240 posts, 12 pages, 24,642 views
Mikä siinä sitten häiritsee?
No mä oon huomannu tota enemmän täällä Freestyle puolella ja täällä itse kukin kirjoittaa kyllä enemmän tai vähemmän epämääräisiä viestejä.no kyllä se vähän häiritsee keskusteluun osallistujia (jotka omasta mielestään puhuvat järkevistä jutuista), kun joku käy vetämässä homman läskiksi ja ilmoittaa että koko aihe on täyttä huumoria.
No kuunnellaan kaikki Wolfsheimia...Tää spectator sport -asenne plattarilla
Odottakaas, haen karviaismarjan, rakotulkin ja vaihteistoöljyä.
Mikä siinä sitten häiritsee?
Molemmilta alustoilta löytyvät samat keskustelut/keskustelijat/postaukset. Itse lueskelen molempia (+ paria muuta) foorumeja, mut en jaksa typoo samaa läppää kahteen kertaan eri osoitteisiin. Ihmetyttääkin vain miten joku jaksaa (except bileinfot) , vai johtuuko se vain siitä, et jengi tuntee et ääni ei muuten kuulu jos sitä ei kirjoita (vähintään) kahdelle foorumille..
Kaikki eivät ehkä osaa nauraa itselleen, joten tietty tuo voi jotakuta harmittaakin. Itseironia on sellainen, mitä ei osata oikein. Ei se nyt niin vakavaa ole jos joku sulle vähän nauraakin.
Koita ens kerralla: Lausu hitaasti kymmenestä alaspäin, sulje silmäsi ja kuvittele solisevaa puroa metsän keskellä, josta peura siemailee raikasta vettä. Tämän jälkeen lausu "Goosfraba" ja sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi "Hakuna matata". Helpottiko?
Tää on julkinen foorumi ja jos joku pitää sua huvittavana, niin valittavana on joko mennä yksityiselle foorumille tai sitten nieleskellä ja todeta olevansa huvittava tai ihan vaan rohkeasti kohdata tämä naureskeljia ja kysyä häneltä mikä tässä tilanteessa loppujen lopuksi on hauskaa.No sanotaan tälleen lyhyesti, että
kun mä keskustelen jostain asiasta
niin mä en diggaa siitä että joku tulee
siihen viereen syömään popkornia
ja naureskeleen niinku mä olisin
joku vitu palkattu viihdekeskus vain
hänen ilokseen. :mad:
Tää on julkinen foorumi ja jos joku pitää sua huvittavana, niin valittavana on joko mennä yksityiselle foorumille tai sitten nieleskellä ja todeta olevansa huvittava tai ihan vaan rohkeasti kohdata tämä naureskeljia ja kysyä häneltä mikä tässä tilanteessa loppujen lopuksi on hauskaa.No sanotaan tälleen lyhyesti, että
kun mä keskustelen jostain asiasta
niin mä en diggaa siitä että joku tulee
siihen viereen syömään popkornia
ja naureskeleen niinku mä olisin
joku vitu palkattu viihdekeskus vain
hänen ilokseen. :mad:
D'uh...kaikilla on oikeus
Ootko koittanu jättää huomiotta? Tommoset onelinerit mä jätän yleensä omaan arvoonsa, enkä jaksa ruveta niihin ottamaan kantaa. Ei ne MINUA niin paljon häiritse.omaankin päähän sattuun jos kokoajan
on että 'mitäs vittua sä siinä naurat'. Just
Onko minulla siihen oikeus?
Ootko koittanu jättää huomiotta? Tommoset onelinerit mä jätän yleensä omaan arvoonsa, enkä jaksa ruveta niihin ottamaan kantaa. Ei ne MINUA niin paljon häiritse.omaankin päähän sattuun jos kokoajan
on että 'mitäs vittua sä siinä naurat'. Just
Koitappa vaikka tällä viestillä. Älä ota tähän postaukseen mitään kantaa, niin katotaan kauanko MINÄ jaksan jauhaa tämän postauksen kirjoituksestani.
Mun pointti oli se, että ei kaikkea oo pakko ottaa niin vakavasti. Jos joku haluu heittää tyhmää läppää, niin heittäköön. Minä kestän sen, nukun yöuneni rauhassa, eikä verenpainekkaan nouse jos joku heittää typerän kommentin popkornista. Vaan en voi sitä sinulta odottaa, ainakaan niin kauan, kun en ole Suomen Presidentti. ;)Mut pointtina olis siis vain sen nihkeys
subjektiivisesta näkökulmasta
Joo. Mustavalkoinen ajattelu on aina parasta. Harmaa on tylsä väri ja välimallin ratkaisuissa ei tuu kun turhaa suvaitsevaisuutta.tää on keskusteluforum, jos lähetään
tolle linjalle niin saman tien voinkin
sitten jäädä pienelle tauolle koko
postailemisesta tänne.
Hyvä idea sinänsä.
Jos tähän asti isoissa bileissä on ollut jonkinlaisia Platinum- ja Klubitus-tapaamisia erikseen, niin ehdotankin että kokoonnutaan molempien forumien joukolla yhteen ja ratkaistaan tämä Platinum vs Klubitus -keskustelu nyrkein seuraavissa Kaapelibileissä Merikaapelihallin takaosassa kun illan päästara aloittaa.
Nähdään.
Plattari on nykyään joukko satunnaisia
ihmisiä jotka nyt vaan sattuu keskusteleen
täällä koska tää on 'kätevä', kun taas
Klubitus on tällaiselle elämäntapahörhölle
elämäntavan jatke.