...mikä vitun klubitus?
Sellainen mesta, jonka rekisterissä "Pakana" on #2288. x)
240 posts, 12 pages, 24,643 views
...mikä vitun klubitus?
Valitettavasti suurimmalla osalla käyttäjistä äo on puolet pienempi Klubituksessa myös tietyillä nimeltämainitsemattomilla henkilöillä se tippuu puolella kun kirjoittelevat Klubituksessa. :right:
Klubituksessa ei synny asioista juuri minkäänlaista keskustelua ja muutenkin foorumi on IMHO yksi iso ihqplur-hiekkalaatikko.
Kyllä mä paremmin viihdyn plattarilla, huumoriakin on kivempi heittää ihmisten kanssa jotka osaavat myös ajatella.
Mä näkisin että klubitus ja plattari täydentää toisiaan. Elämä olisi kurjempaa jos olisi vain yksi vaihtoehto mistä valita.
Ihmiset tekevät keskustelun, ja
monesti on käynyt niin että kun
itse osallistuu keskusteluun
asiallisesti niin muutkin osallistuvat.
Toisaalta klubitus tarjoaa mahdollisuuden
vapautuneenpaan läpänheittoon, jotenkin
yleinen ilmapiiri ja käyttöliittymän värikkyys
(ja kivemmat hymiöt :mad:) tekevät
systeemistä leppoisamman.
Klubituksessa ei synny asioista juuri minkäänlaista keskustelua ja muutenkin foorumi on IMHO yksi iso ihqplur-hiekkalaatikko.
Paskapuhetta.
Ihmiset tekevät keskustelun, ja
monesti on käynyt niin että kun
itse osallistuu keskusteluun
asiallisesti niin muutkin osallistuvat.
ks. esim.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=14085
ja pari viimeistä sivua.
Toisaalta klubitus tarjoaa mahdollisuuden
vapautuneenpaan läpänheittoon, jotenkin
yleinen ilmapiiri ja käyttöliittymän värikkyys
(ja kivemmat hymiöt :mad:) tekevät
systeemistä leppoisamman.
Mä viihdyn.
Terv. (_I_)
Klubitus: Ruma, liikaa värejä ja hymiöitä joka puolella. Liikaa pissiksiä. Liikaa Ihqua ja Halia. Luotaantyöntävä....
Platinum: Ihan siisti ja mukava ulkoasu. Helppo selata. Värit ei satu silmiin. Ei vielä liikaa pissiksiä. Henkistä vittuilua ja riitelyä, raastavaa vakavuutta, puristeja ja mielipiteistä tappelua... :excellent:
Platinum voittaa helposti!
Klubitus: Ruma, liikaa värejä ja hymiöitä joka puolella. Liikaa pissiksiä. Liikaa Ihqua ja Halia. Luotaantyöntävä....
Platinum: Ihan siisti ja mukava ulkoasu. Helppo selata. Värit ei satu silmiin. Ei vielä liikaa pissiksiä. Henkistä vittuilua ja riitelyä, raastavaa vakavuutta, puristeja ja mielipiteistä tappelua... :excellent:
Platinum voittaa helposti!
Täytynee yhtyä tähän mielipiteeseen.
liikaa värejä
Mä viihdyn.
Terv. (_I_)
liikaa värejä
Taas yks perssilmä joka ei osaa
vaihtaa stylesheettejä sielt ylävalikosta :crybaby:
Vähemmän värejä ku vitu plattarissa jos
haluut :mad:
Kiitti Tres et pastesit ton linkin :) Tuli luettuu tosiaan noi pari viimestä sivua ja niistä kostuin äärimmäisen huvitustilan lisäksi sen, että tiedän että tämän herra remotionin postauksia ei tarvii lukea enää koskaan..
Ai sä oot se perse joka mullekin on aukonu päätään ihan vaan oman mielipiteeni julkituomisesta... :scared: mä oon täällä pitäny sua jotenkin oivaltavana ja fiksuna sisäsiistinä mut kuis tällee sit tuolla muualla...
:confused: :)
Henkistä vittuilua ja riitelyä
Kumpi meistä on loggautunu perseenä klubbarile?
Mä en oo kato mikään vitun nettitaitohomo... :mad: