836 posts, 42 pages, 324,523 views
en tod käytä huumeita. huumeet on pahasta! ne tappaa!! *nauraa*
kuosaaminen on ihan kivaa puuhaa mut itse lopetin. huumeet hajottaa psyykkeen ihan v*tun pahasti, tai ainakin mulla.
No voi prkl....--c)en oo ikinä tehny aineis muuta pahaa kun NAURANU itteni aivan tärviölle/pilettäny puujalat itelleni... d)työpaikan pidos ei oo ollu mitään ongelmia toisin kun viinan kans pelates joskus aikanaan....peace.....light up all
Mark:mun mielestä se musa on parasta huumetta mitä rahalla saa, kaikki muut päihteet on vaan paskoja korvikkeita sille mitkä kiksit musasta parhaimmillaan saa
missä vaiheessa joku muu on väittänyt niitä korvikkeiksi?
onko sokeri kahvin korvike? onko pippuri ja suola ruuan korvikkeita. vai oliko ne sittenkin vaan mausteita..
[muokattu 24.1.2003 09:35]
Kuningas alkoholi
Ei ikinä......olen vastaan kaikkia ylimääräisiä laittomia päihteitä!!!! Kuningas alkoholi on ainut päihde jota käytän!!!!
Käytän, noin 2 vuotta käyttänyt. Kuulat lopetin, kun sydämmen joutuivat starttaamaan uusiks sähköllä. Siitä aikaa n1,5 vuotta
Nyt ihan iisisti maistelen viivan tai pari pirii tai/ja kolaa (viikossa). Täytyy sanoa että vähenemään päin rupee olemaan koko ajan enemmän ja enemmän.
täytyy muistaa, että elämänsä voi tuhota myös valtion omilla huumeilla kuten alkoholilla, tupakalla ja kahvilla :)