836 posts, 42 pages, 324,118 views
VITTUSAATANA NISKALAUKAUS KAIKILLE, JOTKA EI TAJUU OLLA SAMAA MIELTÄ KU MÄ!!! VAI MITÄ JENGI?! ENKÖS KUULOSTAKIN VAKUUTTAVALTA?!!?
Eli hyvä meininki puolin ja toisin.
Kaiken uhalla vielä rautapitoisemmin:
Silti voisi aina miettiä, miten sanottavansa tuo esille, olipa kyse miten läheisestä ja tunteita herättävästä aiheesta tahansa.
Tekeekö sen asiasisällön vaatimassa muodossa..... Vaiko laumassa määkyen, joukkotunteeseen vedoten.. Toinen toista kehuen ja yllyttäen ja kukin omia kannuksia keräten.. Ja sitä yhtä yksinäistä joukolla solvaten.
Mitä on putkinäkö? Mitä on laumaputkinäkö? Onko "toi alotti" paljon parempi perustelu kuin "mä oon oikeessa"?
Tekeekö sen asiasisällön vaatimassa muodossa..... Vaiko laumassa määkyen, joukkotunteeseen vedoten.. Toinen toista kehuen ja yllyttäen ja kukin omia kannuksia keräten.. Ja sitä yhtä yksinäistä joukolla solvaten.
Mitä on putkinäkö? Mitä on laumaputkinäkö? Onko "toi alotti" paljon parempi perustelu kuin "mä oon oikeessa"?
Ällöttävää.
on suorastaan älykästä vetää huumeita...
on fiksua tuhota aivoja. ei siitä sen enempää....
kaikessa yksinkertaisuudessaan se ei kannata, jos haluaa pysyä terveenä
kerroppa viisaana sitten kumpi tuhoaa enenmmän aivoja ja johtaa helpommin keskittymis vaikeuksiin. Joka vkonloppuinen pirin ja naksujen veto vai muutaman oluen vetäminen perjantai lauantai iltana?
ilmeisesti olen kuullut paljon paskaa noista kemikaaleista ja niiden vaikutuksista esim. keskushermostoon, jos ne eivät sitten olekaan niin päätä tuhoavia....
Monellahan on tunnetusti tullut keskittymis vaikeuksia sen takia, kun on jalkapallossa pukattu liikaa palloa. Vai johtuukohan se nyt ennemminkin niistä huumeiden vetämisestä?
Minkä uhalla? Random-nimimerkin taakse piiloutuminen ei taida kamalasti aiheuttaa uhkatilanteita.
Laumakäyttäytymistä ei nähdäkseni kuitenkaan välttämättä
ole se, että ryhmä yksittäisiä ihmisiä reagoi samaan
ärsykkeeseen toisistaan riippumatta ja omalla yksilöllisellä
tavallaan. Ulkopuolisen silmissä tämä saattaa toki ajoittain
vaikuttaa parveilulta, vaikkei näin olisikaan.
alien:kerroppa viisaana sitten kumpi tuhoaa enenmmän aivoja ja johtaa helpommin keskittymis vaikeuksiin.
Jos stoppais kysymykses tähän, ni vastaus on etanoli.
Joka vkonloppuinen pirin ja naksujen veto vai muutaman oluen vetäminen perjantai lauantai iltana?
Näillä reunaehdoillakaan se vastaus ei ole automaattisesti ja aina piri tai naksut.
Kumpaa tekisit mielummin, vedät kännit vai nokat pentusi kans????
Et tiedä onko jokin huume hyväksi ruumille. Tiedät, että alkoholi on joissain tapauksissa hyväksi ruumille.