Platinum+ vs. Klubitus

240 posts, 12 pages, 24,643 views

#21 • • Jone Guest

...mikä vitun klubitus?

Sellainen mesta, jonka rekisterissä "Pakana" on #2288. x)
#22 • • pakana Guest
... ja muutama postattu viestikin ;)

[edit]emmälöytänykkäänkuyhen[/edit]
#23 • • vaavu Guest

Valitettavasti suurimmalla osalla käyttäjistä äo on puolet pienempi Klubituksessa myös tietyillä nimeltämainitsemattomilla henkilöillä se tippuu puolella kun kirjoittelevat Klubituksessa. :right:

Esim niinq mulla (:

Kyllä mä paremmin viihdyn plattarilla, huumoriakin on kivempi heittää ihmisten kanssa jotka osaavat myös ajatella. Klubitus on ihan hauska kuitenkin tuollaisena viihteenä. Lisäksi siellä on joitakin näppäriä toimintoja jotka plattarilta uupuvat, mm. henkilökohtaiset kommentit ja suosikit-listaus.

Mä näkisin että klubitus ja plattari täydentää toisiaan. Elämä olisi kurjempaa jos olisi vain yksi vaihtoehto mistä valita.
#24 • • Tres Guest

Klubituksessa ei synny asioista juuri minkäänlaista keskustelua ja muutenkin foorumi on IMHO yksi iso ihqplur-hiekkalaatikko.

Paskapuhetta.

Ihmiset tekevät keskustelun, ja
monesti on käynyt niin että kun
itse osallistuu keskusteluun
asiallisesti niin muutkin osallistuvat.

ks. esim.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=14085
ja pari viimeistä sivua.

Toisaalta klubitus tarjoaa mahdollisuuden
vapautuneenpaan läpänheittoon, jotenkin
yleinen ilmapiiri ja käyttöliittymän värikkyys
(ja kivemmat hymiöt :mad:) tekevät
systeemistä leppoisamman.

Mä viihdyn.

Terv. (_I_)
#25 • • Tres Guest

Kyllä mä paremmin viihdyn plattarilla, huumoriakin on kivempi heittää ihmisten kanssa jotka osaavat myös ajatella.

Täh? Mun näkökulmasta klubituksessa
sitä ajatustoimintaa esiintyy nykyään
paljon useammin, plattarissa on freestyleä
lukuunottamatta nykyään aika kuihtuneen
oloista konsensuspönötystä. En nyt nolaa ketään
listaamalla klubituksen keskeisimpiä
aivojyriä, mutta keskustelu siellä pesee
keskustelun nykyplattarilla 6-3.

Mä näkisin että klubitus ja plattari täydentää toisiaan. Elämä olisi kurjempaa jos olisi vain yksi vaihtoehto mistä valita.

Ai vaan yks? :scared:
Oot vaan rajottunu.

http://www.stealthunit.com/
http://www.elixiria.com/forum/
#26 • • A-E Guest
Plattarin ulkoasu on ainakin miellyttävämpi kuin klubituksen.
#27 • • ville Guest
Klubituksen ja platinumin keskustelun taso on aika erilaista ... kyllä klubituksestakin löytää ajatuksia herättäviä mielipiteitä, mutta ne hautautuvat valitettavan usein persoonattoman ja vähemmän ajatuksia herättävän ihkuilupaskanjauhannan alle.

Eniten klubituksessa häiritsee ihmisten sisälukutaito. Välillä tuntuu siltä, että suurin osa porukasta ei vaivaudu lukemaan muiden tekstejä ajatuksella (tai sitten he eivät ymmärrä niitä), saati sitten argumentoimaan kunnolla oman mielipiteensä puolesta (TJEU: skene topic)

Sanoisin kuitenkin niin, että molempi parempi, mielummin kuitenkin plattari :)

Keskustelijoiden määrällä ei mielestäni ole mitään väliä, olellista on keskustelun taso.
#28 • • Tapi T Guest

Olen kyllä pannut merkille, että mm. sun, kuilun ja Jonen postauksilla on usein varsin positiivinen vaikutus keskusteluden kulkuun, vaikka hyvin vähän Klubituksen topiikkeja luen.

Ainakin vielä viime syksynä Klubituksessa juttujen taso oli niin alta riman, etten ole oikein sen jälkeen koko foorumia jaksanut käyttää.

Tämä on kyllä kieltämättä totta; Klubituksessa kiristely on huomattavasti Platinumia vähäisempää. Freestyle-osasto on IMHO parantanut Platinumin ilmapiiriä siitä, mitä se pahimmillaan oli.

Ps. (_x_)
#29 • • sixtus Guest

Klubituksessa ei synny asioista juuri minkäänlaista keskustelua ja muutenkin foorumi on IMHO yksi iso ihqplur-hiekkalaatikko.

Paskapuhetta.

ks. esim.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=14085
ja pari viimeistä sivua.

Mä viihdyn.

Terv. (_I_)

Kiitti Tres et pastesit ton linkin :) Tuli luettuu tosiaan noi pari viimestä sivua ja niistä kostuin äärimmäisen huvitustilan lisäksi sen, että tiedän että tämän herra remotionin postauksia ei tarvii lukea enää koskaan..

