32

#429 • • Zantsu

Käenpoika:
mä käytän kans urheiluu



Endorfiinihumala on ihan ykkonen! *aplodit* Harmi vain, etta siita saa sivuvaikutuksena sarkyneita polvikierukoita...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#430 • • Aziz Combat Fighter

m_a:
Kolmostuoppi vedetään siinä alta puolentunnin, ja jokainen varmaan
tajuaa että vaikutus on tasaisempi / hallittavampi kuin kerralla vedettynä.

Sitäpaitsi sts ja ana, ihminen on luulosairaseläin.
Aineiden mystisyys vaikuttaa varmasti kokemukseen.



No tietty ihmiset reagoi eri aineisiin eri tavalla, jotku flippaa kupillisesta kahviakin, mut ei siitä nyt oikein ollu kyse vaan taas tosta "Ai et huumeet on vaarallisia? MITES SIT ALKOHOLI?! Sehän vasta vaarallista onkin!"-kommentoinnista. Siin sivuutetaan kokonaan muiden huumeiden ja alkoholin eriarvoisuus yhteiskunnassa ja tehdään mukaovela, suora rinnastus sellasella foliohattumentaliteetilla ettei mitään rajaa. Silleen, "Eksä tajuu et itteki vedät huumetta? ALKOHOLI-HUUMETTA!" Ihanku jonkun PCP:n ja alkoholin merkittävin ero ois siinä, et alkoholi on laillista, PCP ei.

Kaikille on varmaan selvää et kansanterveyden suurin riski päihdeaineiden saralla on alkoholi ja absoluuttisia lukuja tarkastellessa alkoholi on yhteiskunnan vahingollisin päihde, toi argumentti on vaan esitetty jo niin monta kertaa ja sellasissa yhteyksissä mihin se ei oikeastaan mun mielestä kuulu, ja jos kuuluukin niin se vedetään mukaan omituisella aasinsillalla.

Huumeidenkäyttöä on vähän outoa alkaa puolustaa sil et jotkut ihmiset on aggressiivisia humalassa. Tämä on selviö, eikä tuo keskusteluun mitään uutta.
rndm

Posts: 91

#431 • • Edited rndm color-it


No tietty ihmiset reagoi eri aineisiin eri tavalla, jotku flippaa kupillisesta kahviakin, mut ei siitä nyt oikein ollu kyse vaan taas tosta "Ai et huumeet on vaarallisia? MITES SIT ALKOHOLI?! Sehän vasta vaarallista onkin!"-kommentoinnista. Siin sivuutetaan kokonaan muiden huumeiden ja alkoholin eriarvoisuus yhteiskunnassa ja tehdään mukaovela, suora rinnastus sellasella foliohattumentaliteetilla ettei mitään rajaa. Silleen, "Eksä tajuu et itteki vedät huumetta? ALKOHOLI-HUUMETTA!" Ihanku jonkun PCP:n ja alkoholin merkittävin ero ois siinä, et alkoholi on laillista, PCP ei.

Kaikille on varmaan selvää et kansanterveyden suurin riski päihdeaineiden saralla on alkoholi ja absoluuttisia lukuja tarkastellessa alkoholi on yhteiskunnan vahingollisin päihde, toi argumentti on vaan esitetty jo niin monta kertaa ja sellasissa yhteyksissä mihin se ei oikeastaan mun mielestä kuulu, ja jos kuuluukin niin se vedetään mukaan omituisella aasinsillalla.

Huumeidenkäyttöä on vähän outoa alkaa puolustaa sil et jotkut ihmiset on aggressiivisia humalassa. Tämä on selviö, eikä tuo keskusteluun mitään uutta.



jos tää oli vastinetta mun posteihin liittyen, niin en ymmärrä...

lue vielä kerran se mun eka posti, siitä ei irtoa mitään muuta kuin yhden ihmisen henkilökohtainen mielipide.
noihin yllämainittuhin asioihin en ottanu kantaa, vaan ne on sun pään tuotosta


ja "tuo sanos muuta...eniten se pää menee viinalla sekaisin" lause josta tod.näk koko jauhaminen alkoi, ei ollut ees mun kirjoittama, joku lainannu huolimattomasti

hoopstar:

sanos muuta... eniten se pää viinalla menee sekasin

[muokattu 4.8.2004 16:42]



sivulta 23.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#432 • • Edited Aziz Combat Fighter

randomhero:
jos tää oli vastinetta mun posteihin liittyen, niin en ymmärrä...



