käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 313,143 views

Panfobia

Posts: 521

#41 • • Panfobia
Oli aine mikä tahansa, tärkeintä on varmasti se, että pitää käytön kohtuuden rajoissa. Jos silloin tällöin haluaa bilettää lisäboostien voimin, ei se mun nähdäkseni oo mitenkään paheksuttavampaa, kun se, että toisinaan vetää viinaa.

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#42 • • Panfobia
Kolera:

maailma olisi parempi paikka ilman ihmisiä



Hyvinkin totta. Maapallolla menis huomattavasti paljon paremmin jos meitä ei ois täälä.

--
*sydän*

sune

Posts: 2,096

#43 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Nää on sellasia asioita joista ei ikinä päästä yhteisymmärrykseen, joten näistä on toisaalta ihan turha jauhaa. Tietysti jos haluaa tappelua ni sitte.. mikäs siinä*nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Panfobia

Posts: 521

#44 • • Panfobia
Kesy:

Nää on sellasia asioita joista ei ikinä päästä yhteisymmärrykseen, joten näistä on toisaalta ihan turha jauhaa. Tietysti jos haluaa tappelua ni sitte.. mikäs siinä*nauraa*



Älähän nyt, aina on tilaa kehittävälle keskustelulle...kun sellasta vaan osais harrastaa... *nauru*

Kukin tyylillään. *piis*

--
*sydän*

anqqa

Posts: 4,034

#45 • • anqqa tirehtööri
hämmennys -> häröily

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

arikoo

Posts: 245

#46 • • arikoo Virallinen hörhö
Hih hei... Taas topikki aiheesta? Ei tässä ole mitään rajaa...

[muokattu 31.10.2002 15:11]

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Avatar
#47 • • tuntematon Guest
highrise:

mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin *plur*


*vink*
tuitui

Posts: 1,258

#48 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
moneskohan tällainen tämäkin on?! *justjoo*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#49 • • martsa Guest
niin kauan,kuin sä hallitset ainetta (mitä se sitten kenellekin on),eikä aine hallitse sua,asia on mun mielestä ok.. tosin on monia jotka retkahtaa radalle,eikä tajua himmata ajoissa.. mutta ne käyttää,joilla mopo pysyy käsissä..*super*
Avatar
#50 • • Taika Guest
MeoClone:

mielipide kysymys*poks*
ne jotka eivät käytä mitään päihteitä,pitävät alkoholia juovia usein dokuina ja hummeita käyttäviä nisteinä*ding*
kun taas ne jotka nauttivat alkoholia, eivät näe siinä mitään pahaa.
huumeiden käyttäjät(omioen tietojeni mukaan)
eivät puolustele harrastustaan,jotkut jopa häpeävät sitä.*ding*
totta kai raja tapauksia löytyy aina.
eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä tekee,
mutta muille ei tarvitse tuputtaa omia harrastuksiaan*eiei*
Vai*täh*

[muokattu 20.10.2002 18:23]




*joo*Tähänpä en menis lisäämään mitään..*joo*
Lounge_Lizard

Posts: 901

#51 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Panfobia:



Maailma olisi paljon parempi paikka myös ilman alkoholia. *joo*



Aamen*ei sarkasmia* Mä ainakin olen jättänyt kaikki päihteet väliin. Ei oo varaa mennä enää tän enempää sekasin*ökkö*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Avatar
#52 • • imelä Guest
en tod käytä huumeita. huumeet on pahasta! ne tappaa!! *nauraa*
kuosaaminen on ihan kivaa puuhaa mut itse lopetin. huumeet hajottaa psyykkeen ihan v*tun pahasti, tai ainakin mulla.
Avatar
#53 • • harduser Guest
Huumeista tulee hyvä olo.......sehän on nyt selvää..... eikä siinä vielä kaikki, lisäksi ne tekevät ihmisestä mahtavamman , älykkäämmän,mukavemman.......................... Lisaa voisi jatkaa loputtomiin........ Mutta kaikkein parasta niissä on se piirre, että niilä saa älyttömän paljon uusia ystäviä sekä faneja tietysti........... ja tytötkin tykkääääää enemmän......
Kolera

Posts: 4,256

#54 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
harduser:

Huumeista tulee hyvä olo.......sehän on nyt selvää..... eikä siinä vielä kaikki, lisäksi ne tekevät ihmisestä mahtavamman , älykkäämmän,mukavemman.......................... Lisaa voisi jatkaa loputtomiin........ Mutta kaikkein parasta niissä on se piirre, että niilä saa älyttömän paljon uusia ystäviä sekä faneja tietysti........... ja tytötkin tykkääääää enemmän......


yhdyn suhun

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#55 • • shadowdancer Guest
täyttä asiaa... mutta kääntöpouli löytyy aina... joskus sitä etsimällä saa hakea.... toisinaan se pomppii odottamasti silmille.... no kummaski tapaukses.... usein o silti vitun hyvä fiilis.... : )
Avatar
#56 • • Skunkmuffin Guest
No voi prkl.... tottakai mä poltan ynnä saatan ottaa jotain muutakin..koska a) mä SEKOAN viinasta ihan täysin b)munkin pitää jollain välil nollaa pää... c)en oo ikinä tehny aineis muuta pahaa kun NAURANU itteni aivan tärviölle/pilettäny puujalat itelleni... d)työpaikan pidos ei oo ollu mitään ongelmia toisin kun viinan kans pelates joskus aikanaan....peace.....light up all
Mark

Posts: 7,311

#57 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
kuinka moni täällä olevista laskee kannabistuotteet vakavasti otettavaksi huumeeksi? Itse gallupista, mun mielestä se musa on parasta huumetta mitä rahalla saa, kaikki muut päihteet on vaan paskoja korvikkeita sille mitkä kiksit musasta parhaimmillaan saa *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Howdy

Posts: 7,955

#58 • • Howdy Oldie
En kommentoi *pahis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#59 • • Sonja Guest
Kestää hetken ennen kuin musasta osaa nauttia selvinpäin samalla tavalla kun piristävien kera. Samallainen fiilis siitä kuitenkin tulee.
Huumeet on jokaisen oma valinta ja niistä on turha kenenkään saarnata jos ei tiedä mistä puhuu. Kohtuukäyttö on ok, mutta on muistettava, että nopeesti lähtee jalat alta. Alkuhuuman tuoma itsevarmuus ja loisto häviää nopeasti pohjalla käynnin jälkeen. Hauskinta on, ettei itse huomaa muutosta.
Huumeet kuitenkin mielestäni avartavat maailmaa ja mitään en kadu. Kehoitan vain varovaisuuteen ja samalla hauskanpitoon kohtuuden rajoissa. *super*
Avatar
#60 • • yana Guest
Mark:

mun mielestä se musa on parasta huumetta mitä rahalla saa, kaikki muut päihteet on vaan paskoja korvikkeita sille mitkä kiksit musasta parhaimmillaan saa



missä vaiheessa joku muu on väittänyt niitä korvikkeiksi?
onko sokeri kahvin korvike? onko pippuri ja suola ruuan korvikkeita. vai oliko ne sittenkin vaan mausteita..

[muokattu 24.1.2003 09:35]