Nii ja pHaze oli kyllä osannut pukea omat ajatukseni sanoiksi :) Asia jota en itse ollut vielä tämän aiheen parissa osannut tehdä :D
#30 • • Timmo Guest
Klubitus: Ruma, liikaa värejä ja hymiöitä joka puolella. Liikaa pissiksiä. Liikaa Ihqua ja Halia. Luotaantyöntävä....

Platinum: Ihan siisti ja mukava ulkoasu. Helppo selata. Värit ei satu silmiin. Ei vielä liikaa pissiksiä. Henkistä vittuilua ja riitelyä, raastavaa vakavuutta, puristeja ja mielipiteistä tappelua... :excellent:

Platinum voittaa helposti!
#31 • • Laite Guest

Klubitus: Ruma, liikaa värejä ja hymiöitä joka puolella. Liikaa pissiksiä. Liikaa Ihqua ja Halia. Luotaantyöntävä....

Platinum: Ihan siisti ja mukava ulkoasu. Helppo selata. Värit ei satu silmiin. Ei vielä liikaa pissiksiä. Henkistä vittuilua ja riitelyä, raastavaa vakavuutta, puristeja ja mielipiteistä tappelua... :excellent:

Täytynee yhtyä tähän mielipiteeseen.
#32 • • zAo Guest

Täytynee yhtyä tähän mielipiteeseen.

Samoin :cool:
#33 • • Tres Guest

liikaa värejä

Taas yks perssilmä joka ei osaa
vaihtaa stylesheettejä sielt ylävalikosta :crybaby:
Vähemmän värejä ku vitu plattarissa jos
haluut :mad:
#34 • • Remotion Guest

Mä viihdyn.

Terv. (_I_)

Ai sä oot se perse joka mullekin on aukonu päätään ihan vaan oman mielipiteeni julkituomisesta... :scared: mä oon täällä pitäny sua jotenkin oivaltavana ja fiksuna sisäsiistinä mut kuis tällee sit tuolla muualla...
:confused: :)
Eniten klubbarissa ärsyttää pienen piirin yli valta lue phaze ja kumppanit, heti kun olet eri mieltä niin 5 toistensa egoa pönkittävää nuuskamuikkusta tulee avautuu ja heti mennään henkilökohtaisuuksiin. :scared:
#35 • • Timmo Guest

liikaa värejä

Taas yks perssilmä joka ei osaa
vaihtaa stylesheettejä sielt ylävalikosta :crybaby:
Vähemmän värejä ku vitu plattarissa jos
haluut :mad:

Kumpi meistä on loggautunu perseenä klubbarile?
Mä en oo kato mikään vitun nettitaitohomo... :mad:
#36 • • Remotion Guest

Kiitti Tres et pastesit ton linkin :) Tuli luettuu tosiaan noi pari viimestä sivua ja niistä kostuin äärimmäisen huvitustilan lisäksi sen, että tiedän että tämän herra remotionin postauksia ei tarvii lukea enää koskaan..

:scared: Jaa no mä nyt en kirjoitellu nii vakavasti noita juttuja, se on vaan jännä katsoa kun herneet menee nenään aina samoilla muutamalla filosofisemmalla kaverilla jotka ovat mielestään suuria ajattelijoita, sen sijaan kukaan muu ei oo ikinä ottanu herneitä mun posteista...

Suurin ihailija käänsi kelkkansa, oih... HV sullekin vaan... Jos on jotain avautumista niin privana, mut tuskin edes lukisin sitä...
#37 • • Tres Guest

Ai sä oot se perse joka mullekin on aukonu päätään ihan vaan oman mielipiteeni julkituomisesta... :scared: mä oon täällä pitäny sua jotenkin oivaltavana ja fiksuna sisäsiistinä mut kuis tällee sit tuolla muualla...
:confused: :)

Miten niin aukonu päätäni? Nyt en
ymmärrä. Jos esität perättömiä väitteitä
niin toki oikaisen parhaani mukaan.
Mielestäni olen pitänyt ihan asiallista
linjaa tuossa keskustelussa.

Mielipiteet on ihan ok, ja niistä
keskusteleminen, mutta jos ne perustuu
väärinkäsityksiin tai virheelliseen tietoon
niin oikaisen ihan hyvää hyvyyttäni.
Tarkoitukseni ei ole ollut vittuilla, jos se
siltä on tuntunut.

Ehkä kyse onkin siitä, että jos olisit tiennyt
että se olin minä, olisit osannut suhtautua
kommenteihini vähemmän raskaasti. :)
Vähän ihmettelinkin kärkevyyttäsi kun itsekin
olin tottunut pitämään sinua kiihkottomampana
keskustelijana.
#38 • • Laite Guest

Henkistä vittuilua ja riitelyä

Ja taas se alkoi. Haen popcornia ja jotain juotavaa!
#39 • • Edited Tres Guest
edit: mits vittu tää homoplattari pykii ny :mad:
#40 • • Tres Guest

Kumpi meistä on loggautunu perseenä klubbarile?

Mä en tienny että sä olisit halunnu :crybaby:

Mä en oo kato mikään vitun nettitaitohomo... :mad:

Tuu tänne niin opetan :heart: