käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 313,804 views

Avatar
#62 • • Taika Guest
kitiara:

en tod käytä huumeita. huumeet on pahasta! ne tappaa!! *nauraa*
kuosaaminen on ihan kivaa puuhaa mut itse lopetin. huumeet hajottaa psyykkeen ihan v*tun pahasti, tai ainakin mulla.




*sydän**sydän**enkeli**sydän**sydän*
Avatar
#63 • • Muumio...ko??? Guest
*pahis**pahis**pahis*
Aidrian

Posts: 1,799

#64 • • Aidrian Furian Master
Skunkmuffin:

No voi prkl....--c)en oo ikinä tehny aineis muuta pahaa kun NAURANU itteni aivan tärviölle/pilettäny puujalat itelleni... d)työpaikan pidos ei oo ollu mitään ongelmia toisin kun viinan kans pelates joskus aikanaan....peace.....light up all



Tässä on lähinnä mua oleva mielipide. Käytän tai olen käyttämättä, jos siltä tuntuu.
*piis*
Avatar
#65 • • Wasted ability Guest
Ammatinvalinnan puolesta täytyisi kai moralisoida kaikkia päihteiden käyttäjiä (viina, tupakka, mömmöt, kahvi, sokeri ja kai sen seksinkin tähän listaan voi lisätä *pahis* ) Mutta itse aktiivisena tupakoitsijana, hieman vähemmän *onneksi* aktiivisena alkoholistina ja silloin-tällöin-hörhönä, täytyy kai myöntää että bilevibat on huomattavan paljon paremmat pikku-höyryillä höystettynä... Mut Markin esille tuoma kysymys kannabiksesta on kai melko ajankohtainen nytkin. Lääkkeenä kannabis on vertaansa vailla, mut henk.koht. en pidä siitä lainkaan *mur*

*enkeli*
Alex

Posts: 244

#66 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
BPM:

no drugs for me!!

[muokattu 11.10.2002 19:43]



YEAH.. ...it's for me!!! *ökkö**super**ökkö*
*nauraa*

[muokattu 25.1.2003 21:56]

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Mark

Posts: 7,311

#67 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
yana4000:

Mark:mun mielestä se musa on parasta huumetta mitä rahalla saa, kaikki muut päihteet on vaan paskoja korvikkeita sille mitkä kiksit musasta parhaimmillaan saa

missä vaiheessa joku muu on väittänyt niitä korvikkeiksi?
onko sokeri kahvin korvike? onko pippuri ja suola ruuan korvikkeita. vai oliko ne sittenkin vaan mausteita..

[muokattu 24.1.2003 09:35]



yep, good point...

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hamis

Posts: 158

#68 • • hamis
En käytä enkä koskaan tule käyttämään.
Germitbiili

Posts: 1,070

#69 • • Germitbiili Ihmepoika
Ei ikinä......olen vastaan kaikkia ylimääräisiä laittomia päihteitä!!!! Kuningas alkoholi on ainut päihde jota käytän!!!!*piis*

--
NO SHIT SHERLOCK

Roger Roger

Posts: 3,372

#70 • • Roger Roger Kentti
spanig:

Kuningas alkoholi


Alkoholi ei oo mikään v*tun kuningas... Tai no ehkä joillekkin, joita se hallitsee. Onneksi ei minua. POIS SE MINUSTA!

[muokattu 30.1.2003 09:21]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#71 • • -Loyal- Guest
Käytän, noin 2 vuotta käyttänyt. Kuulat lopetin, kun sydämmen joutuivat starttaamaan uusiks sähköllä. Siitä aikaa n1,5 vuotta
Nyt ihan iisisti maistelen viivan tai pari pirii tai/ja kolaa (viikossa). Täytyy sanoa että vähenemään päin rupee olemaan koko ajan enemmän ja enemmän.

[muokattu 30.1.2003 09:22]

[muokattu 30.1.2003 09:23]
Jone

Posts: 8,258

#72 • • Jone Archibald Haddock
spanig:

Ei ikinä......olen vastaan kaikkia ylimääräisiä laittomia päihteitä!!!! Kuningas alkoholi on ainut päihde jota käytän!!!!*piis*



Joo, mäkin olen ihan sitä vastaan että kenellekkään kasaantuu ylimääräisiä päihteitä. Jos näin onnettomasti pääsee käymään niin ne voi luovuttaa kyllä mulle, voin ystävällisenä kaverina huolehtia etteivät pääse esim. homehtumaan.
jUSSi

Posts: 1,377

#73 • • jUSSi äkäinen vanhus
Morpheus:

Käytän, noin 2 vuotta käyttänyt. Kuulat lopetin, kun sydämmen joutuivat starttaamaan uusiks sähköllä. Siitä aikaa n1,5 vuotta
Nyt ihan iisisti maistelen viivan tai pari pirii tai/ja kolaa (viikossa). Täytyy sanoa että vähenemään päin rupee olemaan koko ajan enemmän ja enemmän.



Onnea vain valitsemallesi uralle *igor*
Avatar
#74 • • dee Guest
noway... mitä järkee tuhoo elämänsä niin lyhyestä ilosta?
Jone

Posts: 8,258

#75 • • Jone Archibald Haddock
dee:

noway... mitä järkee tuhoo elämänsä niin lyhyestä ilosta?



"Tuhoo elämänsä?" Aika kova väite, en sano että olen eri mieltä täysin, mutta olisi kiva kuulla perusteluita kun äidyt noin radikaaleille linjoille.
jUSSi

Posts: 1,377

#76 • • jUSSi äkäinen vanhus
täytyy muistaa, että elämänsä voi tuhota myös valtion omilla huumeilla kuten alkoholilla, tupakalla ja kahvilla :)
Jone

Posts: 8,258

#77 • • Jone Archibald Haddock
jUSSi:

täytyy muistaa, että elämänsä voi tuhota myös valtion omilla huumeilla kuten alkoholilla, tupakalla ja kahvilla :)



Elämänsä voi tuhota vaikka Valion vaniljajogurtilla jos niikseen tulee ja juuri sen takia halusinkin kuulla ne perusteet tolle "huumeet tuhoavat elämän"-väitteelle, joka sellaisenaan on kuin suoraan jostain "Herätkää!"-lehdestä.
jUSSi

Posts: 1,377

#78 • • jUSSi äkäinen vanhus
Jone:

Elämänsä voi tuhota vaikka Valion vaniljajogurtilla jos niikseen tulee ja juuri sen takia halusinkin kuulla ne perusteet tolle "huumeet tuhoavat elämän"-väitteelle, joka sellaisenaan on kuin suoraan jostain "Herätkää!"-lehdestä.



Tämä minullakin oli mielessä *ökkö*
Avatar
#79 • • Tenechtica Guest
Mitä sitä turhia kun hyvä muza toimii sellasena..*pihkassa*
Muutamia kertoja tullu immeisiä kysyyn multa kaikenlaista "rekvisiittaa" eli kai sitten näytän narkilta *pahis*
Avatar
#80 • • vajakki Guest
oon vajaan vuoden käyttäny ja nyt vast alkaa tajuamaa mite o psyyke täysin paskana ja muutenki elämän sai sellasee jamaa et saa paikkailla viel pitkää. ainoa vaikeus päästä eroo o ku seuras muut vetää. no, piakkoin muutto edessä. elämä ja hyvä musiikki on ne parhaat ehdottomasti!! *ökkö*