Et niin. Se ei ollut mitenkään henkilökohtaisesti sulle tarkoitettu vaan koko threadia koskien.

edit: nevar mind.
Howdy

Posts: 7,955

#433 • • Howdy Oldie
Hauska lueskella näitä juttuja tuolta alkupäästä kun osa niin vastaan olleista ihmisistä tulee nykyään silmät teevadinkokoisina vastaan bileissä *iloinen* no maailma muuttuu .. ja mielipiteet... *vink*

--
Käpy vailla vertaa

Tebi

Posts: 131

#434 • • Tebi normisetti
no drugs for me thanks , alkoholi riittää vallan mainiosti

--
koi syö ja ruoste raiskaa

Yoni

Posts: 440

#435 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Kato ihmiset! Lopetatte huumeet ja alkoholin ja pidätte hauskaa selvinpäin!
Kyllä sen pitäs onnistuu!
A-E

Posts: 528

#436 • • A-E Detroit Techno Militia
Kyllä ja en, koska kahvin,alkoholin ja tupakan voi kait laskea huumeisksi? Muuten kyllä mun kanta henk.koht. on sano ei huumeille. Huumeiden käyttö on jokaisen oma asia enkä mä lähde sitä millään tavalla jeesustelemaan, mutta itse en kyllä liiku ja halua tuntea ketään ihmistä joka niitä käyttää.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

mehukatti

Posts: 335

#437 • • Edited mehukatti dude
enemmistö siis käyttää tai on käyttänyt/kokeillut huumeita.
rndm

Posts: 91

#438 • • rndm color-it

Juhgu:
---
randomhero:
Mutta omalla kohdallani tujutkaan aineet (lsd, dxm, mdxx, RC:t, dmt) eivät ole sekoittaneet sellaiseen kuntoon kuin alkoholi.
---


Sitten olet kyllä vetänyt jotain ihan muuta kun noita aineita *nauru*



Itseasiassa tiedän mitä oon maistellu.

Näköjään pointtini ei oo auennu vieläkään, mutta muista! kyseessä on vain minun mielipiteeni.

Sekavuudella tarkoitin sellaista toimintaa, jota voi kutsua oikeasti sekavuudeksi.
Mikään muu aine kuin alkoholi ei ole sekoittanut sellaiseen kuntoon, että nussisin kaverin muijaa, hakkaisin tuntemattoman taksitolpalle, uhkailisin tyttöystävää puukolla, hajottaisin ikkunoita ym oikeasti SEKAISIN olevan ihmisen toimintaa. get it?
Tietysti joku voi -name your dope- alaisena tehdä edellämainittuja asioita, mutta mehän olemme yksilöitä.
Karski

Posts: 6,049

#439 • • Edited Karski Pomon kätyri

mehukatti:
enemmistö siis käyttää tai on käyttänyt/kokeillut huumeita.



... topikkiin vastanneista.

Pitää huomioida sekin, että tän tyyppisiin
topikeihin ja kyselyihin ylipäätään vastaa
lähinnä ihmiset, joita aihepiiri jotenkin
kiinnostaa. ~90% klubituksen käyttäjistä
ei ole ilmaissut kantaansa lainkaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

e-will

Posts: 372

#440 • • e-will joor worst naitmeir

randomhero:
Mikään muu aine kuin alkoholi ei ole sekoittanut sellaiseen kuntoon, että nussisin kaverin muijaa, hakkaisin tuntemattoman taksitolpalle, uhkailisin tyttöystävää puukolla, hajottaisin ikkunoita ym oikeasti SEKAISIN olevan ihmisen toimintaa. get it?
Tietysti joku voi -name your dope- alaisena tehdä edellämainittuja asioita, mutta mehän olemme yksilöitä.



niin se joku heroinisti pankkirosvokin sanoi että 'ennen keikkaa oli hyvä vetää pellilliset ku se teki olon niin skarpiksi'
kyllä se 'sekaisin' pitää määritellä vähän paremmin ennenkuin alkaa puhumaan että 'en mennyt hapoista sekaisin'

--
vailla täyttä ymmärrystä